Nykyisin vartioita näkee melkein joka paikassa. On kaupoissa, sairaalassa, junissa, satamissa jne. Ennen ei tarvittu vartijoita ja pärjättiin ilman vartijoita. Mitä vartioitavaa täällä oikein on? Vartijat ovat turhan päiväisiä käyskentelijöitä. En ole koskaan syyllistynyt rikoksiin ja en ole väkivaltainen, joten en tarvitse vartijoita. Vartijat ovat siis turhia. Kaupoissakin varmaan vartiointikulut lisätään tuotteiden hintoihin ja taas maksan turhasta. Eihän vartijoilta saa edes koskaan apuakaan.
Vartijoita joka paikassa
Vartioitu
2
120
Vastaukset
- kataonna
Samaa mieltä Päivi Räsänen on poliisesita. Turhaa porukkaa, jotka joutavat kortistoon.
- ROKAN ANTTI
KERRAN NÄIN KU 2 ISOA KALJUPÄÄTÄ KULJETTI NOIN 60 VUOTIASTA ALKOHOLISTIMUMMOA KÄSIRAUDOISSA VARSINAISIA ARJEN SANKAREITA . AMMUTTAISIN TUOLLAISET PELLET HETI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059