Pian vanhemmilla oli vene ja joskus oli tullut puhetta siitä, miten vaikea on veneessä hoitaa vessatarpeita. Yksi keino pissaamiseksi oli käyttää vaippaa. Mä en oikein ollut uskoa, että sellaista oikeasti käytetään. Lapset käyttää vaippaa kun ne ei vielä osaa käydä potalla ja aikuiset ei pissaile vaippaan. Pia näytti minulle vaipankin joten olihan se uskottava kaverin kertomaa.
Mutta silti jotenkin vaippaan pissaaminen ei tuntunut ajatuksena järkevälle, oltiin veneessä tai missä tahansa. Jokin asia minua siinä häritsi tai kiinnosti, en oikein tiennyt mikä siinä oli. Vaippa tuli aika-ajoin mieleen ja tuota pissaamista vaippaan ajatteli. Jotan jännittävää siinä oli.
En enää muista tarkalleen miksi asia sillä kertaa tuli puheeksi Pian kanssa. Asiaa olin enemmän ajatellut yksin kertomatta muille. Pia kuitenkin tarjosi minulle mahdollisuutta kokeilla vaippaa. Ajatus tuntui täysin typerälle vaikka hiljaa mielessäni halusin kokeilla. Tai ehkä mielummin olisin nähnyt kun Pia kokeilee ja minun ei tarvitsisi. Pian mielestä ainoa keino on tuntea vaippa itsellä, miltä se tuntuu pissata siihen. Kyllähän se oli myönnettävä ja suostuin kokeilemaan.
Vaippan sisäpinta oli mukavan tuntoista. Se tuntui paljon paremmalle mitä osasin kuvitella. Tunne oli jotain sanoinkuvaamatonta. En tiedä jännittikö minua, pelkäsinkö jotain vai tuntuiko se pelkästään hyvälle. Mä olin 13 tai 14 vuotta, joten en osannut tunnistaa silloin oliko tunne seksuaalista. Oikeastaan varma tunne oli se, että en halunnut Pian vanhempien tai veljen tulevan kotiin juuri silloin.
Omat farkut oli niin tiukat, etten yrittänyt edes pukea niitä vaipan päälle. Sain Pialta löysät oloasun housut ja niiden kanssa vaippaa ei voinut huomata mitenkään. Silti se jännitti jos joku olisi tullut paikalle ja nähnyt minut.
Mua ei pissattanut yhtään. Join pari lasia vettä jotta olisi tullut edes himan pissahätä. Vaikka halusin pitää vaippaa ja tuntea sen mukavan kosketuksen, niin halusin pissata nopeasti ja saada vaippa pois päältä. Eikö pissa tule jos vain pissaa? Tunne oli jotenkin ristiriitainen. Halusinko vain tuntea vaipan kuivana päällä ja en halunnut tuntea sen kastuvan? Jännittikö minua liikaa? Ehkä olisin halunnut kokeilla vaippaa ihan yksin omassa rauhassa. Mulla oli jotenkin sellainen olo, että vastaavaa en ollut koskaan tuntenut. Sain lopulta vähän pissattua vaippaan. En oikein muista hoksasinko silloin että vaippa ei tuntunutkaan märälle. Riisuin pissaamisen jälkeen kuitenkin vaipan heti pois ja olin tyytyväinen ettei mitään vaatteita kastunut. Kokeilu tuntui ihan hullulle vaikkakin jännittävälle.
Pian kanssa juteltiin vielä, ettei vaipan kokeileminen ehkä ole niin hyvä kotioloissa, missä pääsee muutenkin vessaan. Veneessä vaippaa arvostaa paremmin, kun pissahätä tulee ja tietää että vaippa on se helpoin konsti pissata.
Tämän kokeilun jälkeen en vielä osannut arvata itsellä olevasta piilevästä vaippafetissitä. Vai oliko tämä tapahtuma syynä fetissin syntyyn?
Vaippat veneilyyn
Miss Diaper
0
878
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723