että sekin on noin ilkeä puheissaan, no onneksi nyt kaikki kuulee mikä tyttö on luonteeltaan.
En olis Annasta uskonut
19
884
Vastaukset
- voi voi
Anna on esittänyt koko ajan, ihme kikatusta ja naaman vääntelyjä yksistään vessassa ja nyt paljastui tuo ilkeä luonne.
- höhö
Kiero ja kakara se on ,luulee ilmeisesti et voittaa kisan.Vähän kun on höpsö niin ihmiset tykkää ja pysyy talossa.Ei oo aito kova peluri.
- Q__Q
Nooh, mitäs Annan suusta tuli sitten niin kauheeta mitä ei ois uskonut? Suukakkaa tuskin tuli kun ei ole ollut bileitä.
- Utelias!
Jos aloitatte ni kertokaa tarkemmin!!!!!!!
- on paskan puhuja
Kyllä minä olen Annan läpi nähnyt koko ohjelman ajan.
- BB-Annika
Lässyn lässyn lää. Anna ei ole kenestäkään mitään puhunut pahaa. Joni ja Nimo nyt pullon korkit kiinni ja nukkumaan sieltä koneiden äärestä.
- Jennan faneja?
Pari valehtelevaa ja vääristelevää pikkupas*aa yrittää perusteettomasti mustamaalata.
- Metalli-Anna
Nimeäppä joitakin esimerkkejä, mitä anna perseillyt, haukkunut ja mustaksi muita maalannut?!
Niin sitä minäkin. Kun ole ainuttakaan kertaa anna moista harrastanut. Hänen ei ole tarvinut moiseen alentua!
- ylioppilas?
Anna on täys feikki
- miten kehtaatkin?
Vittuako sä valehtelet.yrität vaan ettei se voittais tätä kilpailua noilla sun valheillasi.
häpeä saatanan valehtelija! - Kysynpähän vaan
Mitä pahaa Anna on siellä muista puhunut? En itse ainakaan ole huomannut että kertaakaan olis puhunut kenestäkään mitään pahaa. Taitaa vain Jenna ja Jonathan faneja ärsyttää kun tietävät ettei kumpikaan noista ilkeistä ja itsekkäistä henkilöistä tule voittamaan sitä sataa tonnia.
- dede
Anna sucks
- sipisupi
Anna on feikki. Näytellyt hölömöä.
- kaikki nuolee
Entäs se Tuija, inhottava nvettapiika!
- en älynnyt puheitani
Aikuinen nuori nainenja kun luulee että BB:ssä voi puhua paskaa niin eikös tyttö laukase heti.Tyrhaan sitä on pk:ssa itkeä ettei ymmärtänyt,hohoo on ymmärtänyt huutaa ja ynistä ja tehdä helikoptereita niin kuin ei ymmrtäisi puhuvansa toisista paskaa.Pöljä mikä pöljä.
- voi anna anna
Eilenhän se Anna sitten parkui ilkeitä puheitaan, ei muka ymmärtänyt että joku loukkaantuu "sitä puhetta vaan tuli mun suusta, en ajatellu yyyyyyyyyyy"
Jos suusta tulee vain ilkeyksiä kun tehtävänä on selostaa talon tapahtumia "suoraan nettilähetykseen" niin siinä luonne paljastuu. - Jaakkojukola
Eikö mahda olla vähän yksinkertainen ja lyhyt lieka hänellä? Käyttäytyy kuin olisi aineissa eikä järjen sana juuri huuliltaan tipahda.
- tympiintynyt
Mua alko Anna tökkiin silloin kun alkoi tää pahin Tuulikin kiusausbuumi. Anna itse ei sanonut pahasti mutta aina kun joku muu haukkui tai piikitteli Tuulikkia niin Anna päästi herskyvän naurun. Mun mielestä silloin ottaa itsekin osaa kiusantekoon kun nauraa kiusaajien tekosia. Anna on joko tyhmä tai kiero kun väittää ettei halua olla sellainen ihminen, joka kiusaa!
- matamimimmi1
Tuulikki voitti suosiossa kuitenkin, vaikka tuotanto mitä ilmeisimmin veti hänet lähtevien listalle, viiden vähiten ääniä saaneen joukkoonEi noihin yleisöäänestyksiin voi luottaa. Voittajaksi räätälöidään sellainen, jonka uskotaan jatkossa myyvän eniten "julkisuudessa".
Nyt olisi BB-tuotannolla viimeistäänkin peiliin katsomisen paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082