Pojasta mieheksi

henryxavier

Hei. Olen Kari, 28v. vähän bi, naimisissa, kahden lapsen isä.

Ensikokemukseni tyttöjen, poikien ja alkoholin kanssa, osuivat samoihin aikoihin ja ne ajat olivat ollessani 16 vuotta nuori. Parhaan kaverini, Pertin, kanssa löimme rahamme yhteen ja hankimme mäyräkoiran Karjalaa, sekä muutaman siiderin tulevaa viikonloppua varten. Saimme houkuteltua kaksi tyttöä, Miran ja Tarjan, mukaamme telttailemaan pienen soutuvenematkan päässä olevaan Lammassaareen. Tuskin nämä naapuritalon tytöt olisivat muuten lähteneet, mutta lupasimme tarjota hyvää seuraa ja mietoa alkoholia. Alkoholi ainakin oli mietoa, hyvästä seurasta en tiedä, mutta kokemattomiin nuoriin mietokin juoma yunnetusti tehoaa.

Kilometrin soutumatkan jälkeen pääsimme pystyttämään telttaa pikaisesti katsomallemme tasaiselle paikalle. Heitimme makuualustat ja peitoiksi tuomamme viltit teltan oviaukosta sisään ja vähän matkan päähän rantakivikolle yritimme saada nuotiota kasattua saarelta löytämistämme risuista ja oksista.

Hörpimme olutta Pertin kanssa, tyttöjen lipitellessä siideriä. Mukava nousuhumala sai naurun raikumaan ja jutut villeiksi.
Siinä makkaran paistamisen ohessa valikoitui seuralaisetkin ja Miran kiehnätessä minun vieressä, hinkkasi Tarja itseään Perttiä vasten.
Ilta kului rattoisasti siinä kaikenlaista keskustellessamme ja pikkukännin noustessa hattuuni, otin vanhan Landolan esiin ja uskaltauduin laulamaan muutamia tunnettuja lauluja kitaralla itseäni säestäen. Mikään kitaravirtuoosi en ole, säestämään pystyn kyllä sujuvasti, eikä lauluääntäni ole moitittu. Illan edetessä uskalsi jokainen meistä jo jonkin verran laulaa ja kivaa oli nuotion hiipumiseen asti.
Telttaan siirryimme viilenevää alkuyötä pakoon.

Teltassa tuli Mira kanssani saman peiton alle ja Pertti sai houkuteltua Tarjan itsensä kanssa samaan asemaan. Kohta kuuluikin jo pussailun mäiskettä heidän suunnaltaan. Itse etenin varovasti, pyrkien kuitenkin lähestymään Miraa kosketusetäisyydelle. Suukottelimme ensin varovasti, kohta jo kokeilimme kielisuudelmia. Housuissani alkoi tuntua ahtaalta. Sen varmaan huomasi Mirakin, työnnellessään jalkaansa kovettumaani vasten. 
Pujotin kättäni Miran puseron alle ja jo kohta pienten rintojen törröttävät nänninipukat olivat sormieni pyörityksessä. Suutelimme hengästyneesti, toisiamme hyväellen.

Mira painoi edelleen tiukasti jalkaansa vasten seisovaa kulliani. Minä kopeloin Miran jalkoväliä farkkujen päältä ja yritin aukaista reittiä kohti nuoren tytön pyhintä. Mira auttoi ponnistelujani aukaisemalla housujensa vyötärönapin ja työntämällä farkut polviinsa.
Hivutin kättäni vatsaa pitkin alaspäin ja kaikin puolin kokemattomana, sain kuin sähköiskun sormieni osuessa kohtaan, missä häpykarvoitus alkaa. Hengityksemme kävi katkonaiseksi ja painaessani käteni Miran häpykummun päälle, pääsi häneltä vaimea voihkaisu. Itse tärisin jännityksestä käteni tunnustellessa elämäni ensimmäistä kertaa tuota paljon puhuttua salaperäistä paikkaa, jota niin monella suulla nautinnon lähteeksi sanotaan.

Mira painoi kämmeneni vasten häpyhuuliaan, liikutellen kämmentäni edestakaisin häpykukkulan ja välilihan välillä. Keskisormellani pyrin etsimään sitä pesää, johon olin kuullut isojen poikien pujottelevan kullejaan. Tarttuen käteeni, johdatteli Mira sormeani kosteiden ja turvonneiden häpyhuultensa välistä kuumankosteaan onkaloonsa. Tunsin sormeni ympärillä kuumuutta hehkuvan pillun värähdyksiä ja Miran hieroessa toisella kädellään kaluani housujen päältä, laukesin voihkaisten housuihini. Sykähtelevä kullini tyhjeni useilla ruiskahduksilla Miran puristavan käden liikkuessa sitä vasten. Mira puristeli kaluani vielä hetkisen. Tuntiessaan kaluni veltostuvan, naurahti ja läpsäisi kevyesti sitä sormillaan.
Hiukan nolona vedin sormeni Miran sisältä ja sanomatta mitään, siirryin kohti teltan oviaukkoa.

Hämärässä teltassa huomasin Pertin ja Tarjan katsoneen suuntaamme. Kuinka kauan lie seuranneet huohotusten täyttämää käpälöintiämme.

Menin ulos lämpimän kesäyön syliin ja istuin rantakivelle miettimään äskeistä. Vein keskisormeni nenäni alle ja nuuhkaisin siitä hajua, johon tulisin tutustumaan vielä monta kertaa. Työnsin sormen suuhuni ja maistoin siitä Miran pillunesteen maun.

65

6540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kävelin hieman etäämmälle teltasta. Riisuin shortsini ja alushousut. Sperman liiskaamat alushousuni kastoin rantaveteen, alkaen huljutella niistä mälliroiskeita pois. Pertti oli hiipinyt katselemaan touhujani ja naurahtaen tuumi:
      "Taisit saada orkun äsken tuolla teltassa?"
      "Ei, kun muuten vaan aloin pyykille keskellä yötä." - sanoin pikkuisen nolona. "Mites, Pera ite? Pääsitkö pesälle?" - jatkoin.
      "Eipä antanut Tarja paljoo kosketella itseään ja jätti kauhean seisokin vaan mulle. Katso!" - sanoi Pertti venyttäen verkkareittensa vyötärönauhaa ja näytti seisovaa kyrpäänsä.
      Vilkaisin pikaisesti Pertin seisovaa ja pieni kateuden puuska kulki lävitseni. Kullinsa oli huomattavasti omaani isompi. Ei paljoa pitempi, mutta paljon paksumpi.
      "Kauhee ranskanpulla sulla. Pistä piiloon se." - sanoin.
      "Pakko runkata ensin." - sanoi Pertti alkaen vedellä kaluansa edestakaisin pitkin vedoin.

      En ollut toisen pojan runkkaamista koskaan ennen nähnyt, ja aavistuksen hävetti sitä seurata. Itse olin saanut alushousuni jo pestyä ja olin vetänyt pelkät shortsit jalkaani.

      Uteliaisuuteni voitti nolouteni ja paksua kyrpäänsä vatkaava Pertti sai kuin saikin minusta yleisön.
      Teltasta kuului tyttöjen naurun kihinää, mille lie naureskelleet. Pertti vatkasi keskittyneesti tattiaan vaan.

      Pertin itsetyydytystä katsellessa, alkoi taas olla ahdasta omissa shortseissanikin.

      "Join Me!" - vinkkasi Pertti osoittaen shortsieni pullistumaa.

      Kuulin tyttöjen pulinan taaempaa teltasta, siellä hauska jatkui. Pudotin shortsit nilkkoihin ja tartuin kaluuni. Aloitin reippaan runkkaamisen Pertin seuraksi ja kohta, Pertin lauettua murahtaen rantakiville, päästin tuoreet syöksyni seuraksi.

      "Tekipä se hyvää. Otetaanko joskus uusiksi." - ehdotti Pertti.
      En oikein tiennyt miten tuohon olisi pitänyt suhtautua ja siksi tyydyin lyömään asian leikiksi.

      "Joo. Kukapa sitä noita tyttöjä tarviikaan, kun voi runkata kaverin kanssa, hah hah."

      Pertti naurahti:
      "Mites ne sulkee toisensa pois? Monipuolisuus se on valttia."

      Tuohon ei ollut mitään lisättävää. Kömmimme takaisin telttaan, jossa tytöt olivat menneet teltan toiseen laitaan saman peiton alle. Nyt, nukkuvien tyttöjen jo tuhistellessa unten mailla, hilasimme myös me peiton päällemme. 

      Aamuauringon kuumentamassa teltassa heräsikin sitten pikkukrapulaisia retkeilijöitä. Ja nämä krapulaiset retkeilijät päättivät ensitöikseen lyödä teltan kasaan ja palata koteihinsa krapulaansa potemaan.

      Veneelle siirtyessämme, kävi Mira kuiskaamassa korvaani:
      "Otetaan joskus uusiksi ihan kahdestaan ja paremmalla ajalla. Oli aika jännää." - tuumasi ja lätkäisi kämmenellään pepulleni. Kaluni ei tuota jaksanut velttona katsella, vaan paukahti oitis pystyyn.
      Hiukan se soutamista häiritsi, mutta rantaan sentään päästiin. Jostain syystä Perttiä hymyilytti koko paluumatkan.

      Vetäessämme soutuvenettä Pertin kanssa rantaan, häipyivät tytöt omille teilleen. Vilkuttaen ja naurahdellen, kiittäen kaikesta kivasta, kuten siideristä.

      Tyhjät pullot ja tölkit palautimme kauppaan ja veimme makuualustat ja teltan Pertsan vanhempien autotalliin. 

      "Tule, Kartsa illalla katsomaan jalista! Iso telkkari vapaana, kun kotiporukka on reissussa. Katsotaan, onko siitä Maradonasta mihinkään." - heitti Pertti ehdotuksen.
      "Saatan tulla. Tuonko pitsaa ja kokista tullessa?
      "Kunhan ite tulet." - hihkaisi Pertsa ja painui rappuunsa vetäen oven kiinni perässään.

      Kipaisin portaat kolmanteen kerrokseen, vedin oven auki, tarkistin, ettei ketään ollut kotona ja annoin talouspaperille imettävää.
      ”Joskus nuo imee vielä joku muu, kuin sinä, Serla”, - tuumin mielessäni, kun heitin spermaisen talouspaperimytyn biojäteastiaan.

    • Pallotyttö

      HUH HUUUU !! No nyt alkoi tämäkin kalsa maanantai muuttua kuumemmaksi ja rupesi jotenkin tekemään mieli lähteä telttailemaan. Eikä tuo kostea sää paljoa haittaa kun kosteana sitä tässä jo muutenkin ollaan......; ) Lähtisköhän vaikka toi Kononen mun kanssa retkelle? Mä voisin samalla katsella jos sieltä metsästä löytyis vaikka joku mehevä herkkutatti , mikään ei oo parempaa kuin maukas tatti kielen päällä.
      Henry, Kiitos mahtavasta tarinasta !!! Innolla odottelen jatkoa,todella lupaava alku!!!

      • Heh heh...

        Kuningatarkommentoija Pallotyttö se taas ehti ekana ;)

        Jooo. Ota Konosen tatti haltuusi ja puristele sitä. Jos se puristeltuasi alkaa erittämään maitomaista nestettä, eli maitia, ei se silloin ole tattiasiantuntijan mukaan myrkyllinen.

        Varo kuitenkin päästämästä tuota maitiaisnestettä pimppalihasi lämpöön, koska sillä saattaa olla jo sitten toisenlaiset vaikutukset.

        Jatkoa rakenteilla tarinaan.


      • N. Kontsu

        Juu, ei tuo kosteassa säässä telttailu muakaan haittaisi jos olet jo valmiiksi kosteana ja mullakin teltta jo pystyssä ;) Jos sä maistelisit herkkutattia, voisin mä herkutella simpukalla. Eli täytyy mennä jonnekin järven tai meren rannalle siis.

        Henry, sait taas sellaisen novellin kirjoitetuksi, että jään innolla odottamaan kumpi ehtii ensin, Pertti vai Mira :)


      • Pallotyttö
        N. Kontsu kirjoitti:

        Juu, ei tuo kosteassa säässä telttailu muakaan haittaisi jos olet jo valmiiksi kosteana ja mullakin teltta jo pystyssä ;) Jos sä maistelisit herkkutattia, voisin mä herkutella simpukalla. Eli täytyy mennä jonnekin järven tai meren rannalle siis.

        Henry, sait taas sellaisen novellin kirjoitetuksi, että jään innolla odottamaan kumpi ehtii ensin, Pertti vai Mira :)

        Moikka Moi Henry änd Kono !! Hah haaa!! Näin siinä taas kävi eka olin !! Kiitosta vaan sienestysvinkeistä Henry ! Kyllä se Konon tatti olis mulla hyvässä käsittelyssä ja saisin sen varmasti erittämään herkullisia nesteitä enemmänkin. Täytyy vaan muistaa että tuntematon tatti kannattaa kuitenkin kääriä kelmuun ennen käyttöä kaiken varalta,vasta kun tatin alkuperän tuntee paremmin voi siitä nauttia myös ihan sellaisenaan paljaana. ; )
        Ai sulla on Kono jo teltta pystytettynä,no hyvä,sähän oot nopee!! Ei sitten muuta kuin menox. Mullakin on sulle simpukkaa ja ihanan mehevää kosteaa torttua tarjolla. Nytkin siitä tortusta valuu hunajaa kun mä vaan ajattelenkin sitä meidän yhteistä telttaretkeä kera luonnonantimien! Voitaishan me vaikka ottaa toi Henrykin mukaan,eiköhän me sillekkin jotain käyttöä keksittäis? ! Vai ?
        Ai,ai nyt alkaa mennä nää jutut vähän liian levottomiksi,huh!
        Jään siis innolla odottelemaan stoorille jatkoa,ihan kiltist istun täällä vaan ja pidän tuhmat ajatukset ominani ja hunajat tortussa.


      • Pallotyttö kirjoitti:

        Moikka Moi Henry änd Kono !! Hah haaa!! Näin siinä taas kävi eka olin !! Kiitosta vaan sienestysvinkeistä Henry ! Kyllä se Konon tatti olis mulla hyvässä käsittelyssä ja saisin sen varmasti erittämään herkullisia nesteitä enemmänkin. Täytyy vaan muistaa että tuntematon tatti kannattaa kuitenkin kääriä kelmuun ennen käyttöä kaiken varalta,vasta kun tatin alkuperän tuntee paremmin voi siitä nauttia myös ihan sellaisenaan paljaana. ; )
        Ai sulla on Kono jo teltta pystytettynä,no hyvä,sähän oot nopee!! Ei sitten muuta kuin menox. Mullakin on sulle simpukkaa ja ihanan mehevää kosteaa torttua tarjolla. Nytkin siitä tortusta valuu hunajaa kun mä vaan ajattelenkin sitä meidän yhteistä telttaretkeä kera luonnonantimien! Voitaishan me vaikka ottaa toi Henrykin mukaan,eiköhän me sillekkin jotain käyttöä keksittäis? ! Vai ?
        Ai,ai nyt alkaa mennä nää jutut vähän liian levottomiksi,huh!
        Jään siis innolla odottelemaan stoorille jatkoa,ihan kiltist istun täällä vaan ja pidän tuhmat ajatukset ominani ja hunajat tortussa.

        Kyllä sä Pallotyttö olet sitten härski ;)

        Voisin mä kiilapojaksi tulla sulle ja Konoselle. Mulla olis moneen hommaan käypäinen kiila.

        Laitoin vähän lisää luettavaa. Hyviä lukuhetkiä kaikille ;)


      • Hmm...
        Pallotyttö kirjoitti:

        Moikka Moi Henry änd Kono !! Hah haaa!! Näin siinä taas kävi eka olin !! Kiitosta vaan sienestysvinkeistä Henry ! Kyllä se Konon tatti olis mulla hyvässä käsittelyssä ja saisin sen varmasti erittämään herkullisia nesteitä enemmänkin. Täytyy vaan muistaa että tuntematon tatti kannattaa kuitenkin kääriä kelmuun ennen käyttöä kaiken varalta,vasta kun tatin alkuperän tuntee paremmin voi siitä nauttia myös ihan sellaisenaan paljaana. ; )
        Ai sulla on Kono jo teltta pystytettynä,no hyvä,sähän oot nopee!! Ei sitten muuta kuin menox. Mullakin on sulle simpukkaa ja ihanan mehevää kosteaa torttua tarjolla. Nytkin siitä tortusta valuu hunajaa kun mä vaan ajattelenkin sitä meidän yhteistä telttaretkeä kera luonnonantimien! Voitaishan me vaikka ottaa toi Henrykin mukaan,eiköhän me sillekkin jotain käyttöä keksittäis? ! Vai ?
        Ai,ai nyt alkaa mennä nää jutut vähän liian levottomiksi,huh!
        Jään siis innolla odottelemaan stoorille jatkoa,ihan kiltist istun täällä vaan ja pidän tuhmat ajatukset ominani ja hunajat tortussa.

        Mahtaisikohan sitä päästä mukaan neljänneksi...?

        Oisin siinä keskellä/keskimmäisenä, kun Pallotyttö ois allani ottamassa multa suihin, Kono tuuppis mua ihanasti takaapäin ja Henryltä ottaisin itse samalla suihin...

        Että hiemanko levotonta...? Ei lainkaan ;-)


    • Sen verran Lammassaaren keikka väsytti, että pussityhjennyksen ja nopean syömisen jälkeen oli pakko päästä huilaamaan. Krapulaksi tuota oloa ei juuri voinut mainita, mutta sellainen väsynyt ja nuutunut olo oli kuitenkin.
      Niinhän siinä kävi, että nukuin pommiin ja heräsin vasta Pertin soitettua ja kysyttyä missä viivyin.

      ”Peli on jo menossa. Missä vítussa sä kuhnaat? Luulin että sovittiin, että tuut puolta tuntii ennen? -
      Sikeästä unesta herättyäni, olin aika sekaisin vielä ja hetken jo mietin, että mitä se Pera siellä höpisee. Muistini palautuessa tajusin luvanneeni mennä kotikatsomoon Pertin seuraksi.

      ”Sori kauheesti. Nukahdin heti kohta kotiin tultuani ja olin syvässä unessa soittoosi asti. Tulen ihan just.” - selittelin Pertille ja huuhdeltuani naamaani kylmällä vedellä, virkistyin jonkin verran.

      Pertti aukaisi oven ja tyrkkäsi nyrkillään olkapäähäni.
      ”Ronttoset eteiseen, senkin myöhästelijä.”
      "Sori vielä. Nukuin kuin tukki. Mikä siellä on tilanne?" - kysyin riisuessani kenkiäni.
      "Eka puoliaika loppuu just. Tehdäänkö lämpimät leivät ennen ku toinen alkaa? - kysyi Pertti siirtyen keittiöön. Painelin perässä seuraamaan touhujaan.
      Pertti laittoi uunin kuumenemaan, kaivoi jääkaapista mozzarellaraasteen ja ilmakuivatun salamitangon. Neljälle isolle paahtoleipäsiivulle puristi tulista Mexican-ketsuppia ja levitti tasaiseksi. Pikkuisen heitti vielä mustapippuria ja oreganoa ketsupin päälle.

      "Kai sä salamia syöt, Kartsa? On takuulla hyvää, voin kertoa." - Pertti leikkasi pari ohutta siivua tangosta, toisen työnsi suuhunsa ja toisen antoi minulle. Hiukan paksumpia siivuja laittoi leipien päälle ja levitti juustoraastetta reilusti peittäen leivät sillä.
      "Alkaa olla uuni kuuma. Mitäs sä tykkäät tuosta salamista? - kysyi työntäessään uunipellille latomansa leivät uunin keskitasolle.
      "On tää tosi hyvää, on. Oot näköjään ennenkin tehnyt noita lämpimiä leipiä? 

      Pertti kaivoi jääkaapista ison pullon Spriteä ja pakastimesta kauhoi reilusti jäitä korkeisiin laseihin. Kaatoi lasit piripintaan ja tunnusti:
      "Pakko sitä on ollut opetella tekee jotain safkaa, kun vanhemmat on usein omissa menoissaan. Sisko ei osaa tehdä ruokaa senkään vertaa mitä minä. No mikrossa se osaa lämmittää hampurilaisia, mutta mä tykkään vähän paremmasta." 

      Juustoleipien saatua kivan ruskean pinnan, nosti Pertti ne isolle lautaselle ja vei olohuoneen sohvapöydälle. 
      "Ota Spritet tänne ja talouspaperirulla, niin voidaan syödä täällä, kunhan ei sotketa kauheesti." - huusi minulle. 
      Vein juomat ja talouspaperipaperirullan tarjottimella olohuoneeseen. Otin mallia Pertistä, kun hän kietaisi tuplapaperin kuuman leivän ympärille. Haukatessaan salamijuustoleivästään palasen, noitui entistä jalkapallosuuruutta...

      "Ei tuosta Maradonasta ole enää oikein mihinkään. Lihonnut kauheesti ja pelikiellossakin ollut pitkään kun douppasi itseänsä joillain mömmöillä."
      "Tuon staran pelipäivät on vähissä." - myöntelin minäkin haukkaillessani paloja tosi hyvänmakuisista leivistä.

      Mielenkiintomme peliä kohtaan katosi tilanteen ollessa jo 4-0 kotijoukkueen hyväksi. Pertti pöyhi television alla olevalla laatikostolla DVD-valikoimaa ja etsi sieltä jotain.
      "Kiinnostaisiko tällainen peli enemmän?" - kysyi, nostaen aikuisviihdettä sisältävän DVD:n näkyvilleni. Kannen kuvassa isot rinnat peittivät miehen keskivartalon ja elokuvan nimi, "NURSE WITH BIG TITS GETS FUCKED", lupaili kiihottavaa katseltavaa.
      "Isukin varastoo. Kyllä se tietää, että minäkin näitä katselen." - naurahti Pertti laittaen DVD-levyn soittimeen.

      Elokuva ei ollut liiallisella juonella pilattu ja ensimmäisen minuutin mentyä, isojen melonien kokoiset rinnat olivatkin jo viiksekkään miehen kourinnassa ja imettävänä.
      Mies siirsi hoitajan selälleen hoitopöydälle, jossa alkoi imeä ja nuolla noita valtavan kokoisia tissejä. Lipoi nännipihaa ja nännejä. Sormillaan viiksiniekka hyväili pikkuhousujen peittämää pillukumpua ja jätettyään tissit rauhaan, veti pikkuhousuja syrjään nuollakseen huolella ja hartaasti sieltä paljastunutta karvatonta píllua.

      • Sanomatta selvää, että kotikatsomossa kyrpämme eivät levollisena tuota näytöstä seuranneet. Pertti hieroi collegehousujensa päältä mulkkuaan. Itse olin työntänyt käteni urheilushortsieni lahkeesta sisään, josta tavoitin kivikovana seisovan kalun käteeni.
        Filmin naisen pudotettua polvilleen ja aloittaessa taidokkaan suu- ja huulityöskentelyn pitkän ja paksun elimen parissa, veti Pertti housunsa nilkkoihin, runkaten kaluaan huokasi: 
        "Tuon suikkarin täytyy kyllä tehdä taivaallisen hyvää. Víttu kun joku imis muakin tuolleen..."
        Olin itsekin päästänyt kaluni vapaaksi shortsien puristuksesta ja olin tuosta asiasta Pertin kanssa täsmälleen samaa mieltä. Olin usein kuvitellut, miltä kunnon suihinotto tuntuisi.

        Pertti vemppasi kaluaan, katsoi minua pitkään himon kostuttamilla silmillään...
        "Et sä, Kartsa viitsisi?"
        "Viitsisi mitä? Ai imee sun kullía? No taatusti en." - hönkäisin säikähtäen ehdotusta.
        "No mikset? Lihapalanenhan se vain on ja se tekis varmaan sairaan hyvää. Ei se homoks tee, jos kaveria vähän auttaa, jos sitä niinku pelkäät." - houkutteli Pertti ja nousi eteeni kalu tanassa.
        Vetäydyin sohvan nurkkaan Pertistä poispäin. Kyllä yhteisrunkut vielä jotenkin menee, mutta että vielä kaverin kullía imeä pitäisi.
        "En kyllä sua ime. Ethän säkään ime mua." - kiemurtelin, luullen sillä selviytyväni, mutta tuo ei ollut hyvä veto.
        Pertti riuhtaisi shortsit jaloistani, heitti ne syrjään ja painoi minut sohvaa vasten voimalla.
        "Jaa? Kukas se niin päätti, etten ime? Otahan kätes syrjään niin saat tuntea sitten sinä sen, miltä suu munan ympärillä tuntuu."

        Pertiltä ei ennakkoluulottomuutta puutu ja tuossakin asiassa sai hän lopulta tahtonsa läpi. Työntäessään päätänsä jalkoväliini, alkoi Pertti kuitenkin epäröidä.

        "Hhmmm... Käys huuhtoo mulkkuas vähä. Liikaa tuoksuu vanhat liemet ja ei varsinaisesti niin kauheen hyvälle. No alas mennä jo! Vasemmanpuoleinen on vessan ovi" - komensi Pertti ja osoitti eteiseen. 

        Kipaisin vessaan, laitoin vessan lavuaarin hanan valumaan ja istuin pytylle. Alapesusuihkulla huuhtelin saippuoimaani kulliani ja samalla huuhtelin kivekset kuin myös pakaravälini.

        Kuivattuani alapääni pesukoneen päältä löytämälläni pyyhkeellä, kiiruhdin takaisin olohuoneeseen muna edelleen pystyssä. Pertti seurasi kaluaan silitellen pokefilkan tapahtumia ja siellä olikin filmin iso penis löytänyt jo isotissisen naisen píllusta sisäänmenoaukon.
        Sisään ulos, sisään ulos. Tuota samaa liikettä olisi odotettavissa nyt joksikin aikaa. 

        Istuin itsekin sohvalle katsomaan lihan piilotusta. Selkänojaan nojautuen, sanoin Pertille jännityksestä käheällä äänellä:

        "Nyt olis sitä puhdasta, jos vielä kehtaat imee?"
        "Lupaus on lupaus." - tuumi Pertti painaessaan päänsä syliini. Otti ensin kullini kouraansa ja tiukalla otteella muutaman kerran runkkasi sitä. Sitten veti esinahan aivan taakse ja ympäröi huulillaan kovana tykyttävän terskan. Upottaessaan kullin syvälle suuhunsa, piti Pertti kieltään kullinvarteni alapuolta vasten, kuten oli nähnyt isotissisen naisen tehneen juuri äsken DVD:llä.

        "Tuo tekee siis aivan saaatanan hyvää." - huoahdin hengitys kiihtyneenä. 
        Pertti piti kaluani suussaan, katsoi ylöspäin silmiini ja vinkkasi silmäänsä.
        Sitten puristi kivespussini piukalle, pyöritteli toista kättään kaluni varressa, ja antoi päänsä nousta ja laskea. Kaluni pingottui äärimmilleen ja telkkarista näkemäni, viiksimiehen ison kullín laukeaminen hoitajan pillukarvoitukselle, sai minutkin laukeamaan.
        Pertin suu sai aimo lastin spermaa, jota alkoi sylkeä repäisemäänsä talouspaperiin.


      • henryxavier kirjoitti:

        Sanomatta selvää, että kotikatsomossa kyrpämme eivät levollisena tuota näytöstä seuranneet. Pertti hieroi collegehousujensa päältä mulkkuaan. Itse olin työntänyt käteni urheilushortsieni lahkeesta sisään, josta tavoitin kivikovana seisovan kalun käteeni.
        Filmin naisen pudotettua polvilleen ja aloittaessa taidokkaan suu- ja huulityöskentelyn pitkän ja paksun elimen parissa, veti Pertti housunsa nilkkoihin, runkaten kaluaan huokasi: 
        "Tuon suikkarin täytyy kyllä tehdä taivaallisen hyvää. Víttu kun joku imis muakin tuolleen..."
        Olin itsekin päästänyt kaluni vapaaksi shortsien puristuksesta ja olin tuosta asiasta Pertin kanssa täsmälleen samaa mieltä. Olin usein kuvitellut, miltä kunnon suihinotto tuntuisi.

        Pertti vemppasi kaluaan, katsoi minua pitkään himon kostuttamilla silmillään...
        "Et sä, Kartsa viitsisi?"
        "Viitsisi mitä? Ai imee sun kullía? No taatusti en." - hönkäisin säikähtäen ehdotusta.
        "No mikset? Lihapalanenhan se vain on ja se tekis varmaan sairaan hyvää. Ei se homoks tee, jos kaveria vähän auttaa, jos sitä niinku pelkäät." - houkutteli Pertti ja nousi eteeni kalu tanassa.
        Vetäydyin sohvan nurkkaan Pertistä poispäin. Kyllä yhteisrunkut vielä jotenkin menee, mutta että vielä kaverin kullía imeä pitäisi.
        "En kyllä sua ime. Ethän säkään ime mua." - kiemurtelin, luullen sillä selviytyväni, mutta tuo ei ollut hyvä veto.
        Pertti riuhtaisi shortsit jaloistani, heitti ne syrjään ja painoi minut sohvaa vasten voimalla.
        "Jaa? Kukas se niin päätti, etten ime? Otahan kätes syrjään niin saat tuntea sitten sinä sen, miltä suu munan ympärillä tuntuu."

        Pertiltä ei ennakkoluulottomuutta puutu ja tuossakin asiassa sai hän lopulta tahtonsa läpi. Työntäessään päätänsä jalkoväliini, alkoi Pertti kuitenkin epäröidä.

        "Hhmmm... Käys huuhtoo mulkkuas vähä. Liikaa tuoksuu vanhat liemet ja ei varsinaisesti niin kauheen hyvälle. No alas mennä jo! Vasemmanpuoleinen on vessan ovi" - komensi Pertti ja osoitti eteiseen. 

        Kipaisin vessaan, laitoin vessan lavuaarin hanan valumaan ja istuin pytylle. Alapesusuihkulla huuhtelin saippuoimaani kulliani ja samalla huuhtelin kivekset kuin myös pakaravälini.

        Kuivattuani alapääni pesukoneen päältä löytämälläni pyyhkeellä, kiiruhdin takaisin olohuoneeseen muna edelleen pystyssä. Pertti seurasi kaluaan silitellen pokefilkan tapahtumia ja siellä olikin filmin iso penis löytänyt jo isotissisen naisen píllusta sisäänmenoaukon.
        Sisään ulos, sisään ulos. Tuota samaa liikettä olisi odotettavissa nyt joksikin aikaa. 

        Istuin itsekin sohvalle katsomaan lihan piilotusta. Selkänojaan nojautuen, sanoin Pertille jännityksestä käheällä äänellä:

        "Nyt olis sitä puhdasta, jos vielä kehtaat imee?"
        "Lupaus on lupaus." - tuumi Pertti painaessaan päänsä syliini. Otti ensin kullini kouraansa ja tiukalla otteella muutaman kerran runkkasi sitä. Sitten veti esinahan aivan taakse ja ympäröi huulillaan kovana tykyttävän terskan. Upottaessaan kullin syvälle suuhunsa, piti Pertti kieltään kullinvarteni alapuolta vasten, kuten oli nähnyt isotissisen naisen tehneen juuri äsken DVD:llä.

        "Tuo tekee siis aivan saaatanan hyvää." - huoahdin hengitys kiihtyneenä. 
        Pertti piti kaluani suussaan, katsoi ylöspäin silmiini ja vinkkasi silmäänsä.
        Sitten puristi kivespussini piukalle, pyöritteli toista kättään kaluni varressa, ja antoi päänsä nousta ja laskea. Kaluni pingottui äärimmilleen ja telkkarista näkemäni, viiksimiehen ison kullín laukeaminen hoitajan pillukarvoitukselle, sai minutkin laukeamaan.
        Pertin suu sai aimo lastin spermaa, jota alkoi sylkeä repäisemäänsä talouspaperiin.

        "Olisit voinu vähän varoittaa." - jupisi Pertti mällejäni sylkiessään. Otti Spriteä kulauksen, yrittäen saada suustaan mällieni maun. Pyyhki vielä huuliaan paperipyyhkeeseen.

        "Itsepähän tuota halusit imee ja mä tulin yhtä aikaa tuon viiksivallun kanssa." - naurahdin ja vinkkasin Perttiä vilkaisemaan kuvaruudun tapahtumia.
        Siellä viiksimies pyöritteli isolla mulkullaan spermaisia pillunhuulia, siirtyen siitä vielä imettämään mulkkuaan isotisssihoitsulla.

        Pertti oli saanut suuremmat maut kai huuhdeltua, kun tuumasi jo:
        "Eipä se tuo sun mällis kyllä mitään aprikoosinektaria ollut, mut ei nyt ihan hirveääkään. Haluutko maistaa mun?" - kysyi.

        "En varmasti maista mällejäsi, en edes munaasi. Voin kyllä runkata mulkkuas jos tahdot, mut en muuta." - sanoin.
        "Nyt selviät vielä runkkaamisella, mutta jos en pian saa píllua mistään enkä keltään, joudut antamaan persettäsi. On tässä pakko saada jostain pantavaa." - tuumasi Pertti, tarttui ranteeseeni vieden sen kalulleen ja puristi sitten sormeni kalunsa ympärille.
        ”Alahan, Kartsa veivata!”

        "Perseení ei tule mulkkuasi ympäröimään koskaan." - väitin kalua runkatessani.

        Pertin pitäessä talouspaperia kullinsa edessä, vatkasin minä siihen paksusta kullistaan melkoiset syöksyt. Osa syöksyistä meni ohi paperin olohuoneen matolle. Saatuaan hengityksensä tasaantumaan, aloitti Pertti jälkiemme siivoamisen. Läiskäisi sitten kämmenellään paljaaseen reiteeni vannoen:
        ”Jaa? Vai niin sinä kuvittelet sen asian, mutta saahan sitä kuvitelmia olla. Minun seurassa ei takalistosi ole turvassa.” - nauroi vielä alkaen keräillä märkiä talouspapereita sohvapöydältä.
        Puettuani paidan ja shortsit päälleni, siirryin eteiseen laittamaan kenkiä jalkaan. Huikkasin Pertille:
        ”Kiitti Pertsa tuosta äskeisestä, mutta sitä yhtä et tule koskaan saamaan. Moi!”
        Työnsin oven kiinni ja läksin laskeutumaan portaita. Ovi rapsahti auki ja Pertti huusi perääni; ”Lyödäänkö vetoa?”

        Mira käveli itselleni tuntemattoman kaverinsa kanssa vastaan autotallin kohdilla ja pysähtyi hetkeksi juttelemaan...
        "Mistäs, Kari, tuut näin myöhään? Me käytiin Minnan kanssa leffassa, mut ei ollu häävi leffa."
        "Kävin katsoo jalkapalloa Peran luona ja syötiin salamia." - sanoin naurahtaen, enkä paljoa valehdellut.
        Mira kurkotti korvaani kohti ja kuiskaten kysyi:
        "Kiinnostaisko tavata vähän samanlaisissa merkeissä kuin mitä teltalla. Huomenna? Tai ylihuomenna?

        Kyllä minua kiinnosti, mutta päätin antaa itselleni ja erityisesti kullilleni hetken lepoa...

        "Ylihuomenna joo, miksei? Missä tavataan? Ja monelta?" - kysyin Miralta ja vastauksensa yllätti minut.
        "Tuon tanssilavan takana on metsässä maja. Siellä käy jengi välillä panemassa. Voitais mennä sinne. Käviskö se? - ehdotti Mira.
        "Eiköhän se käy. Kyllä paneminen kiinnostaa, mutta monelta?
        Mira nauroi ääneen ja saatuaan naurunsa loppumaan, tuumi:
        "Hah ha. Kymmeneltä. Silloin alkaa jo hämärtää. Ja en mä lupaa sulle että panna saat, mutta voithan siihenkin varautua."
        "Asia selvä. Kymmeneltä tavataan tuossa portin pielessä. Jatketaan siitä matkaa yhdessä ja lupaan varautua..." 

        Mira jatkoi Minnan kanssa matkaansa. Mietin, että joskohan sitä ylihuomenna pääsi meikäpoikakin pillutouhuihin. Isoveljen kortsuvarastolla nyt on ainakin syytä käydä.

        Noustessani portaita kotiovelle, ylihuomista majakäyntiä miettien, tunsin taas lievää ahdistusta etumuksessani...


    • N. Konezu

      Siisti tarinan jatko, ei voi muuta sanoa. Kieltämättä odotan malttamattomana, että saatko antaa pebaa Pertsalle ja saatko edes pimppiä sitä ennen. Oot kyllä aikamoinen tarinaniskijä :D

      • Kiitti Konezu. Tykkäät jutuistani. Nice:-)


      • Pallotyttö
        henryxavier kirjoitti:

        Kiitti Konezu. Tykkäät jutuistani. Nice:-)

        Oi,Oi.. Ihanaa oli !! Vastaus sille nim. Hmm.. kyllä säkin mukaan pääsisit, enempi parempi ; ) Henry mä olen aivan varma ett sille sun kiilalles olis todella paljon hyödyllistä käyttöä ! Henkka sultahan saa tässä ohessa myös hyviä kokkausohjeita ! Täytyypä kokeilla noita leipiä. Pitää nyt lähtee hommaamaan viikonlopuksi joku mehevän tanakka salamipötkö, uuni on jo kuumana. En mä kyllä raaski sitä pötkylää alkaa pilkkomaan vaan aion työntää sen ihan kokonaisena tonne mun uuniini. Nam ! Lopputulos on varmasti her"kullinen"!!
        Hyvät viikonloput kaikille! Jatkoa innolla odotellen !!


      • Hmm...
        Pallotyttö kirjoitti:

        Oi,Oi.. Ihanaa oli !! Vastaus sille nim. Hmm.. kyllä säkin mukaan pääsisit, enempi parempi ; ) Henry mä olen aivan varma ett sille sun kiilalles olis todella paljon hyödyllistä käyttöä ! Henkka sultahan saa tässä ohessa myös hyviä kokkausohjeita ! Täytyypä kokeilla noita leipiä. Pitää nyt lähtee hommaamaan viikonlopuksi joku mehevän tanakka salamipötkö, uuni on jo kuumana. En mä kyllä raaski sitä pötkylää alkaa pilkkomaan vaan aion työntää sen ihan kokonaisena tonne mun uuniini. Nam ! Lopputulos on varmasti her"kullinen"!!
        Hyvät viikonloput kaikille! Jatkoa innolla odotellen !!

        Oot sä Pallotyttö vaan ihanan härski... ;) Eri kiva kuulla, että sitä mukaan retkelle pääsis... osallistumaan varsinaiseen kerrossämpylään :-) Vähän sulle, mulle ja kaikille osallisille... Tuntea Pallotytön kuumat huulet oman tattinsa ympärillä, Konon tatin aiheuttaman paineen ja ihanat väristykset, kuin myöskin Henryn tatin kasvamisen omassa suussa... mmm...

        Kyllähän näitä tarinoita ja niiden kommentteja lukiessa tuo omakin tatti (vaiko salami) "jostain kumman syystä" aiheuttaa pullotusta housuissa, kun se pyrkii sieltä vapauteensa...

        Mukava muuten kuulla Pallotyttö, ettet sä sentään raaski sitä salamia alkaa pilkkoon (auts...) vaan haluat nauttia sen ihan kokoNaisena =))

        Jep, johan alkoikin mielikuvitus laukkaamaan näin viikonlopun kynnyksellä...
        eli hyvät viikonloput itse kullekin.


      • Hmm... kirjoitti:

        Oot sä Pallotyttö vaan ihanan härski... ;) Eri kiva kuulla, että sitä mukaan retkelle pääsis... osallistumaan varsinaiseen kerrossämpylään :-) Vähän sulle, mulle ja kaikille osallisille... Tuntea Pallotytön kuumat huulet oman tattinsa ympärillä, Konon tatin aiheuttaman paineen ja ihanat väristykset, kuin myöskin Henryn tatin kasvamisen omassa suussa... mmm...

        Kyllähän näitä tarinoita ja niiden kommentteja lukiessa tuo omakin tatti (vaiko salami) "jostain kumman syystä" aiheuttaa pullotusta housuissa, kun se pyrkii sieltä vapauteensa...

        Mukava muuten kuulla Pallotyttö, ettet sä sentään raaski sitä salamia alkaa pilkkoon (auts...) vaan haluat nauttia sen ihan kokoNaisena =))

        Jep, johan alkoikin mielikuvitus laukkaamaan näin viikonlopun kynnyksellä...
        eli hyvät viikonloput itse kullekin.

        Hei haloo!!!

        Kohtahan nämä kommentit kiihottaa lukijoita enemmän, kuin vaivalla kyhäämäni tarinat :D

        Pallotyttö, prkl. Sinä täällä villitset ja saat kullinpätkät valumaan mahlaa, kertoessasi mm. uunistasi, jossa olisit valmis kypsyttämään salamitangot sun muut tatit.

        Tämä Hmm... -herrakin käy jo niin kuumana ryhmäseksiä odotellessaan, että kunhan ei kävisi, kuten Karille teltassa tarinani eka osassa.

        Hyviä kommentteja ollut. Kiitos teille kaikille ja Konolle ofc...:D


      • himalajan vuoret
        henryxavier kirjoitti:

        Hei haloo!!!

        Kohtahan nämä kommentit kiihottaa lukijoita enemmän, kuin vaivalla kyhäämäni tarinat :D

        Pallotyttö, prkl. Sinä täällä villitset ja saat kullinpätkät valumaan mahlaa, kertoessasi mm. uunistasi, jossa olisit valmis kypsyttämään salamitangot sun muut tatit.

        Tämä Hmm... -herrakin käy jo niin kuumana ryhmäseksiä odotellessaan, että kunhan ei kävisi, kuten Karille teltassa tarinani eka osassa.

        Hyviä kommentteja ollut. Kiitos teille kaikille ja Konolle ofc...:D

        Ihanaa kiihottiii nyt heti lisää ♡.♡⌒.⌒ pliis en malta oottaa


      • Pallotyttö
        himalajan vuoret kirjoitti:

        Ihanaa kiihottiii nyt heti lisää ♡.♡⌒.⌒ pliis en malta oottaa

        HAH , HAH , HAAAA !!! Sorry Herra Henry !! Ota nää mun kommentit ihan vaan luontaisetuna tässä ohessa , ne tulee ihan pyytämättä ja yllättäen ; ) Kyllä ne on nää SUN tarinas mitkä tänne kansaa vetää ja saa ne kullit laulamaan hoosiannaa !
        Muuten herra nim. Hmm...Oletko enemmän kiinnostunut salamista ja tateista vai maistuuko sulle myös pipari ? Mehän voitais vaikka mennä sun kanssa joskus tuonne luonnonhelmaan ja nautittais vähän " ruskapunkkua " ; )

        Jatka,jatka Henry kansa odottaa .............


      • Hmm...
        Pallotyttö kirjoitti:

        HAH , HAH , HAAAA !!! Sorry Herra Henry !! Ota nää mun kommentit ihan vaan luontaisetuna tässä ohessa , ne tulee ihan pyytämättä ja yllättäen ; ) Kyllä ne on nää SUN tarinas mitkä tänne kansaa vetää ja saa ne kullit laulamaan hoosiannaa !
        Muuten herra nim. Hmm...Oletko enemmän kiinnostunut salamista ja tateista vai maistuuko sulle myös pipari ? Mehän voitais vaikka mennä sun kanssa joskus tuonne luonnonhelmaan ja nautittais vähän " ruskapunkkua " ; )

        Jatka,jatka Henry kansa odottaa .............

        Ehkäpä nämä kommentit tuottavat lisäkiihoketta, mutta kyllä tää Henryn tarina tässä edelleenkin pääosassa on ;)

        Kyllähän tässä itsekukin kuumana käy ja josko sitä sattuisikin sitten laukaisemaan sen ensimmäisen satsinsa Pallotytön nieluun suhteellisen nopsaan niin sittenhän sitä pystyykin paremmin keskittymään ottamaan Konoa peppuunsa, sitä vasten hänen tattiaan työnnellen ja entisestään myös kasvattamaan Henryn tattia suussa...

        Kun sitä sitten myös Kono ja Henry ovat lauenneet tai muutoin siltä tuntuu niin vaihdellaankin hieman asentoa ja uudelleen järjestäydytään uuteen asetelmaan... kuka sitten tattia saisikaan ja minne, senhän näkisi sitten ;-)

        Tuohon Pallotytön kysymkseen pitää vastata, että vaikka sitä salamit/tatit sinänsä kiinnostavatkin niin tottahan toki sitä maistuu myös pipari... niin suunkautta nautittuna, kielellä lipoen, kuin myöskin omaa salamiani sellaiseen upottaen, tuntien sen kuumuuden ja imun...
        Eli josko sä Pallotyttö tuollaista luontohetkeä ehdottaisit niin salamana vastaisin myöntävästi =)

        Satuitkos muuten Pallotyttö löytämään/saamaan sitä salamia nyt viikonloppuna sinne kuumaan uuniisi...? ;-)


    • mrl

      pallotyttö nyt unohtaa hetkeksi salamit ja tatit ja hx jatkaa! :D

      • Pallotyttö

        Heissan ! Jaahas,hyvä tietää herra Hmm.. että olis patukkaa tarjolla ; ) Heh! Ei tullut nyt täytettä tortulle viikonloppuna,kun en mihinkään viitsinyt lähteä sitä metsästämään.Ainahan sitä on tarjolla jos vaan tilanteet hyväksi käyttää ja pitää portit avoimina. Ihania noi sun kuvailut meidän kimppakivasta,varmasti olis mukavaa leikkiä yhdessä!
        nim. mrl , just nää tarinat ne salamit ja tatit mun mieleeni saakin joten en voi niitä unhoittaa vaan alati ne levottoman mieleni täyttää ja kiimaisen pilluni ahdinkoon saattaa. ( ei tää nyt ihan einoleinoa ollu mutt sinnepäin : ) ) Ottakaa mut vaan ihan väliaikaviihteenä tässä Henryn tarinoille jatkoa odotellessa.


      • Hmm...
        Pallotyttö kirjoitti:

        Heissan ! Jaahas,hyvä tietää herra Hmm.. että olis patukkaa tarjolla ; ) Heh! Ei tullut nyt täytettä tortulle viikonloppuna,kun en mihinkään viitsinyt lähteä sitä metsästämään.Ainahan sitä on tarjolla jos vaan tilanteet hyväksi käyttää ja pitää portit avoimina. Ihania noi sun kuvailut meidän kimppakivasta,varmasti olis mukavaa leikkiä yhdessä!
        nim. mrl , just nää tarinat ne salamit ja tatit mun mieleeni saakin joten en voi niitä unhoittaa vaan alati ne levottoman mieleni täyttää ja kiimaisen pilluni ahdinkoon saattaa. ( ei tää nyt ihan einoleinoa ollu mutt sinnepäin : ) ) Ottakaa mut vaan ihan väliaikaviihteenä tässä Henryn tarinoille jatkoa odotellessa.

        Mä jo luulin, että ihaNainen Pallotyttö oli jonnekin bittiavaruuteen hävinnyt, mutta eipä onneksi ollutkaan, vaan ihanan härskiä kirjoitteluaan jatkeskelee, hyvä niin :)

        Tottahan toki sitä ois noin ihanan härskille tyttöselle "patukkaa" tarjolla josko vain maistuis...
        Jotkut voinevat muistaa tästä viittauksen "vanhaan" teeveemainokseenkin...?

        Kiva että tykkäsit noista munkin kimppakivakuvailuista =)) Oishan se tosi mukavaa hieman leikkiä yhdessä... Leikkisinhän mä sun kanssas ihan kaksinkin... ;)
        Mut Kono ja Henry vois pahoittaa mielensä...

        Ja voishan siinä olla sitenkin, että sä oisit siinä keskimmäisenä... kun laitettas salamia vähän joka koloon...
        Tässä nyt kuitenkin ensi hätään virtuaalisia suukkoja kiimaiselle pillullesi, muiskis...

        No joo, taisin taasen kirjoitella ihan ohi aiheesta, sorppa Henry... tarinan jatkoa ootellaan "malttamattomana"... että "joudutko" antamaan pebaasi Pertille ennen kuin ehdit saamaan kuumaa piparia Miralta...
        Jaa-a, mene ja tiedä, kumpaakos sitä toivoisin ensin tapahtuvan...


      • Hmm... kirjoitti:

        Mä jo luulin, että ihaNainen Pallotyttö oli jonnekin bittiavaruuteen hävinnyt, mutta eipä onneksi ollutkaan, vaan ihanan härskiä kirjoitteluaan jatkeskelee, hyvä niin :)

        Tottahan toki sitä ois noin ihanan härskille tyttöselle "patukkaa" tarjolla josko vain maistuis...
        Jotkut voinevat muistaa tästä viittauksen "vanhaan" teeveemainokseenkin...?

        Kiva että tykkäsit noista munkin kimppakivakuvailuista =)) Oishan se tosi mukavaa hieman leikkiä yhdessä... Leikkisinhän mä sun kanssas ihan kaksinkin... ;)
        Mut Kono ja Henry vois pahoittaa mielensä...

        Ja voishan siinä olla sitenkin, että sä oisit siinä keskimmäisenä... kun laitettas salamia vähän joka koloon...
        Tässä nyt kuitenkin ensi hätään virtuaalisia suukkoja kiimaiselle pillullesi, muiskis...

        No joo, taisin taasen kirjoitella ihan ohi aiheesta, sorppa Henry... tarinan jatkoa ootellaan "malttamattomana"... että "joudutko" antamaan pebaasi Pertille ennen kuin ehdit saamaan kuumaa piparia Miralta...
        Jaa-a, mene ja tiedä, kumpaakos sitä toivoisin ensin tapahtuvan...

        Hah hah teitä ;)

        Kyllä tänne välispiikkejä mahtuu ja parempi ollakin, koska jatkoa ei ole kirjoitettu rivin riviä.

        Katsotaanpa sopivaa rakoa siihenkin hommaan... (tarkoituksellinen kaksimielisyys, lol)

        Pallotyttökin nyt kuivaa torttunsa ja odottelee jatkoa rauhassa :D


      • Hmm...
        henryxavier kirjoitti:

        Hah hah teitä ;)

        Kyllä tänne välispiikkejä mahtuu ja parempi ollakin, koska jatkoa ei ole kirjoitettu rivin riviä.

        Katsotaanpa sopivaa rakoa siihenkin hommaan... (tarkoituksellinen kaksimielisyys, lol)

        Pallotyttökin nyt kuivaa torttunsa ja odottelee jatkoa rauhassa :D

        Mukava kuulla, että kirjailijakaan ei pidä pahana näitä meitin välispiikkejä... ;)

        Hmm... kyllähän tuota sopivaa rakoa olisi tosiaankin kiva löytää... eritoten kun housuissa tuntuu pullotusta tatin nostaessa päätään, kaivaten vaikkapa Pallotytön kuuman kosteaa torttua ja/tai himokasta suuta... kuivasta tortusta kun en tykkää =)

        Toki oma suukin ja ryppyrusina voisi kaivata sopivaa salamitäytettä... ;-)


      • Pallotyttö
        Hmm... kirjoitti:

        Mukava kuulla, että kirjailijakaan ei pidä pahana näitä meitin välispiikkejä... ;)

        Hmm... kyllähän tuota sopivaa rakoa olisi tosiaankin kiva löytää... eritoten kun housuissa tuntuu pullotusta tatin nostaessa päätään, kaivaten vaikkapa Pallotytön kuuman kosteaa torttua ja/tai himokasta suuta... kuivasta tortusta kun en tykkää =)

        Toki oma suukin ja ryppyrusina voisi kaivata sopivaa salamitäytettä... ;-)

        Moi,moi kultaset siellä !! Juu yritä nyt Henry vaan löytää se rako ja anna vikkelien sormiesi kiitää näppäimillä ; ) Tortun kuivaaminen ei kyllä nyt onnistu kuules mitenkään tää yksi herra saa sen herumaan entisestään.
        Niin siis sinä Herra Hmm.. Kyllä mä kaikkein mieluiten leikkisin sun kanssa ihan kahdestaan ! Nautittais kaikista herkuista oikein pitkään ja hitaasti. Ehkä mulla olis joku ratkaisu siihen sun housuissa tuntuvaan ahdinkoonkin. Oih! alkaa ihana syke tuntua tuolla mun pillussani kun taas lähtee tuhmat ajatukset ja mielikuvat liikkeelle siitä sun ihanasta muhkeasta ,kosteasta tatista joka on painunut mun märille häppäreille ,huh!


      • Hmm...
        Pallotyttö kirjoitti:

        Moi,moi kultaset siellä !! Juu yritä nyt Henry vaan löytää se rako ja anna vikkelien sormiesi kiitää näppäimillä ; ) Tortun kuivaaminen ei kyllä nyt onnistu kuules mitenkään tää yksi herra saa sen herumaan entisestään.
        Niin siis sinä Herra Hmm.. Kyllä mä kaikkein mieluiten leikkisin sun kanssa ihan kahdestaan ! Nautittais kaikista herkuista oikein pitkään ja hitaasti. Ehkä mulla olis joku ratkaisu siihen sun housuissa tuntuvaan ahdinkoonkin. Oih! alkaa ihana syke tuntua tuolla mun pillussani kun taas lähtee tuhmat ajatukset ja mielikuvat liikkeelle siitä sun ihanasta muhkeasta ,kosteasta tatista joka on painunut mun märille häppäreille ,huh!

        Ai helwata sentään sun kanssas ihana Pallotyttö... nää sun muhun kohdistuneet kirjoittelusi saavat tuon mun tatin aina vaan enempi ja enempi paisumaan, aiheuttaen jo ahtautta housuissa...

        Olisihan se kiva leikkiä sunkin kanssa, vaikka sitten ihan kahdestaan... Pitkään, hartaasti, hitaasti ja hetken päästä uudelleen aloittaen... kiusoitellen, kunnes ei kumpainenkaan enää kestä vaan raukea olo valtaa koko kehon...

        Hmm... mikähän se sun mun ahdinkoani helpoittava ratkaisusi mahtaisikaan olla...? Olisitko tuolla pöydän alla, avaten housujeni vetoketjun, kaivaen tuon salamini esille, alkaen sitä hellästi herättelemään, tuntien miten se hiljalleen paisuu vain entisestään suussasi, kunnes se sen miltein kokonaan täyttääkin...

        No, huh, huh... tee tässä nyt sitten jotenkin töitä kun tää mielikuvitus tälleen lähteen ihan laukalle... sun syys, ihana Pallotyttö ;-)


    • btm bi

      hm... pitäisköhän tämän herre hmm:n kirjoittaa tarina kun odotelemme että henry on löytänyt raon milloin kirjoittaa ?

      • Pallotyttö

        Sorry Herra Hmm... että häiritsen työpäivääsi ! Istutko tukevasti tuolillasi? Mä tulen nyt pois täältä pöydän alta ja istun sun syliisi. Sun kulli huojuu houkuttelevasti tossa meidän välissä otan siitä kiinni ja runkkaan sua hieman. Kiimatipat tirahtaa pintaan ja mä hieron ne pitkin sun muhkeaa tattia. Nousen hieman ja ohjaan sut mun herkkuni huulille ja alan hitaasti laskeutua alaspäin patukkasi vartta. Sentti sentiltä painut sisääni ja tunnen miten suonikas kalusi sykkii sisälläni. Pyöritän lanteitani sylissäsi yhä kiivaammin ja vien meidät yhdessä huipulle. Tunnen miten laukeat sisääni... aah!
        Hmmm.. hmmm... herra Hmm.. Olipas meillä mukava leikkihetki siellä sun työpaikallasi. Koita nyt kuitenkin saada ajatuksesi kasaan ja jatka hommiasi ; ) jos käy kovin tylsäksi niin hiero vähän sitä sun ihanaa kalua mikä siellä housujen kätkössä jöpöttää ja ajattele mua ja mun kiimasta liukasta pimppaa.


      • Hmm...
        Pallotyttö kirjoitti:

        Sorry Herra Hmm... että häiritsen työpäivääsi ! Istutko tukevasti tuolillasi? Mä tulen nyt pois täältä pöydän alta ja istun sun syliisi. Sun kulli huojuu houkuttelevasti tossa meidän välissä otan siitä kiinni ja runkkaan sua hieman. Kiimatipat tirahtaa pintaan ja mä hieron ne pitkin sun muhkeaa tattia. Nousen hieman ja ohjaan sut mun herkkuni huulille ja alan hitaasti laskeutua alaspäin patukkasi vartta. Sentti sentiltä painut sisääni ja tunnen miten suonikas kalusi sykkii sisälläni. Pyöritän lanteitani sylissäsi yhä kiivaammin ja vien meidät yhdessä huipulle. Tunnen miten laukeat sisääni... aah!
        Hmmm.. hmmm... herra Hmm.. Olipas meillä mukava leikkihetki siellä sun työpaikallasi. Koita nyt kuitenkin saada ajatuksesi kasaan ja jatka hommiasi ; ) jos käy kovin tylsäksi niin hiero vähän sitä sun ihanaa kalua mikä siellä housujen kätkössä jöpöttää ja ajattele mua ja mun kiimasta liukasta pimppaa.

        No nyt sä sen teit Pallotyttö... mulla on tatti aivan pystyssä ton sun kirjoittamasi lukemisen jälkeen... ;-)

        Mutta olisihan se tuollainen todellakin mukavaa "työpaikkaliikuntaa" ja vaihtelua muuten tylsään työpäivään... :) Koskas tuut ton mun kanssa toteuttamaan...?

        Noh, kuitenkin tätä ennen on pakko vain tyytyä näihin mielikuviin ja sun kiimasta liukasta pilluasi ajattelemaan ja susta haaveilemaan...


      • Hmm...

        No niin... tuolla nyt sitten ois tuota pyydettyä (tai pyytämättä kirjoitettua) tarinaa:

        Ystäväpariskunta Kai ja Päivi
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12971286

        Kommentit, kritiikit ja epäloogisuuksien huomautukset, kaikki palaute on tervetullutta... ;-)

        Ja tämä mun tarina ei todellakaan ole tarkoitettu mitenkään kilpailevaksi tarinaksi tälle/näille Henryn tarinoille =))

        Mukavaa ja toivon mukaan kiimaista viikonloppua itsekullekin!


      • Hmm... kirjoitti:

        No niin... tuolla nyt sitten ois tuota pyydettyä (tai pyytämättä kirjoitettua) tarinaa:

        Ystäväpariskunta Kai ja Päivi
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12971286

        Kommentit, kritiikit ja epäloogisuuksien huomautukset, kaikki palaute on tervetullutta... ;-)

        Ja tämä mun tarina ei todellakaan ole tarkoitettu mitenkään kilpailevaksi tarinaksi tälle/näille Henryn tarinoille =))

        Mukavaa ja toivon mukaan kiimaista viikonloppua itsekullekin!

        Kiitos herra Hmm. Saan hengähtää, kun väki rientää lukemaan juttuasi. Jatka sitä heti kun ehdit...


      • himalajan vuoret
        henryxavier kirjoitti:

        Kiitos herra Hmm. Saan hengähtää, kun väki rientää lukemaan juttuasi. Jatka sitä heti kun ehdit...

        Wooooow mitkä jutut nää kommentit melkein kiihottaa enemmän kuin sun tarinant henryxavier ♡.♡ ^o^


      • Hmm...
        Hmm... kirjoitti:

        No niin... tuolla nyt sitten ois tuota pyydettyä (tai pyytämättä kirjoitettua) tarinaa:

        Ystäväpariskunta Kai ja Päivi
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12971286

        Kommentit, kritiikit ja epäloogisuuksien huomautukset, kaikki palaute on tervetullutta... ;-)

        Ja tämä mun tarina ei todellakaan ole tarkoitettu mitenkään kilpailevaksi tarinaksi tälle/näille Henryn tarinoille =))

        Mukavaa ja toivon mukaan kiimaista viikonloppua itsekullekin!

        Kirjoittelin nyt sitten tuolle tarinalleni hieman jatkoa...

        Hieman oon kyllä "pettynyt", kun Pallotyttö ei vielä oo käynyt kommentoimassa tätä mun tekelettäni... ;)


      • Pallotyttö
        Hmm... kirjoitti:

        Kirjoittelin nyt sitten tuolle tarinalleni hieman jatkoa...

        Hieman oon kyllä "pettynyt", kun Pallotyttö ei vielä oo käynyt kommentoimassa tätä mun tekelettäni... ;)

        Herra Hmm... Olen nyt lukenut tarinasi ja kommentit on siellä jos satut lukemaan tämän ensin. Mä oon ollu muualla "hoidossa" ja on ollu hieman vaikeeta päästä minkään vehkeen ääreen kirjoittamaan kun on ollut niin innokas oman vehkeensä käyttäjä tuo mun hoitajani. ; )
        No, nyt sait Henry pienen breikin,mutta jatka ihmeessä tarinaasi kun vaan jaksat.Minä ainakin innolla odotan ja niin varmasti moni muukin : ) : ) !!


      • Hmm...
        Pallotyttö kirjoitti:

        Herra Hmm... Olen nyt lukenut tarinasi ja kommentit on siellä jos satut lukemaan tämän ensin. Mä oon ollu muualla "hoidossa" ja on ollu hieman vaikeeta päästä minkään vehkeen ääreen kirjoittamaan kun on ollut niin innokas oman vehkeensä käyttäjä tuo mun hoitajani. ; )
        No, nyt sait Henry pienen breikin,mutta jatka ihmeessä tarinaasi kun vaan jaksat.Minä ainakin innolla odotan ja niin varmasti moni muukin : ) : ) !!

        DoDiin, nyt on hieman jatkettu tota omaa tarinaa taasen... pitää sen jatkoa hieman kehitellä josko sitä vielä joku haluaa lukea...?

        Siis mitäh...? Missäs se mun ihana Pallotyttöni nyt jollain toisella on jossain "hoidossa" ollut...? :)
        Eikös tää mun tattini riittänytkään sulle? =)) Mä en ala...


      • Hmm...
        Hmm... kirjoitti:

        DoDiin, nyt on hieman jatkettu tota omaa tarinaa taasen... pitää sen jatkoa hieman kehitellä josko sitä vielä joku haluaa lukea...?

        Siis mitäh...? Missäs se mun ihana Pallotyttöni nyt jollain toisella on jossain "hoidossa" ollut...? :)
        Eikös tää mun tattini riittänytkään sulle? =)) Mä en ala...

        Ja Henryllekin tietysti vielä tiedoksi, että jatkoa ootellaan... mä ainakin haluan tietää, että kumpikos kerkiää ensin... Pertti vaiko Mira ;-)


      • Hmm...
        Hmm... kirjoitti:

        Ja Henryllekin tietysti vielä tiedoksi, että jatkoa ootellaan... mä ainakin haluan tietää, että kumpikos kerkiää ensin... Pertti vaiko Mira ;-)

        Hieman sain tuota omaa tarinaani tuossa aamusella muuten jatkettua... ;)

        Henry, kansa odottaa kieli pitkällä, minä ainakin =))


      • Hmm... kirjoitti:

        Hieman sain tuota omaa tarinaani tuossa aamusella muuten jatkettua... ;)

        Henry, kansa odottaa kieli pitkällä, minä ainakin =))

        Käväisin lukemassa. Hyvin saat tarinaa kasaan. Itsellä ei aina tekstiä irtoa, vaikka lukijoilla olisi jo muutakin, kuin kieli pitkällä :D


      • Hmm...
        henryxavier kirjoitti:

        Käväisin lukemassa. Hyvin saat tarinaa kasaan. Itsellä ei aina tekstiä irtoa, vaikka lukijoilla olisi jo muutakin, kuin kieli pitkällä :D

        Koitahan nyt vain Henry sinäkin jotain tarinan jatkoa puristaa... ei saa pitää yleisöä jännityksessä... siis Pertti vaiko Mira... ;-)


    • Heräsin seuraavaan aamuun.

      Käteni pysähtyi ja esinahka jäi terskan päälle... Mitä helvettíä mä oikein olen tekemässä, säikähdin. Nyt ei mitään normaaleja aamutoimia, muistutin itseäni. Vedin alkkarit jalkaani ja asettelin seisovan kaluni alavatsaa vasten ja läksin aamutoimille.
      Huomenna on melko varmaan pillua luvassa, ja minä nyt lähellä tuhlata siementä. Halooo, tollo!
      Nyt kylmä suihku alakertaan, aamupala naamaan ja muuta mietittävää yläpäähän.

      Se päivä meni urheillessa ja Pertsan kanssa järven ympäri kilpaa pyöräillessä ei pillut mieltä vaivanneet. Mutta taukoa pitäessä tulivat toki nekin puheeksi...

      "Mulla on Miran kanssa treffit huomisiltana." - tunnustin Pertsalle. 
      "Älä? Meinaatko siis sellaset, niinku että pillulle asti-treffit?" - uteli Pertsa.
      "Hah. Se, mitä mä meinaan, ei vielä sitä tarkoita, mutta voi se niinkin mennä. Pitää broidilta nusasta muutama kortsu, jos vaikka Mira heltyis hamettaan nostaa."
      "No jos se ite sulle ehdotteli tapaamista, niin hyvinkin voi päästää pillulleen. Missä tapaatte?" - kysyi Pertsa ja takuulla vähän kateellisena.
      "Portilla tavataan illalla kymmeneltä ja majalle mennään. Mira kertoi, että siellä on tanssilavan takana metsässä lainapeitteistä kyhätty maja, jossa jengi käy kuulemma nusuttelemassa."
      "Onnenpoika olet, jos pesälle pääset. Kyllä munkin niin naida tekis mieli. Nytkin mä voisin vaikka heti nussíi sua perseeeseen tuossa metikössä, kun ei muutakaan ole tarjolla. Jokos mennään?" - kysyi Pertti, puristeli munaansa urheilushortsien päältä ja heilautti kättään metsän suuntaan.

      "Joo. Nyt mennään. Mutta ei metsään, vaan jatketaan lenkkiä. Etkö sä peevelin julli usko, että minua et nai kuin kuolleen ruumiini yli? - nauroin Pertsalle ja nousin pyörän selkään.
      "Kyllä sun täytyy vielä edes vähän lämmin olla, kun mä mulkkuni suhun upotan." - nauroi myös Pertsa ja matka jatkui tiukalla kiihdytyksellä alamäkeen.

      Kävin vielä illalla suihkussa ja jynssäsin kroppani huolella. En halunnut Miralta samanlaisia kommentteja, kuin mitä Pertsa oli hygieniatasostani antanut. Sipaisin veljen Calvin Klein- dödöstä kainaloihini muutamat viirut, vaihdoin puhtaat alushousut ja paidan. Puhtaiden sukkien löytäminen teetti työtä, mutta yhdet löysin ja se riitti.

      Olin juuri veljen laatikolla ja kähmimäni kaksi kortonkia kourassa, kun veli tuli huoneeseen.
      "Mitäs perkelettä sä mun laatikolla tongit. Näytäs kättäs? - komensi broidi ja väänsi nyrkkini auki.
      "Vai mun kortsut meinasit pölliä. Ei runkatessa kortsuja tartte." - päästi veljeni raikuvan naurun kanssa.
      Olin vähän vaikeana ja mietin, arvaanko kertoa totuuden. Päätin, että arvaan.

      "Sori vaan. Olisinhan mä voinu sulta kysyäkin, mutta kun luulin ettet ole kotona. Mullon tärskyt yhden Miran kanssa ja aattelin, että noita saattais ehkä tarvita. Kyllä mä nää hommaan sulle takas, mut en nyt ehtinyt itselle omia hommata." - selittelin.
      Veli suhtautui myötämielisesti asiaan, mutta vannotti kuitenkin:
      "Noita et kuitenkaan käytettynä mun laatikkon palauta." - Nyt jo hyväntuulisena jatkoi: "Nuo on vähän tavallista isompaa kokoa, että mahtaako ne sun nappulas päällä pysyä?"
      Olin kyllä huomannut yhteisillä saunareissuilla mahdollisen tarpeen isoveljen tavallista isompiin kumeihin .
      "Älä sä siitä huolestu. Kortsu ku kortsu." -sanoin ja kiitin. Itse kyllä hieman huolestuin...

      Mira nojaili portinpieleen, kun menin viisi minuuttia ennen sovittua aikaa tapaamiseemme.

      • "Moikka. Joko mennään vai oliks muuta?" - kysyi ensimmäisenä.
        "Moi moi. Mennään vaan. Eipä tässä muuta. Oot nätin hameen pannu päälles." - kehaisin Miraa. Muutenkin Mira näytti tosi kauniilta siinä selkä portinpieltä vasten keinuessaan.
        "Kiitti. Siistiltä säkin näytät. Tänne päin!" - opasteli Mira vetäen minua kädestä tanssilavaa kohti.

        Kiersimme tanssilavan ja löydettyämme metsäpolun, siirryimme sitä pitkin vajaan kilometrin kohti sähkölinjojen alla olevaa aukiota.

        "Tuon kummun päällä olevan sähkötolpan luota ei ole kuin parikymmentä metriä majalle." - osasi Mira kertoa.

        Maja oli rakennettu työmaalta pöllityistä lainapeitteistä, jotka oli viritetty kolmen korkean kuusen rungon väliin melkoisilla naruvirityksillä. Nostin majan oviaukkoa. Mira oli huomannut ottaa taskulampun mukaan ja sillä osoitti majaan. Majan pimeydestä paljastui yksi kangaspäällysteinen superlonpatja ja yksi ohut retkipatja.

        "Aika karu apaja." - totesin.
        "Se karuus unohtuu yleensä kyllä nopeasti. Siis, niin sanovat täällä käyneet." - hymähti Mira ja pujotti taskulamppunsa katosta roikkuvaan teippilenkkiin.

        Mira asettautui istumaan paksummalle patjalle ja vinkkasi minut viereensä. Taskulampun valjussa valossa huomasin Miran riisuvan villatakkinsa ja minäkin heitin päältäni puseron.
        Vein käteni Miran hartioille ja hän puristi minua vyötäröstä. 

        "Saanhan mä suudella sua?" - kysyin vähän arasti.
        Mira otti pääni käsiensä väliin ja suuteli pitkän suudelman.
        "No mitäs luulet?" - henkäisi ja suuteli uudelleen. 
        Suutelimme pitkään, huolella ja hartaasti. Mira kaatoi meidät patjan päälle kyljillemme. Jatkoimme siinä toistemme hyväilyjä ja suukottelua.
        Pyöräytin Miran selälleen ja kohottauduin hänen päälle. Mira levitti jalkansa ja olimme hyvin intiimissä asennossa. Vielä intiimimpi olisi enää se, kun vaatteita ei olisi välissämme.
        Kaluni oli ollut jo pitkään pystyssä ja Miran kiihtymyksestä kertoivat paisuneet nänninnipukat, joita sormillani hyväilin.

        Työnsin käteni Miran hameen alle ja kokeilin pikkuhousujen päältä hänen pílluaan. Tunsin häpykarvojen rahinan sormieni alla ja korvani poimivat Miran vaimeita huokailuja.
        Aloin kiskoa Miran pikkuhousuja kohti polvia, mutta Mira tarttui käteeni ja sanoi:
        "Ei vielä, Kari. Mä tutkin ensin mitä mä tulen saamaan. Käy selällesi ja avaa vyönsolkesi!"


      • henryxavier kirjoitti:

        "Moikka. Joko mennään vai oliks muuta?" - kysyi ensimmäisenä.
        "Moi moi. Mennään vaan. Eipä tässä muuta. Oot nätin hameen pannu päälles." - kehaisin Miraa. Muutenkin Mira näytti tosi kauniilta siinä selkä portinpieltä vasten keinuessaan.
        "Kiitti. Siistiltä säkin näytät. Tänne päin!" - opasteli Mira vetäen minua kädestä tanssilavaa kohti.

        Kiersimme tanssilavan ja löydettyämme metsäpolun, siirryimme sitä pitkin vajaan kilometrin kohti sähkölinjojen alla olevaa aukiota.

        "Tuon kummun päällä olevan sähkötolpan luota ei ole kuin parikymmentä metriä majalle." - osasi Mira kertoa.

        Maja oli rakennettu työmaalta pöllityistä lainapeitteistä, jotka oli viritetty kolmen korkean kuusen rungon väliin melkoisilla naruvirityksillä. Nostin majan oviaukkoa. Mira oli huomannut ottaa taskulampun mukaan ja sillä osoitti majaan. Majan pimeydestä paljastui yksi kangaspäällysteinen superlonpatja ja yksi ohut retkipatja.

        "Aika karu apaja." - totesin.
        "Se karuus unohtuu yleensä kyllä nopeasti. Siis, niin sanovat täällä käyneet." - hymähti Mira ja pujotti taskulamppunsa katosta roikkuvaan teippilenkkiin.

        Mira asettautui istumaan paksummalle patjalle ja vinkkasi minut viereensä. Taskulampun valjussa valossa huomasin Miran riisuvan villatakkinsa ja minäkin heitin päältäni puseron.
        Vein käteni Miran hartioille ja hän puristi minua vyötäröstä. 

        "Saanhan mä suudella sua?" - kysyin vähän arasti.
        Mira otti pääni käsiensä väliin ja suuteli pitkän suudelman.
        "No mitäs luulet?" - henkäisi ja suuteli uudelleen. 
        Suutelimme pitkään, huolella ja hartaasti. Mira kaatoi meidät patjan päälle kyljillemme. Jatkoimme siinä toistemme hyväilyjä ja suukottelua.
        Pyöräytin Miran selälleen ja kohottauduin hänen päälle. Mira levitti jalkansa ja olimme hyvin intiimissä asennossa. Vielä intiimimpi olisi enää se, kun vaatteita ei olisi välissämme.
        Kaluni oli ollut jo pitkään pystyssä ja Miran kiihtymyksestä kertoivat paisuneet nänninnipukat, joita sormillani hyväilin.

        Työnsin käteni Miran hameen alle ja kokeilin pikkuhousujen päältä hänen pílluaan. Tunsin häpykarvojen rahinan sormieni alla ja korvani poimivat Miran vaimeita huokailuja.
        Aloin kiskoa Miran pikkuhousuja kohti polvia, mutta Mira tarttui käteeni ja sanoi:
        "Ei vielä, Kari. Mä tutkin ensin mitä mä tulen saamaan. Käy selällesi ja avaa vyönsolkesi!"

        Siirryin Miran päältä ja asettauduin selinmakuulle. Vyönsoljen avattuani, kiskaisi Mira paidan housuista ja nosti paidanhelman rinnalleni. Mira alkoi aukoa farkkujen nappeja yksi kerrallaan ja saatuaan viimeisenkin auki, otti reisien kohdalta kiinni ja vetäisi housut nilkkoihin. Potkaisin ne kokonaan pois ja nyt makasin selälläni paita kurtussa rinnalla ja vain bokserit jalassa."

        "Ota tuo paitakin pois. Mä haluun nähdä sut kokonaan! - pyysi Mira ja minä tein työtä käskettyä. Heitin paidan viereiselle retkipatjalle ja laskeuduin takaisin selälleni. Superlonpatja allani tuntui viileältä, mutta se ei tuntemuksistani ollut nyt se tärkein.

        Mira hyväili rintaa ja kaulaani kevyesti. Riisuttuaan pois puseronsa ja rintsikkansa, siirtyi hän päälleni ja antoi rintojensa hyväillä vartaloani. Hyväillessään kylkiäni, Mira suutelun lomassa kouraisi alushousujen päältä kyrpääni. 

        "Mitä sä Mira meinasit nyt?" - huoahdin kiihottuneena.
        "Kuten sanoin, mä tutkin mitä mulle on luvassa." - vastasi Mira ja nousi päältäni.

        Mira venytti bokserieni vyötärönauhaa ja kohottaessani peppua, vetäisi hän alkkarit jaloistani. Kohottautuessani, näin vähäisessä valossa Miran tarttuvan kiimasta nytkähtelevään kaluuni.

        "Onpa sulla jämäkkä peli. Ja kova kuin kivi." - kehui Mira hyväillen kaluni vartta.
        Toinen kätensä tunnusteli kivespussejani ja välillä sormensa painelivat kivesten alta välilihaa.
        Minua jännitti aivan vietävästi. Tilanteen kiihottavuus toi pelon mieleeni, kauanko tuota tuollaista käsittelyä kestän.
        Mira veteli esinahkaani pitkin vedoin, rauhallisella tempolla. Välillä hyväili varovasti terskaa, välillä häpykarvoitusta ja vatsaani.

        Aloin olla kypsää kamaa. Mietin mummoni hautajaisia. Mietin naapurin vittumaista akkaa ja se antoi laukeamiselleni hiukan lisäaikaa.

        "Tuoksuupa hyvältä ja puhtaalta. Noin kunnon poika valmistautuu treffeille," - kuiskasi Mira painaessaan päänsä vasten penistäni.
        Purin kieltäni ja mietin, että ihan kohta tuoksuu kyllä joltain muultakin...

        Mira otti kaluni käteensä vetäen esinahkaa juureen. Paisunut terskani tykytti räjähtämäisillään Miran upottaessa sen huuliensa välistä kielensä käsittelyyn.
        Tuntui taivaalliselta. Muistin Pertsan kömpelön suihinoton ja siihen verrattuna tunsin olevani nyt ammattilaisen käsittelyssä.

        Mira imi posket lommollaan kaluani, kätensä hieroi pienillä liikkeillä varren alaosaa.
        Enää ei auttanut naapurin vittumaisen akan miettiminenkään. Hetkeä ennen räjähdystä tartuin Miraa kaksin käsin poskista, nostin ylöspäin ja varoitin:

        "Uuuh. Kohta lentää, Mira. Varo!!!" - karjaisin ja koko alavartaloni jännittyessä tiukaksi paketiksi, oli minun pakko päästää syöksyni maailmalle.
        Mira vatkasi kaluni vartta ja kuulin syöksyryöppyni rapisevan olkapääni takana olevaan lainapeitteeseen, loppujen pysähtyessä rintaan ja vatsalleni. En muista olinko koskaan saanut niin voimallista orgasmia ja tuota syöksyttelyä hämmästeli Mirakin.

        "Jestas sentään mikä laukaus. En oo kenenkään nähny tuonne asti ampuneen." - hämmästeli Mira pitäen kovana olevaa kalua kädessään.

        "Teki aivan sairaan hyvää. Sä taidat tietää tosiaan, mistä pojat tykkää. Sori ku tuli vähän sotkua..."

        Mira kaiveli villatakkinsa taskusta muutaman arkin talouspaperia ja pyyhki sillä suurimmat mälliroiskeet rinnastani ja vatsalta. Sitten taitteli spermalla kyllästetyn talouspaperin mytyksi ja työnsi sen patjan alle. Sperman makeahko haju leijui vielä selvästi ilmassa, kun Mira asettautui kylkeäni vasten tuumaten:
        "Hyvät ja hyvin toimivat vehkeet on sulla. Haluutko hetken päästä tehdä jotain mulle. Saat naidakin jos vaan haluut..."

        Kyrpäní ei ollut kokonaan vielä laskeutunut ja nyt se nosti jo uudestaan päätään Miran ehdotuksen kuultuaan.
        "Ihan kohta, Mira. Nyt mä leijun hetken tässä fiiliksessä. Ihan silmissä musteni äsken. Kiitti vielä sulle." - kiitin vielä kerran Miraa.

        Hetkisen päästä annoin suukon Miralle. Tunnustelin sormillani Miran pikkuhousujen kätköstä löytynyttä nuoren naisen kosteaa ja lämmintä lemmenluolaa. Tunsin luolan olevan valmis kaljulle retkeilijälleni.

        Ja pystyssä ja valmiina seikkailuun oli jo tuo retkeilijäkin... 


      • Hmm...
        henryxavier kirjoitti:

        Siirryin Miran päältä ja asettauduin selinmakuulle. Vyönsoljen avattuani, kiskaisi Mira paidan housuista ja nosti paidanhelman rinnalleni. Mira alkoi aukoa farkkujen nappeja yksi kerrallaan ja saatuaan viimeisenkin auki, otti reisien kohdalta kiinni ja vetäisi housut nilkkoihin. Potkaisin ne kokonaan pois ja nyt makasin selälläni paita kurtussa rinnalla ja vain bokserit jalassa."

        "Ota tuo paitakin pois. Mä haluun nähdä sut kokonaan! - pyysi Mira ja minä tein työtä käskettyä. Heitin paidan viereiselle retkipatjalle ja laskeuduin takaisin selälleni. Superlonpatja allani tuntui viileältä, mutta se ei tuntemuksistani ollut nyt se tärkein.

        Mira hyväili rintaa ja kaulaani kevyesti. Riisuttuaan pois puseronsa ja rintsikkansa, siirtyi hän päälleni ja antoi rintojensa hyväillä vartaloani. Hyväillessään kylkiäni, Mira suutelun lomassa kouraisi alushousujen päältä kyrpääni. 

        "Mitä sä Mira meinasit nyt?" - huoahdin kiihottuneena.
        "Kuten sanoin, mä tutkin mitä mulle on luvassa." - vastasi Mira ja nousi päältäni.

        Mira venytti bokserieni vyötärönauhaa ja kohottaessani peppua, vetäisi hän alkkarit jaloistani. Kohottautuessani, näin vähäisessä valossa Miran tarttuvan kiimasta nytkähtelevään kaluuni.

        "Onpa sulla jämäkkä peli. Ja kova kuin kivi." - kehui Mira hyväillen kaluni vartta.
        Toinen kätensä tunnusteli kivespussejani ja välillä sormensa painelivat kivesten alta välilihaa.
        Minua jännitti aivan vietävästi. Tilanteen kiihottavuus toi pelon mieleeni, kauanko tuota tuollaista käsittelyä kestän.
        Mira veteli esinahkaani pitkin vedoin, rauhallisella tempolla. Välillä hyväili varovasti terskaa, välillä häpykarvoitusta ja vatsaani.

        Aloin olla kypsää kamaa. Mietin mummoni hautajaisia. Mietin naapurin vittumaista akkaa ja se antoi laukeamiselleni hiukan lisäaikaa.

        "Tuoksuupa hyvältä ja puhtaalta. Noin kunnon poika valmistautuu treffeille," - kuiskasi Mira painaessaan päänsä vasten penistäni.
        Purin kieltäni ja mietin, että ihan kohta tuoksuu kyllä joltain muultakin...

        Mira otti kaluni käteensä vetäen esinahkaa juureen. Paisunut terskani tykytti räjähtämäisillään Miran upottaessa sen huuliensa välistä kielensä käsittelyyn.
        Tuntui taivaalliselta. Muistin Pertsan kömpelön suihinoton ja siihen verrattuna tunsin olevani nyt ammattilaisen käsittelyssä.

        Mira imi posket lommollaan kaluani, kätensä hieroi pienillä liikkeillä varren alaosaa.
        Enää ei auttanut naapurin vittumaisen akan miettiminenkään. Hetkeä ennen räjähdystä tartuin Miraa kaksin käsin poskista, nostin ylöspäin ja varoitin:

        "Uuuh. Kohta lentää, Mira. Varo!!!" - karjaisin ja koko alavartaloni jännittyessä tiukaksi paketiksi, oli minun pakko päästää syöksyni maailmalle.
        Mira vatkasi kaluni vartta ja kuulin syöksyryöppyni rapisevan olkapääni takana olevaan lainapeitteeseen, loppujen pysähtyessä rintaan ja vatsalleni. En muista olinko koskaan saanut niin voimallista orgasmia ja tuota syöksyttelyä hämmästeli Mirakin.

        "Jestas sentään mikä laukaus. En oo kenenkään nähny tuonne asti ampuneen." - hämmästeli Mira pitäen kovana olevaa kalua kädessään.

        "Teki aivan sairaan hyvää. Sä taidat tietää tosiaan, mistä pojat tykkää. Sori ku tuli vähän sotkua..."

        Mira kaiveli villatakkinsa taskusta muutaman arkin talouspaperia ja pyyhki sillä suurimmat mälliroiskeet rinnastani ja vatsalta. Sitten taitteli spermalla kyllästetyn talouspaperin mytyksi ja työnsi sen patjan alle. Sperman makeahko haju leijui vielä selvästi ilmassa, kun Mira asettautui kylkeäni vasten tuumaten:
        "Hyvät ja hyvin toimivat vehkeet on sulla. Haluutko hetken päästä tehdä jotain mulle. Saat naidakin jos vaan haluut..."

        Kyrpäní ei ollut kokonaan vielä laskeutunut ja nyt se nosti jo uudestaan päätään Miran ehdotuksen kuultuaan.
        "Ihan kohta, Mira. Nyt mä leijun hetken tässä fiiliksessä. Ihan silmissä musteni äsken. Kiitti vielä sulle." - kiitin vielä kerran Miraa.

        Hetkisen päästä annoin suukon Miralle. Tunnustelin sormillani Miran pikkuhousujen kätköstä löytynyttä nuoren naisen kosteaa ja lämmintä lemmenluolaa. Tunsin luolan olevan valmis kaljulle retkeilijälleni.

        Ja pystyssä ja valmiina seikkailuun oli jo tuo retkeilijäkin... 

        Dodiin, hyvinhän tämä Henrynkin tarina taasen etenee... jatka samaan malliin :) Näyttäisi vain tuo Mira ehtivän ennen Pertsaa sittenkin...

        BTW, mihinköhän Pallotyttö on "hävinnyt"...?


      • Pallotyttö
        Hmm... kirjoitti:

        Dodiin, hyvinhän tämä Henrynkin tarina taasen etenee... jatka samaan malliin :) Näyttäisi vain tuo Mira ehtivän ennen Pertsaa sittenkin...

        BTW, mihinköhän Pallotyttö on "hävinnyt"...?

        En mä mihinkään oo hävinny ! Mutta mihin helvettiin on hävinny ne mun ja mun nimimerkkiä käyttäneen feikki pallotytön kommentit sieltä herra Hmm..:in tarinan puolelta ja Henryn kommentti on myös poissa? Nyt sinne on jääny vaan se "feikin" eka vastaus siihen sun herra Hmm....ikä kysymykseen.Siis se en ole minä joka sulle vastas jos nyt on jääny epäselväksi! En kerro mun ikää mutt noin vanha en todellakaan siis ole.
        Sitten asiaan! Hyvä Henkka että se rako vihdoin löytyi ja saitkin aikaiseksi varsin kuuman jutun !! Kyllä minäkin haluaisin sen kaljun retkeilijän vierailemaan myös mun majatalossa,olis siell ainakin yks kuuma luola vapaana ; )
        Nyt tässä sitten odotellaan sen uuden raon löytymistä ja jatkoa tarinalle,mutta vedä nyt vaan vähän henkeä tai jotain muuta ja jatka sitten. Täällä odotamme!!


      • Hmm...
        Pallotyttö kirjoitti:

        En mä mihinkään oo hävinny ! Mutta mihin helvettiin on hävinny ne mun ja mun nimimerkkiä käyttäneen feikki pallotytön kommentit sieltä herra Hmm..:in tarinan puolelta ja Henryn kommentti on myös poissa? Nyt sinne on jääny vaan se "feikin" eka vastaus siihen sun herra Hmm....ikä kysymykseen.Siis se en ole minä joka sulle vastas jos nyt on jääny epäselväksi! En kerro mun ikää mutt noin vanha en todellakaan siis ole.
        Sitten asiaan! Hyvä Henkka että se rako vihdoin löytyi ja saitkin aikaiseksi varsin kuuman jutun !! Kyllä minäkin haluaisin sen kaljun retkeilijän vierailemaan myös mun majatalossa,olis siell ainakin yks kuuma luola vapaana ; )
        Nyt tässä sitten odotellaan sen uuden raon löytymistä ja jatkoa tarinalle,mutta vedä nyt vaan vähän henkeä tai jotain muuta ja jatka sitten. Täällä odotamme!!

        Oi kun kiva, että Pallotyttö ei oo minnekään "hävinnyt" ;) Sinä ihanan kuuman luolan omistaja =))

        Tota noin niin, kyllä mulla ainakin näkyy tuolla mun tarinan puolella näitä sun ja Henryn kommenttaja... Henryltä on 3 ja sulta samoin 3 plus sit se ilmeisesti feikin kirjoittama kommentti siihen ikäkysymykseeni... Ikävää, että tällaisia(kin) nettikirjoittelijoita löytyy... Anyway, ikä on vain numeroita...

        Mutta todellakin, jatkoa odotellaan Henry :)


      • Pallotyttö
        Hmm... kirjoitti:

        Oi kun kiva, että Pallotyttö ei oo minnekään "hävinnyt" ;) Sinä ihanan kuuman luolan omistaja =))

        Tota noin niin, kyllä mulla ainakin näkyy tuolla mun tarinan puolella näitä sun ja Henryn kommenttaja... Henryltä on 3 ja sulta samoin 3 plus sit se ilmeisesti feikin kirjoittama kommentti siihen ikäkysymykseeni... Ikävää, että tällaisia(kin) nettikirjoittelijoita löytyy... Anyway, ikä on vain numeroita...

        Mutta todellakin, jatkoa odotellaan Henry :)

        No niin,herra Hmm.. Joo ne viestit kyllä näkyy mutta sä et sitten ilmeisesti ole ollut silloin "linjoilla" ja nähnyt/ lukenut niitä mun ja sen "feikki minän" vuoropuhelua mikä käytiin sen sun 26.11 kirjoittamasi tarinan viimeisen osan jälkeen? ! Sieltä on poistettu mun,feikin ja Henryn kommentteja.

        Herra Hmm.. sinä varmasti tykkäisit majoittua kaljun retkeilijäsi kanssa tuonne mun majataloni kuumaan luolaan.Siellä on kyllä hieman kosteaa mutta eiköhän se sun matkaaja nimenomaan haluakkin hieman kostean majapaikan? Se saa viipyä siellä niin kauan kuin haluaa ja tehdä olonsa mahdollisimman mukavaksi. Mä ainakin pidän pitkäaikaisista asukkaista jotka hoitaa hommat hyvin ; D


      • Hmm...
        Pallotyttö kirjoitti:

        No niin,herra Hmm.. Joo ne viestit kyllä näkyy mutta sä et sitten ilmeisesti ole ollut silloin "linjoilla" ja nähnyt/ lukenut niitä mun ja sen "feikki minän" vuoropuhelua mikä käytiin sen sun 26.11 kirjoittamasi tarinan viimeisen osan jälkeen? ! Sieltä on poistettu mun,feikin ja Henryn kommentteja.

        Herra Hmm.. sinä varmasti tykkäisit majoittua kaljun retkeilijäsi kanssa tuonne mun majataloni kuumaan luolaan.Siellä on kyllä hieman kosteaa mutta eiköhän se sun matkaaja nimenomaan haluakkin hieman kostean majapaikan? Se saa viipyä siellä niin kauan kuin haluaa ja tehdä olonsa mahdollisimman mukavaksi. Mä ainakin pidän pitkäaikaisista asukkaista jotka hoitaa hommat hyvin ; D

        Heisulivei ihana Pallotyttö ;)

        Ahaa... ok... eli siellä on ollut jotain teidän kolmen keskeistä keskustelua, muttei ole enää? Juu, olin ns. offline-tilassa ton viikonlopun eli en nettiin päässyt/kerinnyt... siksi siis hieman ihmettelin :)

        Mutta asiaan... siis todellakin tykkäisin ja haluaisin majoittaa tämän Pallotytön pystyyn saattaman (kädellä runkaten, suulla maistaen, ihan vain läsnäollen) kaljun retkeilijän/salamin/tatin, ihan siis suomeksi sanottuna kyrvän (onko liian ronski sana?) Pallotytön ihanan kuumaan ja kosteaan luolaan, sen luontaiseen majapaikkaan siis... ehkäpä kuuman kostean suun kautta se suuntaisi sinne alemmas ;-) Painautua hitaasti, mutta varmasti, tutustumaan siihen, tuntemaan sen puristuksen... Hieman vetäytyä sieltä, miltei sen suuaukolle, vain painuakseen hetinmiten takaisin sen kuumaan ja todellakin kosteaan syleilyyn... tuntea miten se alkaa sykkimään ja entisestäänkin puristamaan kunnes... =))

        Ja todellakin, pidän siitä, että se on kuuma ja kostea... kylmä, saati kuiva luola kun ei todellakaan ole tämän matkailijan mieleen... se kun sattuu... niin itse matkailijaan kuin myöskin luolaan...


      • GonetZu
        Pallotyttö kirjoitti:

        En mä mihinkään oo hävinny ! Mutta mihin helvettiin on hävinny ne mun ja mun nimimerkkiä käyttäneen feikki pallotytön kommentit sieltä herra Hmm..:in tarinan puolelta ja Henryn kommentti on myös poissa? Nyt sinne on jääny vaan se "feikin" eka vastaus siihen sun herra Hmm....ikä kysymykseen.Siis se en ole minä joka sulle vastas jos nyt on jääny epäselväksi! En kerro mun ikää mutt noin vanha en todellakaan siis ole.
        Sitten asiaan! Hyvä Henkka että se rako vihdoin löytyi ja saitkin aikaiseksi varsin kuuman jutun !! Kyllä minäkin haluaisin sen kaljun retkeilijän vierailemaan myös mun majatalossa,olis siell ainakin yks kuuma luola vapaana ; )
        Nyt tässä sitten odotellaan sen uuden raon löytymistä ja jatkoa tarinalle,mutta vedä nyt vaan vähän henkeä tai jotain muuta ja jatka sitten. Täällä odotamme!!

        Kyllä, Henryn täytyy todellakin saada antaa vetää henkeä sekä myös henkeen, että löytyy inspiraatiota juttuihin ;)


    • Gonoboy

      Tosi hyvä jatko-osa taas Henry ja kiva, että olet naisiakin ottanut mukaan tarinoihisi seikkailemaan. Tässä novellissasi on nyt vähän jokaiselle jotakin :)

      • Pallotyttö

        Kappas vaan, Konokin on taas maisemissa ! On se Kononenki tainnu tässä välillä vedellä yhtä ja toista ; O

        Herra Hmm.. Oih! Kyllä sait kisun taas kehräämään. Kyrpäsi ; ) on kuvitelmissani kyllä saanut käyskennellä pitkin vartaloani ja tehdä tutkimusmatkaansa kaikessa rauhassa ja jokaiseen kaareen ja solaan tutustuen.


      • Hmm...
        Pallotyttö kirjoitti:

        Kappas vaan, Konokin on taas maisemissa ! On se Kononenki tainnu tässä välillä vedellä yhtä ja toista ; O

        Herra Hmm.. Oih! Kyllä sait kisun taas kehräämään. Kyrpäsi ; ) on kuvitelmissani kyllä saanut käyskennellä pitkin vartaloani ja tehdä tutkimusmatkaansa kaikessa rauhassa ja jokaiseen kaareen ja solaan tutustuen.

        Mikäs sen kivempaa katseltavaa, kun iloisesti (ja himokkaasti) kehräävä Kisu... ;)

        Oi kuinka haluaisin myös käsilläni tehdä käyskentelyä ja tutkimusmatkaa himokkaan Pallotytön joka kaareen, solaan ja sopukkaan...

        Mikähän siinä on, että kun vain vähänkin ihanaa Pallotyttöä(ni) ajattelen, alkaa veri kummasti kyrpään pakkautumaan ja ahtautta housuissa aiheuttamaan...
        Kertokaahan joku, en ymmärrä... ;-) onko se ihan luonnollista?


      • Pallotyttö
        Hmm... kirjoitti:

        Mikäs sen kivempaa katseltavaa, kun iloisesti (ja himokkaasti) kehräävä Kisu... ;)

        Oi kuinka haluaisin myös käsilläni tehdä käyskentelyä ja tutkimusmatkaa himokkaan Pallotytön joka kaareen, solaan ja sopukkaan...

        Mikähän siinä on, että kun vain vähänkin ihanaa Pallotyttöä(ni) ajattelen, alkaa veri kummasti kyrpään pakkautumaan ja ahtautta housuissa aiheuttamaan...
        Kertokaahan joku, en ymmärrä... ;-) onko se ihan luonnollista?

        Herr Hmm... se on ihan luonnollista ja normaalia toimintaa mitä kisun ajatteleminen sun housuissasi saa aikaan ja kisu on siitä hyvin mielissään ja onnellinen että herr Hmm.. tykkää hänestä niin paljon ,niin mäkin susta


      • Hmm...
        Pallotyttö kirjoitti:

        Herr Hmm... se on ihan luonnollista ja normaalia toimintaa mitä kisun ajatteleminen sun housuissasi saa aikaan ja kisu on siitä hyvin mielissään ja onnellinen että herr Hmm.. tykkää hänestä niin paljon ,niin mäkin susta

        Oi kuinka kiva tietää... mä jo "luulin", että se ois vaikka jotain luonnotonta ja epänormaalia... ja kiva tietää, että kisuni on mielissään ja että saan ihanan kisun onnelliSeksi ja kehräämään, ja että hän musta tykkääkin :-)


      • N. Kononen
        Pallotyttö kirjoitti:

        Kappas vaan, Konokin on taas maisemissa ! On se Kononenki tainnu tässä välillä vedellä yhtä ja toista ; O

        Herra Hmm.. Oih! Kyllä sait kisun taas kehräämään. Kyrpäsi ; ) on kuvitelmissani kyllä saanut käyskennellä pitkin vartaloani ja tehdä tutkimusmatkaansa kaikessa rauhassa ja jokaiseen kaareen ja solaan tutustuen.

        Mä oon tässä välillä vedellyt vain yhtä. Mutta mielelläni vetelisin toistakin (=sua) ;) Ootko muuten livenäkin ihan mahdoton? ;D


      • Pallotyttö
        N. Kononen kirjoitti:

        Mä oon tässä välillä vedellyt vain yhtä. Mutta mielelläni vetelisin toistakin (=sua) ;) Ootko muuten livenäkin ihan mahdoton? ;D

        Jaa-a, mitä tohon nyt sanois? Saattaa tietysti olla niinkin että , suuret puheet ja pienet teot,vai mites se nyt menikään ; ) No, senhän näkis sitt siinä livetilanteessa,ett mikä on homman nimi. Pidetään jännitystä ylllä,ha,ha!


      • Hmm...
        Pallotyttö kirjoitti:

        Jaa-a, mitä tohon nyt sanois? Saattaa tietysti olla niinkin että , suuret puheet ja pienet teot,vai mites se nyt menikään ; ) No, senhän näkis sitt siinä livetilanteessa,ett mikä on homman nimi. Pidetään jännitystä ylllä,ha,ha!

        Oi kumpa sitä pääsisikin ihan livenä Pallotyttöä "vetelemään"... =))

        Hmm... josko pitäisi veikata ja lyödä vetoa niin väittäisin ja laittaisin rahani kyllä sen varman (vaikkakin siis pienen) kertoimen puolesta, että Pallotyttö tosiaankin on mitä mahottomin mutta nii-in ihana ihan livenäkin ;-)


      • Pallotyttö
        Hmm... kirjoitti:

        Oi kumpa sitä pääsisikin ihan livenä Pallotyttöä "vetelemään"... =))

        Hmm... josko pitäisi veikata ja lyödä vetoa niin väittäisin ja laittaisin rahani kyllä sen varman (vaikkakin siis pienen) kertoimen puolesta, että Pallotyttö tosiaankin on mitä mahottomin mutta nii-in ihana ihan livenäkin ;-)

        Moi Henry ! Mitäs sille meidän kirjailijalle kuuluu ? Toivottavasti hyvää !
        Haluan toivottaa sinullekkin Hyvää ja leppoisaa Joulua !! Nauti kaikkia herkkuja mitä tarjolla on,mutta älä ahda itseäsi ihan täyteen.Vaikka sulle ei pipari maistuisikaan niin onhan noita leivonnaisia kuten esimerkiksi perinteinen ranskalainen jouluhalko,se varmasti uppoaa hyvin ; ) niin ja munatotia tietty kostukkeeksi.
        Kirjoittele,jos rakoa löytyy,täällä ootellaan !


      • Hmm...
        Pallotyttö kirjoitti:

        Moi Henry ! Mitäs sille meidän kirjailijalle kuuluu ? Toivottavasti hyvää !
        Haluan toivottaa sinullekkin Hyvää ja leppoisaa Joulua !! Nauti kaikkia herkkuja mitä tarjolla on,mutta älä ahda itseäsi ihan täyteen.Vaikka sulle ei pipari maistuisikaan niin onhan noita leivonnaisia kuten esimerkiksi perinteinen ranskalainen jouluhalko,se varmasti uppoaa hyvin ; ) niin ja munatotia tietty kostukkeeksi.
        Kirjoittele,jos rakoa löytyy,täällä ootellaan !

        Oikein mukavat joulun ja uuden vuoden toivotukset tämänkin palstan puolelle...!!!

        Josko saisimme sitten taas ensi vuoden puolella lukea lisää myös Henkan kynäilemää tarinaa... mä ainakin oottelen jatkoa :)


      • Hmm... kirjoitti:

        Oikein mukavat joulun ja uuden vuoden toivotukset tämänkin palstan puolelle...!!!

        Josko saisimme sitten taas ensi vuoden puolella lukea lisää myös Henkan kynäilemää tarinaa... mä ainakin oottelen jatkoa :)

        Hyvää joulunodotusta vaan teillekin. Pallotytön joulutorttu siellä taitaa tihkua hilloa Hmm-herran joulusalon huojuessa joulunajan tuulissa.

        Viimeistään ensi vuonna jatkan tarinaa :D

        Kaikille muillekin HYVÄÄ JOULUA ja niille, jotka tykkää, Hyvää jolua ;)


      • Pallotyttö
        henryxavier kirjoitti:

        Hyvää joulunodotusta vaan teillekin. Pallotytön joulutorttu siellä taitaa tihkua hilloa Hmm-herran joulusalon huojuessa joulunajan tuulissa.

        Viimeistään ensi vuonna jatkan tarinaa :D

        Kaikille muillekin HYVÄÄ JOULUA ja niille, jotka tykkää, Hyvää jolua ;)

        Hyvää Uutta Vuotta Henry änd Kono !!
        Jokos alkaa tarina hahmottua ? ! Täällä sitä ootellaan !
        Ole sit Henkka varovainen sen sun rakettis kanssa ettet ammu sillä ketään silmään,siitä kun saattaa niin helposti roiskua ympäriinsä jos on isompi laukaus tulossa ; D


      • Pallotyttö kirjoitti:

        Hyvää Uutta Vuotta Henry änd Kono !!
        Jokos alkaa tarina hahmottua ? ! Täällä sitä ootellaan !
        Ole sit Henkka varovainen sen sun rakettis kanssa ettet ammu sillä ketään silmään,siitä kun saattaa niin helposti roiskua ympäriinsä jos on isompi laukaus tulossa ; D

        Pallotytölle erityisen hyvät uudet vuodet. Noille muille ihan tavalliset :D

        Ei ole vielä jatkot hahmollaan, mutta ensi vuosi tuokoon asiaan korjauksen.


      • Hmm...
        henryxavier kirjoitti:

        Pallotytölle erityisen hyvät uudet vuodet. Noille muille ihan tavalliset :D

        Ei ole vielä jatkot hahmollaan, mutta ensi vuosi tuokoon asiaan korjauksen.

        Uusi vuosi, vanhat kujeet eli täällä taasen... ;)

        Hmm... oi kumpa sitä saisikin tämän joulusalon työntää Pallotytön ihanaiseen joulutorttuun... tosin, joskushan sitä olisi kiva myös vain roiskia hieman "ympäriinsä" vaikka Pallotytön tisuille =)

        Henry, tarinan jatkoa ootellaan jo "malttamattomana"...


      • Hmm...
        Hmm... kirjoitti:

        Uusi vuosi, vanhat kujeet eli täällä taasen... ;)

        Hmm... oi kumpa sitä saisikin tämän joulusalon työntää Pallotytön ihanaiseen joulutorttuun... tosin, joskushan sitä olisi kiva myös vain roiskia hieman "ympäriinsä" vaikka Pallotytön tisuille =)

        Henry, tarinan jatkoa ootellaan jo "malttamattomana"...

        Lisäilin tuossa hieman jatkoa siihen omaan tarinaani... ;-)


    • odottanuuut

      oisko tähän tulossa jo kohta jatkoa? :)

      • Ei ole tähän kirjoitettu, mutta uusi tarina on valmistumaisillaan. Saattaa ennen viikonloppua ilmestyä.

        Nykyään on huonoa, siis tämän uudistuksen jälkeen, kun ei tiedä lukeeko näitä tarinoita kukaan, kun laskurikin lähti. Ensin lähti miinukset, sitten plussat ja laskuri...
        Sanoisin, että vituix män uudistus.


    • bibtm6

      Henty,hyviä tarinoita kirjoittelet. Meinasin laittaa palautetta asiasta mutta nuo sun edellä mainitut ovat tulossa eli vaikuttaa että julkaisivat keskeneräisen palstan. Mutta ärsyttävää käyttäjiä kohden eipä meitä ajateltu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe