INSTAGRAM PERKELE!

KYRPIINTYNYT

mooi! eli siis insta ei anna mun seurata enää ketään. painan -seuraa- nappia ja seuraus näkyy alle sekunnin siinä ja sit en muka enää seuraakkaan sitä?!?!? jooh.. menee järki kohta. käytän iphone 5s puhelinta. mikä auttas täs tilantees?

12

3803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • instaton

      Insta on muutenki perseestä

    • ei omenaaaa

      vaihto samsungiin auttaa kummasti

    • Potuttaaa

      Joo siis mulla on toi sama ongelma et en pysty seuraa ketään joka ärsyttää mua iha hirveesti.. Mullaki on siis iPhone :/ ja en oo löytäny mistää mitää tietoo mite saisin sen taas toimii normaalisti...

    • Jeesus2002000

      Ootko yrittäny poistaa ja asentaa instagramii uudestaa?

      • Anonyymi

        Oot vitun kova äijjä en oo pystyny kommaa tukkää seuraa unfollaa 3vk nyt pystyn kiitti oikeest👍👍👍👍👍👍👍👍👍


    • Apuaa

      Mul on sama tilanne oon monta kertaa poistanu instagramin ja latanut uudelleen ei auta vaihtabut salasanaa ei auta eikä puhelimen sammuttaminem

      • Auttakaaaaa

        Mulla on sama ongrlma oon monta kertaa sammuttanit puhelimen ja käynnistänyt uudelleen ja poistanu instagramin ja latanu ja vaihtanu salsanan ei auta mikaam auttakaa!!!


    • Tamperelainen

      Niin puhutko nyt Instasta vai Instagramissa?
      (Jos et tiennyt, niin Insta on yritys, joka tekee teknologiaratkaisuja yrityksille)

    • Tuntematonfuxj

      Mulla ihansama instagrammissa ja Sony on mulla todennäköisesti follower block

    • Kakkelikukkeli

      Mulla sama!

    • ynnej_

      Minullakaan instagram ei anna seurata muita henkilöitä. Minulla on myös toinen tili, jolla voin ihan normaalisti seurata muita. Puhelimen olen sammuttanut muutaman kerran ja käynnistänyt uudelleen, mutta se ei auta. Puhelimenani toimii iPhone 5s. En ymmärrä miksi muilla tilillä se toimii ja toisella ei..?🤔

    • Hätä

      Mulla on ollu jo monta päivää, että en voi seurata instassa ketään. En tiedän koska menee pois että toimii normisti. Kun toisella käyttäjällä ei ole mitään ongelmaa seuraamisen kanssa. Jos teillä on ollut sama juttu niin onko palautunut normaaliksi ja kuinka kauan on mennyt suunnilleen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe