JA POJAT HEI!!!! HUOMENNA ME LAITETAAN JENNA PIHALLE SAMOIN KUIN LAITETTIIN DANI!!!! ME SE TAAS TEHDÄÄN!!!!! KAIKKI MUKAAN!!!!!
JA POJAT HEI!!!! HUOMENNA LÄHTEE JENNA!!! JA ME SE TEHDÄÄN TAAS!
15
210
Vastaukset
- JOO!
JOO, JOO !
- olet juntti
onko hienoa vastailla itelleensä?
- bhuuh
olet juntti kirjoitti:
onko hienoa vastailla itelleensä?
sä olet sairas tyyppi. mee pihalle potkii kiveksiäs.
- olet juntti
bhuuh kirjoitti:
sä olet sairas tyyppi. mee pihalle potkii kiveksiäs.
jos on sairas tyyppi että kertoo totuuden tekemisistäsi niin huh huh..tyhmäkin näkee että vastailet itsellesi.
- bhuuh
olet juntti kirjoitti:
jos on sairas tyyppi että kertoo totuuden tekemisistäsi niin huh huh..tyhmäkin näkee että vastailet itsellesi.
Sä olet sairas tyyppi. Mun ainut kirjoitus on tuo edellinen "bhuuh" nim.merkillä kirjoitettu.
En vain ymmärrä tuollaista kyyläämistä kuka on mitäkin kirjoittanut. Varmasti kuuluu sinun tapoihisi kirjoitelle noin ja suonettakoon se sinulle. Mulle on tärkeää vain mielipiteet, ei se kuka niitä kirjoittaa.
Mutta jos se sun sairasta mieltäsi tyydyttää niin voin ottaa nimiini koko ketjun ja kaikki yllä sekä alla olevat ketjut.
Käy terveyskeskuksessa. Löydät sieltä edelleen ohjauksen. - olet juntti
bhuuh kirjoitti:
Sä olet sairas tyyppi. Mun ainut kirjoitus on tuo edellinen "bhuuh" nim.merkillä kirjoitettu.
En vain ymmärrä tuollaista kyyläämistä kuka on mitäkin kirjoittanut. Varmasti kuuluu sinun tapoihisi kirjoitelle noin ja suonettakoon se sinulle. Mulle on tärkeää vain mielipiteet, ei se kuka niitä kirjoittaa.
Mutta jos se sun sairasta mieltäsi tyydyttää niin voin ottaa nimiini koko ketjun ja kaikki yllä sekä alla olevat ketjut.
Käy terveyskeskuksessa. Löydät sieltä edelleen ohjauksen.JA POJAT HEI!!! , JOO! , JA POJAT HEI!!!! ja bhuuh ainakin on nimimerkkejäs. Kolme ensimmäistä nimimerkkiä on kaikki isolla ja tekstitkin on kaikki isolla ja samalla tyylillä kirjoitettuja.Toi bhuuh on sun säälittävä yritys peitellä kaikkea.
Tule kanssani terveyskeskukseen,eiköhän me löydetä ohjausta meille molemmille :)
- ökixj
No ei varmaan lähde, teinit pitää siitä huolen.
- 3+4
Mitäs me tytöt tehdään?
Haista sä ikärasisti vittu!- roskapönttö
"ikärasisti" ;DD hah hah ;DD tarkotit vuarmaa sukupuolirasisti ;D mutta joo, jenna ulos!
- 19+12
Lähtiski mutta eihän tuotanto lempi-vittuaan päästä pois. Tuut näkemään.
- Danin eritteet katuu
Jennalla kun ei ole sellaista faniporukkaa joka hänet talossa pitäisi, eli jenna tulee nyt onneksi lentämään ulos kuin leppäkeihäs :) jopa kaaressa niin että limalitkut loputkin onkaloista kadulle mätkähtäessä roiskahtaa :)
- JEBOUUUU.
Danin eritteet katuu kirjoitti:
Jennalla kun ei ole sellaista faniporukkaa joka hänet talossa pitäisi, eli jenna tulee nyt onneksi lentämään ulos kuin leppäkeihäs :) jopa kaaressa niin että limalitkut loputkin onkaloista kadulle mätkähtäessä roiskahtaa :)
Olen mukana kaatamassa lapin H----A! ;)
- Lapin kurppa
JEBOUUUU. kirjoitti:
Olen mukana kaatamassa lapin H----A! ;)
Juuuuh! Lortto ulos vaan. Näin me se tehdään.
- JA POJAT HEI!!!!
Lapin kurppa kirjoitti:
Juuuuh! Lortto ulos vaan. Näin me se tehdään.
HIENOA ETTÄ PORUKKAA ON TAAS MUKANA KAATAMASSA TALON YHTÄ INHOTTAVINTA ASUKASTA :)) JA TÄNÄÄN ME SE KAADAMME!!! KIITOS!!!! :)
- Mukana minäkin
JA POJAT HEI!!!! kirjoitti:
HIENOA ETTÄ PORUKKAA ON TAAS MUKANA KAATAMASSA TALON YHTÄ INHOTTAVINTA ASUKASTA :)) JA TÄNÄÄN ME SE KAADAMME!!! KIITOS!!!! :)
Sä oot aika hassu tyyppi, mut ok :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086