JA POJAT HEI!!!! HUOMENNA LÄHTEE JENNA!!! JA ME SE TEHDÄÄN TAAS!

JA POJAT HEI!!!

JA POJAT HEI!!!! HUOMENNA ME LAITETAAN JENNA PIHALLE SAMOIN KUIN LAITETTIIN DANI!!!! ME SE TAAS TEHDÄÄN!!!!! KAIKKI MUKAAN!!!!!

15

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOO!

      JOO, JOO !

      • olet juntti

        onko hienoa vastailla itelleensä?


      • bhuuh
        olet juntti kirjoitti:

        onko hienoa vastailla itelleensä?

        sä olet sairas tyyppi. mee pihalle potkii kiveksiäs.


      • olet juntti
        bhuuh kirjoitti:

        sä olet sairas tyyppi. mee pihalle potkii kiveksiäs.

        jos on sairas tyyppi että kertoo totuuden tekemisistäsi niin huh huh..tyhmäkin näkee että vastailet itsellesi.


      • bhuuh
        olet juntti kirjoitti:

        jos on sairas tyyppi että kertoo totuuden tekemisistäsi niin huh huh..tyhmäkin näkee että vastailet itsellesi.

        Sä olet sairas tyyppi. Mun ainut kirjoitus on tuo edellinen "bhuuh" nim.merkillä kirjoitettu.

        En vain ymmärrä tuollaista kyyläämistä kuka on mitäkin kirjoittanut. Varmasti kuuluu sinun tapoihisi kirjoitelle noin ja suonettakoon se sinulle. Mulle on tärkeää vain mielipiteet, ei se kuka niitä kirjoittaa.

        Mutta jos se sun sairasta mieltäsi tyydyttää niin voin ottaa nimiini koko ketjun ja kaikki yllä sekä alla olevat ketjut.

        Käy terveyskeskuksessa. Löydät sieltä edelleen ohjauksen.


      • olet juntti
        bhuuh kirjoitti:

        Sä olet sairas tyyppi. Mun ainut kirjoitus on tuo edellinen "bhuuh" nim.merkillä kirjoitettu.

        En vain ymmärrä tuollaista kyyläämistä kuka on mitäkin kirjoittanut. Varmasti kuuluu sinun tapoihisi kirjoitelle noin ja suonettakoon se sinulle. Mulle on tärkeää vain mielipiteet, ei se kuka niitä kirjoittaa.

        Mutta jos se sun sairasta mieltäsi tyydyttää niin voin ottaa nimiini koko ketjun ja kaikki yllä sekä alla olevat ketjut.

        Käy terveyskeskuksessa. Löydät sieltä edelleen ohjauksen.

        JA POJAT HEI!!! , JOO! , JA POJAT HEI!!!! ja bhuuh ainakin on nimimerkkejäs. Kolme ensimmäistä nimimerkkiä on kaikki isolla ja tekstitkin on kaikki isolla ja samalla tyylillä kirjoitettuja.Toi bhuuh on sun säälittävä yritys peitellä kaikkea.

        Tule kanssani terveyskeskukseen,eiköhän me löydetä ohjausta meille molemmille :)


    • ökixj

      No ei varmaan lähde, teinit pitää siitä huolen.

    • 3+4

      Mitäs me tytöt tehdään?

      Haista sä ikärasisti vittu!

      • roskapönttö

        "ikärasisti" ;DD hah hah ;DD tarkotit vuarmaa sukupuolirasisti ;D mutta joo, jenna ulos!


    • 19+12

      Lähtiski mutta eihän tuotanto lempi-vittuaan päästä pois. Tuut näkemään.

      • Danin eritteet katuu

        Jennalla kun ei ole sellaista faniporukkaa joka hänet talossa pitäisi, eli jenna tulee nyt onneksi lentämään ulos kuin leppäkeihäs :) jopa kaaressa niin että limalitkut loputkin onkaloista kadulle mätkähtäessä roiskahtaa :)


      • JEBOUUUU.
        Danin eritteet katuu kirjoitti:

        Jennalla kun ei ole sellaista faniporukkaa joka hänet talossa pitäisi, eli jenna tulee nyt onneksi lentämään ulos kuin leppäkeihäs :) jopa kaaressa niin että limalitkut loputkin onkaloista kadulle mätkähtäessä roiskahtaa :)

        Olen mukana kaatamassa lapin H----A! ;)


      • Lapin kurppa
        JEBOUUUU. kirjoitti:

        Olen mukana kaatamassa lapin H----A! ;)

        Juuuuh! Lortto ulos vaan. Näin me se tehdään.


      • JA POJAT HEI!!!!
        Lapin kurppa kirjoitti:

        Juuuuh! Lortto ulos vaan. Näin me se tehdään.

        HIENOA ETTÄ PORUKKAA ON TAAS MUKANA KAATAMASSA TALON YHTÄ INHOTTAVINTA ASUKASTA :)) JA TÄNÄÄN ME SE KAADAMME!!! KIITOS!!!! :)


      • Mukana minäkin
        JA POJAT HEI!!!! kirjoitti:

        HIENOA ETTÄ PORUKKAA ON TAAS MUKANA KAATAMASSA TALON YHTÄ INHOTTAVINTA ASUKASTA :)) JA TÄNÄÄN ME SE KAADAMME!!! KIITOS!!!! :)

        Sä oot aika hassu tyyppi, mut ok :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe