Ai että se Nedved osaakin olla söötti...! Tulee katsottua Serie A-pelit uusintanakin.....!
Pelaajistahan sai keskustella...?
6
686
Vastaukset
- virpi
pavel on ihan söötti vanhaksi äijäksi, muttei pärjää crisulle. on crisu parempei pelaajaki.
- Juan Carlos
tosta voi olla montaa mieltä et kumpi paremman näkönen mut nedved on kyl parempi pelaaja...
tai ainakin mitä tilastot kertoo. ja palkittiinhan nedved euroopan parhaaksi pelaajaksikin... - Nedved-fani
Juan Carlos kirjoitti:
tosta voi olla montaa mieltä et kumpi paremman näkönen mut nedved on kyl parempi pelaaja...
tai ainakin mitä tilastot kertoo. ja palkittiinhan nedved euroopan parhaaksi pelaajaksikin...Yhteen aikaan Serie A:n pelit tuntuivat ihan näytelmiltä, kun miehet kaatuilivat pienimmistäkin hipaisuista ja oikein tyylillä... Ehkä ne haluaa muistaa meitä naiskatsojiakin... :) Nedved on kyllä kaikkein toimeliain ja mukavin katsella! Ihana tukka... Kohta mut ajetaan pois täältä JALKAPALLO-osastolta....... Mut sama kait se on että mistä syystä niitä pelejä katsoo - kunhan katsoo???
- ...kerpele...
...noitten Crisufanien kanssa.
Guti hakkaa kyllä kaikki...
- eremenko
Kai sitä lecceä pitää seurata ku se eremenko jr meni sinne. Mut jos mestaruus kuvioista puhutaan ni siin mun suosikki on Lazio tai Fiorentina joist kumpikaa ei tuu voittamaan, harmi kyllä... Mestaruuden vie tän hetken kuumin joukkuen, Juventus.
- Kirppu
Joo vähän kyllästyttää tuo Chrisu-juttu mut *kröhöm* itse entisenä C.Ronaldo fanittajana olen hiljaa..:D Kyllä Nedved on niin ihana pellavapäineen että on pakko valita noista kahdesta hänet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3755163Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841795Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3521774- 1151018
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27887
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h50730- 65725
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35658