Olen melkein kuolettavan kovia opetuksia ja kolhuja elämässä saanut, ja mies jonka kanssa ei suurta rakkautta ollut mutta lämmin kumppani kuitenkin ja jonka kanssa luulin viettäväni loppuelämäni sairastui ja kuoli, osin itsensa aiheuttamasti. Hänenkään kanssa en ehtinyt pitkään olla. Tulevaisuus romahti muutenkin, työ, asunto jne meni, lapsi lähti omilleen ja olen pikku hiljaa kursinut itseäni kasaan psyykkisesti ja fyysisesti ja saanut voimani takaisin ja ilokin on palannut elämään. Haluan elää. Uusi suunta on otettu ja kurssi kohti uusia innostavia puuhia. Vaikka olen keski-ikäinen (yli50), olen eloisa ja leikkimielinen ja fyysinen läheisyys on tärkeätä.
Kaipaan miehen energiaa kovasti, ja olen ollut aktiivinen haku päälläkin. Erään kaljun miehen kanssa yrittelin, mutta minusta tuntuu että mies etsi itseään varakkaampaa (hän työtön) ja kun mies huomasi, että olen varaton enkä voi häntä elättää, hän ei halunnut jatkaa tapailua. En siis ehkä ilman rahaa kelpaa?
Kysyisinpa siis vain sitä yhtä asiaa, joka tuntuu olevan kaikkien muidenkin kysyjien huulilla: saanko enää läheistä, rehellistä ihmissuhdetta miehen kanssa, välittääkö minusta enää kukaan. Itse teen parhaani nyt, että sellainen löytyisi, kohotan itsetuntoani ja kuntoani ja olen ottanut uuden suunnan nyt elämääni.
Pelkkä fyysisyyskin riittäisi vaikkei vakikumppania ja rakkautta löydykään. Näkeeköhän palstan näkijöistä minulle enää onnea tai intohimoa?? *kädet ristissä* Kelpaako sitä enää kellekkään?
Rakkaus tärkeintä, mutta fyysinenkin suhde kelpaisi!
2
77
Vastaukset
Hei
sinä olet kaikesta huolimatta optimisti, sinulla on ollut onnea useammin, kuin ehkä arvaatkaan. olet selvinnyt monesti kiperistä tilanteista. olet selvinnyt niin tiellä, kuin vesilläkin.
sinulla oli nuorempana jokin juttu ämpärin kanssa ja sekin meni ohitse ilman vakavaa vammaa. olet repinyt polvesi ja kompastellut, mutta aina olet noussut ylös ja kävellyt eteenpäin.
et ole kenenkään kanssa vihoissa. mutta sinä kysyit miehestä, kumppanista ja hän näkyy tässä minulle tulevassa. ei tällä hetkellä mutta vähän myöhemmin. hän vastaa odotuksiasi, ihan oikeasti.
näen sinulle myös matkan, mikä on lahja tai palkinto. se on teidän kahden matka. sitten tähän samaan liittyy kaksi naista, toinen erittäin hyväsydäminen ja toinen moderni ja älykäs, molemmat mukavia ihmisiä. teille näkyy myös kulttuurista rientoa, olette kiinnostuneita kulttuurisista asioista yhdessä.
kulttuuri voi olla luentoja, museoita, näyttelyjä, konsertteja, sieltä te valitsette oman intohimonne.
rahaa tulee luoksesi ulkoapäin, se ei tule vain tavallisen työn kautta. sinä kyllä pärjäät. on mahdollista, että kiinnostut terveysasioista, ehkä vaihtoehtoisista hoitomenetelmistä tai ruokavaliosta, sellaisia terveysasioita tässä on samassa kehässä kiinnostustesi kanssa.
se uusi alku tulee elämääsi ja samalla kun kohtaat miehen, saat tavallaan myös kaksi sisarta itsellesi.
toivotan sinulle hyvää joulunodotusta!
t. Keskiyö- Intohimoinen :-)
No voi hyvät hyssykät. Kiitoksia. Olen yrittämässä tosiaan tarjota erästä projektia pariinkin paikkaan eli se ei ole ns. tavallista työtä. Olen kiinnostunut hyvinkin paljon terveysasioista, noudatan itse niitä ja se liittyy just näihin muihin juttuihin.
Ja minua naurattaa tuo ämpäri, että mihinkähän se liittyy??? :)) MInut tuntien olen kyllä hassuissa tilanteissa ja ämpäritkin on voineet olla mukana :DD En muista semmoista, onko kyse jostain symboliikasta? Siinä olet oikeassa: Olen oikeasti välttänyt hengen menetyksen pariin kolmeen kertaan ainakin. Samoin hulluksi tulemisen eli totaalisen sekoamisen oikeesti. Sanoin että olen käynyt aivan kuoleman rajalla ihan psyykkisesti, kun tuli liian kovia asioita eteen. Siksi olen ruvennut miettimään että tällä elämän pituus on etukäteen määrätty.
Panen tämän korvan taakse. Hyvin näit nuo onnettomuudet ja vaikeudet. Kiitos Keskiyö / Tuntijasi ja hyvää joulunodotusta sinullekin. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059