TUULIKIN KROKOTIILINKYYNELEET:

Käär Mess

http://im.mtv.fi/image/4506918/landscape16_9/766/432/af00e669b78ddf39d6ab32d66c4bf5df/Pv/pvkhssa.jpg

BB: Rangaistus sai Tuulikin kyyneliin – Armi ja Jenna räkättivät vieressä

Tuulikin, Armin ja Jennan Kivi-porukka sai Isoveljeltä lisärangaistuksen, jonka muut langettivat yksin Tuulikin kärsittäväksi.

Asukkailla oli käynnissä Kivi, paperi, sakset -viikkotehtävä, jonka myötä heidät oli jaettu kolmeen joukkueeseen. Yhden tiimin muodostivat Tuulikki, Armi ja Jenna.

Tuulikki oli aiemmin rikkonut viikkotehtävän sääntöjä, ja koko kolmikko oli rangaistuksena saanut kannettavakseen kasan kiviä, joita ei saanut laskea käsistään kuin tietyissä tilanteissa. Tuulikki oli kuitenkin laskenut kivet käsistään ilman lupaa, ja Isoveli puhutteli koko kolmikkoa päiväkirjahuoneessa asian tiimoilta.

Kun kolmikko asteli päiväkirjahuoneeseen, odotti heitä siellä kolme kiveä lisää. Isoveli antoi poppoolle vapauden jakaa kivet haluamallaan tavalla, ja Armi ja Jenna olivat sitä mieltä, että Tuulikki saisi kantaa vastuun teostaan.

Tuulikki sai kolme painavaa kiveä lisää kannettavakseen, ja nainen otti lisärangaistuksen vastaan tippa linssissä.

2

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi, voi

      https://t.co/mAoLbYhfab

    • juhero

      Katselin tuon videoklipin aiheesta ja ei voi muuta sanoa kuin että Armi ja Jenna
      HÄVETKÄÄ. Jennalle se voi olla mahdoton tehtävä mutta Armi olet kohta samassa iässä. Mitäs sitten kun nuoriso potkii polveen ja kaataa rollaattorin. Muistuuko sitten mitään mieleen. Jennahan on toivoton tapaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe