Ketkä tykkää vilautella alapäätä baareissa? Mä tykkään ihan sikana! Oon 19v. (ehkä vähän huora) Niin laitan baareihin aina semmosen mekon mikä on niinkun paidan pitunen ja siinä on pienet röyhelöt alareunassa. Sit kun tilaan juomaa niin nojaan eteenpäin niin et alapää näkyy ja sit kun nään jonkun hyvän miehen niin meen istuun sen viereen ! Sit tiputan ain muka havingossa jonkun esim. Lautasliinan ja otan sen lattialta niin kumartuen että alapää vilahtaa! ;) Sit kun mies on lämmenny niin meen korjaan esim. Sen paidan kaulusta hyvään asentoon ja istun saalle sen syliin! Yleensä tulee päädyttyä johkin sänkyyn! :)
Baari vilauttelu
huorien huora
5
389
Vastaukset
- lautasliina
öö miks piät lautasliinaa baarissa mukana?
- huorien huora
Siel baaris mis käyn on lautasliinoja pöyäl en tiä miks! Mustaki se on outoo !!
- Nainen 5
Uskon että tämä on miehen kirjottama tarina :)
- melaa mekkoon
Pillu paljaana painetaan paarista paariin! Kyllä äijät kiihottuu kun näkee paljasti pilluu!
- t. runkkari
Tämä ei taida olla seksifantasia-palsta. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701