Tuulikki kertoi käyttävänsä voittorahansa reilu 30-vuotta sitten tapahtuneeseen "devalvaation" takia syntyneisiin hirmuisiin velkoihin.
Missä Tuulikki olikaan REILU kolmekymmentä vuotta sitten ja miksi? Vankilassa murhapoltosta yms. Taisi syntyä melkoiset korvaukset jne.
Asiasta kertoi kun Jonthan ja tuija esittivät kysymyksiä Tuulikille ja Jennalle. Ja nämä luulivat niiden tulevan ulkomaailmasta.
TUULIKIN "DEVALVAATIO"
3
232
Vastaukset
- Tuularille rahaa
Tää on niin metkaa kun vain pertti ja Jussi K ovat hyvin perillä mitä Tuularista kerrotaan mediassa, mutta he eivät saa asiasta kertoa muille :) Musta tuntuu että Tuulari saattaa viedä jopa voiton? :) no ei se mun asioita pilaa, siitä vaan :)
- Paljonko Annan kerroin?
Pertti vois sanoa tuulariile:
Ollaankohan me nähty joskus siviilissä? Taikka en oo sittenkään varma. Hirveen paljon on tullut tehtyä duunia elämän aikana. 1981 aloitin kesävartijana katajanokalla ja siitä lähtien ollut työelämässä.
Tuulikilta voisi leuat pudota rinnoille.
Ei Tuulikkia voittoon.
Joku ns. Mustahevonen ennemmin. Esim. Anna.
- That's why
Eihän Pertillä ole lupaa puhua ulkomaailman asioista kilpailijoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966