Mikalla on Thaimaalainen vaimo ja on muuten mukava ihminen. Niinpä minäkin olen alkanut harkita josko se vaimo löytyisi aasiasta eikä täältä suomesta. Tuntuu olevan ongelmia enemmän näillä suomalaisilla pariskunnilla. Enkä tarkoita, että vaimo olisi mikään palvelija niinkuin suomessa yleisesti luullaan vaan tasavertainen kumppani ja tänne tullessaan tervetullut. Mitäpä ajattelette?
Mikalla on vaimo...
8
1860
Vastaukset
- mango pickle
joo, yksi suomalainen mies, joka mun miehen vanha tuttu, näytti kuvan thai-vaimostaan, joka on TODELLA KAUNIS... tämä kerrottuna keski-ikäsen naisen silmin, vailla mitään mustasukkaisuus-fiiliksiä. Siis tosi nätti vaimo. pari kaunista lastakin heillä on. mutta se mikä mua alkoi siepata, oli se, että tämä laiskan pulskea äijä kehuskeli, että kun hän menee kotiin, vaimokulta heti alkaa hieroa hänen jalkojaan.. no, pesihän se Jeesuskin opetuslastensa jalat!!! ÄLKÄÄ HITTO SOIKOON pitäkö niitä thai-tyttöjä piikoina, ne on naisia ja ihmisiä!
- pahaa
siinä on,jos vaimo hieroo miehensä jalkoja ?
Eikö tämä juuri ole sitä oikeata yhdessä oloa,
joka länsimaissa on kadonnut aikoja sitten...
Vedä sinä vaan se tuulipuku päällesi ja lähde
vaikka sauvakävelylle.... - pahaa
pahaa kirjoitti:
siinä on,jos vaimo hieroo miehensä jalkoja ?
Eikö tämä juuri ole sitä oikeata yhdessä oloa,
joka länsimaissa on kadonnut aikoja sitten...
Vedä sinä vaan se tuulipuku päällesi ja lähde
vaikka sauvakävelylle......mutta hieroohan se laiskan pulskea äijä varmasti myös vaimonsa jalat(?!) niin että molemmat nauttivat siitä oikeasta yhdessäolosta (joka on muuten yhdyssana)
- pingo pango
Niin, se jalkahieronta on sitä toisen huomioimista, kyllähän se "laiskan pulskeakin" varmaan pitää vaimoaan hyvänä yhtälailla.
Tuo on vähän monessa suomitytössä vikana, että heitä pitää kyllä hyysätä kuin kuningatarta, mutta se vastavuoroisuus taas tuntuu sitten niiltä piian hommilta, ja niihinhän ei alennuta! - Valeri
pingo pango kirjoitti:
Niin, se jalkahieronta on sitä toisen huomioimista, kyllähän se "laiskan pulskeakin" varmaan pitää vaimoaan hyvänä yhtälailla.
Tuo on vähän monessa suomitytössä vikana, että heitä pitää kyllä hyysätä kuin kuningatarta, mutta se vastavuoroisuus taas tuntuu sitten niiltä piian hommilta, ja niihinhän ei alennuta!Puhutaan vaan kaikki omasta puolesta. Itse olen suomalainen, tykkään hieroa kumppanin jalkoja ja tykkään tulla hierotuksi. Kokemuksesta voin sanoa etteivät kaikki edes välitä hieromisesta. Erilaisia kun olemme.
- Valeri
Kävele avoimin mielin myös maailmalla sillä kun rakkaus iskee niin se ei katso aikaa, paikkaa eikä paljon muutakaan;) Kaikkea hyvää.
- sukulaiset
Kunhan vielä siihen pyöräyttää nelja penskaa kuten entinen vaimo,niin katsotaan miten äijän käy.
- henkka123456789
Tassahan se homman ydin tuli juuri esille .Suomalaiselle naiselle on ylivoimainen tehtava olla nainen.turha selitella . Kylla se niin arsyttaa kun se taimaalainen joutuu palvelemaan miesta. Voi hyvanen aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374