Mikalla on vaimo...

Kaveri...

Mikalla on Thaimaalainen vaimo ja on muuten mukava ihminen. Niinpä minäkin olen alkanut harkita josko se vaimo löytyisi aasiasta eikä täältä suomesta. Tuntuu olevan ongelmia enemmän näillä suomalaisilla pariskunnilla. Enkä tarkoita, että vaimo olisi mikään palvelija niinkuin suomessa yleisesti luullaan vaan tasavertainen kumppani ja tänne tullessaan tervetullut. Mitäpä ajattelette?

8

1860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mango pickle

joo, yksi suomalainen mies, joka mun miehen vanha tuttu, näytti kuvan thai-vaimostaan, joka on TODELLA KAUNIS... tämä kerrottuna keski-ikäsen naisen silmin, vailla mitään mustasukkaisuus-fiiliksiä. Siis tosi nätti vaimo. pari kaunista lastakin heillä on. mutta se mikä mua alkoi siepata, oli se, että tämä laiskan pulskea äijä kehuskeli, että kun hän menee kotiin, vaimokulta heti alkaa hieroa hänen jalkojaan.. no, pesihän se Jeesuskin opetuslastensa jalat!!! ÄLKÄÄ HITTO SOIKOON pitäkö niitä thai-tyttöjä piikoina, ne on naisia ja ihmisiä!

• pahaa

siinä on,jos vaimo hieroo miehensä jalkoja ?
        Eikö tämä juuri ole sitä oikeata yhdessä oloa,
        joka länsimaissa on kadonnut aikoja sitten...
        Vedä sinä vaan se tuulipuku päällesi ja lähde
        vaikka sauvakävelylle....

• pahaa
        pahaa kirjoitti:

siinä on,jos vaimo hieroo miehensä jalkoja ?
        Eikö tämä juuri ole sitä oikeata yhdessä oloa,
        joka länsimaissa on kadonnut aikoja sitten...
        Vedä sinä vaan se tuulipuku päällesi ja lähde
        vaikka sauvakävelylle....

..mutta hieroohan se laiskan pulskea äijä varmasti myös vaimonsa jalat(?!) niin että molemmat nauttivat siitä oikeasta yhdessäolosta (joka on muuten yhdyssana)

• pingo pango

Niin, se jalkahieronta on sitä toisen huomioimista, kyllähän se "laiskan pulskeakin" varmaan pitää vaimoaan hyvänä yhtälailla.
        Tuo on vähän monessa suomitytössä vikana, että heitä pitää kyllä hyysätä kuin kuningatarta, mutta se vastavuoroisuus taas tuntuu sitten niiltä piian hommilta, ja niihinhän ei alennuta!

• Valeri
        pingo pango kirjoitti:

Niin, se jalkahieronta on sitä toisen huomioimista, kyllähän se "laiskan pulskeakin" varmaan pitää vaimoaan hyvänä yhtälailla.
        Tuo on vähän monessa suomitytössä vikana, että heitä pitää kyllä hyysätä kuin kuningatarta, mutta se vastavuoroisuus taas tuntuu sitten niiltä piian hommilta, ja niihinhän ei alennuta!

Puhutaan vaan kaikki omasta puolesta. Itse olen suomalainen, tykkään hieroa kumppanin jalkoja ja tykkään tulla hierotuksi. Kokemuksesta voin sanoa etteivät kaikki edes välitä hieromisesta. Erilaisia kun olemme.

• Valeri

Kävele avoimin mielin myös maailmalla sillä kun rakkaus iskee niin se ei katso aikaa, paikkaa eikä paljon muutakaan;) Kaikkea hyvää.

• sukulaiset

Kunhan vielä siihen pyöräyttää nelja penskaa kuten entinen vaimo,niin katsotaan miten äijän käy.

• henkka123456789

Tassahan se homman ydin tuli juuri esille .Suomalaiselle naiselle on ylivoimainen tehtava olla nainen.turha selitella . Kylla se niin arsyttaa kun se taimaalainen joutuu palvelemaan miesta. Voi hyvanen aika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe