Noniin tulihan se odotettu päivä ja hetki ku päästiin lähteen reissuun.Kerala mielessäin hauskoja reissuja kaikille.
Matkakuumetta
6
106
Vastaukset
- liian herkkä
En ole koskaan käynyt Intiassa. Varmaan tulisi ikävä olo kun lapsikerjäläislaumat juoksisivat koko ajan perässä. Tietysti tämä on asennekysymys. Pitää olla sen verran paatunut, että sillä ei ole mitään väliä. Jokainen tavallaan. Hyvää matkaa!
- Kaikkihotellit
Ei tule ikävä olo kun niitä lapsikerjäläislaumoja ei juokse koko ajan perässä! Kannattais käydä katsomassa miten asia on...
- Intiassa usein
Ei Intiassa kerjäläist perässä juokse. Tiety kerjäläisiä näkee Intiassa ja lapsia tulee kaupittelemaan kukkia taikka pesemään moottoripyöränlamppua ja peiliä likaisella rätillä. Jos menet asumaan hieman paremalle alueelle, niin et näe kerjäläisiä lainkaan.
- Omat matkat Intiaan
Kannattaisi käydä joskus Intiassa, mutta varoitan, sillä siihen jää helposti koukkuun. Kerjäläisiä Intiassa toki näkee, kuten näkee monessa muussakin maassa, mutta se ei ole mikään ongelma.
Intiassa voi liikkua ihan hyvin, ainakin oman kokemukseni perusteella ja ainakaan tähän asti ei ole ollut mitään ongelmaa. Ihmisillä on omat juttunsa ja askareensa. Tietysti valkoihoinen turisti kiinnostaa monessa paikassa, varsinkin lapsia, jos turisteja liikkuu vähän heidän maisemissaan, mutta muuten saa olla rauhassa.
Suurissa kaupungeissa on slummialueita, niissäkin voi liikkua, tietysti tervettä järkeä pitää olla mukana, kuten niin monessa muussakin maassa matkustaessa.
Tuossa kuvakin, kun tuli pysähdyttyä juoman ja kaivoin satulalaukusta juomapulloa, kukaan ei tullut kerjäämään. http://aijaa.com/9JthuN
Sen sijaan eräässä paikallisessa eläinpuistossa sattui olemaan koululaisia luokkaretkellä samaan aikaan, kun olimme perheemme kanssa siellä, niin lapset halusivat innokkaasti kuvattavaksi, mutta hekään eivät missään nimessä kerjänneet ja käyttäyivät opettajansa johdolla hyvin. http://aijaa.com/Yj541s
- tammikuussa
Mistä ihmeestä nimim. "liian herkkä" on keksinyt lapsikerjäläislaumat jotka juoksevat perässä? Enpä ole sellaisia vielä nähnyt. Jos et ole koskaan käynyt Intiassa niin en ymmärrä kirjoitustasi.
- ???
samaa ihmettelen . tarvii varmaan mennä silmälääkäriin, kun en ole myös nähnyt niitä lapsilaumoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529