Sillä vanhalla XP-koneella onnistuin lähettämään sähköpostin mukana musiikkilinkkejä omaisilleni. Nyt ei onnistu millään.
Jos valitsen ensin musiikkivideon, joudun vaihtamaan sähköposteihin. Ei toisin päinkään käy. Miten sinä lähetät musiikkia sähköpostissa?
Miten menetellään?
3
106
Vastaukset
Minun ei pitäisi vastata kun en linkkejä käytä
XP on kuollut Windowsin vanha ja nyt on uutena 8.1.
Palsta on täynnä kursseja käyneitä tietäjiä, minä vain kirjoitan.- capt. cöpenick
Minua taitavampa paikalla oleva tiekkarin käyttäjä ei osannut auttaa, kun hänelläkin toinen systeemi. ATK-pajan kaverit osaavat. Kiitos kuitenkin R.
Ihan helposti tuo lopultakin onnistui. Eli musiikkilinkin lähettäminen sähköpostissa. Tiedän muutaman nettiläisen, jotka eivät ole saaneet oppia tuon hyvin helpon toiminnon näppäilyyn.
Yritin neuvoa puhelimen / netissä erästä heistä, mutta hän meni heti ns. lukkoon. En osaa, en osaa, nauroi.
Pitääkin kysyä Soneralta, saanko oikeuden kaappauslupaan. Neuvoisin omaisiani. netin käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24210676
- 1276873
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486584- 945494
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324780- 404074
- 613414
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253358On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283315Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263083