En olis Annasta uskonut

entinen suosikki

että sekin on noin ilkeä puheissaan, no onneksi nyt kaikki kuulee mikä tyttö on luonteeltaan.

19

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi

      Anna on esittänyt koko ajan, ihme kikatusta ja naaman vääntelyjä yksistään vessassa ja nyt paljastui tuo ilkeä luonne.

      • höhö

        Kiero ja kakara se on ,luulee ilmeisesti et voittaa kisan.Vähän kun on höpsö niin ihmiset tykkää ja pysyy talossa.Ei oo aito kova peluri.


    • Q__Q

      Nooh, mitäs Annan suusta tuli sitten niin kauheeta mitä ei ois uskonut? Suukakkaa tuskin tuli kun ei ole ollut bileitä.

    • Utelias!

      Jos aloitatte ni kertokaa tarkemmin!!!!!!!

    • on paskan puhuja

      Kyllä minä olen Annan läpi nähnyt koko ohjelman ajan.

      • BB-Annika

        Lässyn lässyn lää. Anna ei ole kenestäkään mitään puhunut pahaa. Joni ja Nimo nyt pullon korkit kiinni ja nukkumaan sieltä koneiden äärestä.


    • Jennan faneja?

      Pari valehtelevaa ja vääristelevää pikkupas*aa yrittää perusteettomasti mustamaalata.

      • Metalli-Anna

        Nimeäppä joitakin esimerkkejä, mitä anna perseillyt, haukkunut ja mustaksi muita maalannut?!

        Niin sitä minäkin. Kun ole ainuttakaan kertaa anna moista harrastanut. Hänen ei ole tarvinut moiseen alentua!


    • ylioppilas?

      Anna on täys feikki

    • miten kehtaatkin?

      Vittuako sä valehtelet.yrität vaan ettei se voittais tätä kilpailua noilla sun valheillasi.

      häpeä saatanan valehtelija!

    • Kysynpähän vaan

      Mitä pahaa Anna on siellä muista puhunut? En itse ainakaan ole huomannut että kertaakaan olis puhunut kenestäkään mitään pahaa. Taitaa vain Jenna ja Jonathan faneja ärsyttää kun tietävät ettei kumpikaan noista ilkeistä ja itsekkäistä henkilöistä tule voittamaan sitä sataa tonnia.

    • dede

      Anna sucks

    • sipisupi

      Anna on feikki. Näytellyt hölömöä.

    • kaikki nuolee

      Entäs se Tuija, inhottava nvettapiika!

      • en älynnyt puheitani

        Aikuinen nuori nainenja kun luulee että BB:ssä voi puhua paskaa niin eikös tyttö laukase heti.Tyrhaan sitä on pk:ssa itkeä ettei ymmärtänyt,hohoo on ymmärtänyt huutaa ja ynistä ja tehdä helikoptereita niin kuin ei ymmrtäisi puhuvansa toisista paskaa.Pöljä mikä pöljä.


    • voi anna anna

      Eilenhän se Anna sitten parkui ilkeitä puheitaan, ei muka ymmärtänyt että joku loukkaantuu "sitä puhetta vaan tuli mun suusta, en ajatellu yyyyyyyyyyy"
      Jos suusta tulee vain ilkeyksiä kun tehtävänä on selostaa talon tapahtumia "suoraan nettilähetykseen" niin siinä luonne paljastuu.

    • Jaakkojukola

      Eikö mahda olla vähän yksinkertainen ja lyhyt lieka hänellä? Käyttäytyy kuin olisi aineissa eikä järjen sana juuri huuliltaan tipahda.

      • tympiintynyt

        Mua alko Anna tökkiin silloin kun alkoi tää pahin Tuulikin kiusausbuumi. Anna itse ei sanonut pahasti mutta aina kun joku muu haukkui tai piikitteli Tuulikkia niin Anna päästi herskyvän naurun. Mun mielestä silloin ottaa itsekin osaa kiusantekoon kun nauraa kiusaajien tekosia. Anna on joko tyhmä tai kiero kun väittää ettei halua olla sellainen ihminen, joka kiusaa!


    • matamimimmi1

      Tuulikki voitti suosiossa kuitenkin, vaikka tuotanto mitä ilmeisimmin veti hänet lähtevien listalle, viiden vähiten ääniä saaneen joukkoonEi noihin yleisöäänestyksiin voi luottaa. Voittajaksi räätälöidään sellainen, jonka uskotaan jatkossa myyvän eniten "julkisuudessa".
      Nyt olisi BB-tuotannolla viimeistäänkin peiliin katsomisen paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe