INSTAGRAM PERKELE!

KYRPIINTYNYT

mooi! eli siis insta ei anna mun seurata enää ketään. painan -seuraa- nappia ja seuraus näkyy alle sekunnin siinä ja sit en muka enää seuraakkaan sitä?!?!? jooh.. menee järki kohta. käytän iphone 5s puhelinta. mikä auttas täs tilantees?

12

5211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • instaton

Insta on muutenki perseestä

• ei omenaaaa

vaihto samsungiin auttaa kummasti

• Potuttaaa

Joo siis mulla on toi sama ongelma et en pysty seuraa ketään joka ärsyttää mua iha hirveesti.. Mullaki on siis iPhone :/ ja en oo löytäny mistää mitää tietoo mite saisin sen taas toimii normaalisti...

• Jeesus2002000

Ootko yrittäny poistaa ja asentaa instagramii uudestaa?

• Anonyymi

Oot vitun kova äijjä en oo pystyny kommaa tukkää seuraa unfollaa 3vk nyt pystyn kiitti oikeest👍👍👍👍👍👍👍👍👍

• Apuaa

Mul on sama tilanne oon monta kertaa poistanu instagramin ja latanut uudelleen ei auta vaihtabut salasanaa ei auta eikä puhelimen sammuttaminem

• Auttakaaaaa

Mulla on sama ongrlma oon monta kertaa sammuttanit puhelimen ja käynnistänyt uudelleen ja poistanu instagramin ja latanu ja vaihtanu salsanan ei auta mikaam auttakaa!!!

• Tamperelainen

Niin puhutko nyt Instasta vai Instagramissa?
      (Jos et tiennyt, niin Insta on yritys, joka tekee teknologiaratkaisuja yrityksille)

• Tuntematonfuxj

Mulla ihansama instagrammissa ja Sony on mulla todennäköisesti follower block

• Kakkelikukkeli

Mulla sama!

• ynnej_

Minullakaan instagram ei anna seurata muita henkilöitä. Minulla on myös toinen tili, jolla voin ihan normaalisti seurata muita. Puhelimen olen sammuttanut muutaman kerran ja käynnistänyt uudelleen, mutta se ei auta. Puhelimenani toimii iPhone 5s. En ymmärrä miksi muilla tilillä se toimii ja toisella ei..?🤔

• Hätä

Mulla on ollu jo monta päivää, että en voi seurata instassa ketään. En tiedän koska menee pois että toimii normisti. Kun toisella käyttäjällä ei ole mitään ongelmaa seuraamisen kanssa. Jos teillä on ollut sama juttu niin onko palautunut normaaliksi ja kuinka kauan on mennyt suunnilleen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      82
      3917
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2851
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2282
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1291
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      879
    6. 130
      855
    7. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      801
    8. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      774
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      736
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      710
    Aihe