En ymmärrä, miksi tämä piina joka puolelta jatkuu. Erosin, ja EX-ei jätä rauhaan. Tapasin vaaleahkon miehen, jonka tiedän pitävän minusta, mutta sanoo vaan, että meidän aika on (kai) myöhemmin,,, Monet ihmiset vääristele oikeastivät asioitani, vaikkeivat tiedä niistä mitään., Yksi vanha tuttavuus uhkailee ja. syyttää minua vaikka mistä.
Olen liian kiltti, ekä ole tehnyt kenelekään pahaa. Päivän vastoin olen auttanut kaikkia ja ollut tukena.
Työttömyys painaa, ja tyttäreni on teini-iässä ja tilanteet räjätää hetkessä käsiin.
Alan olla todella väsynyt. En tiedä mitä tehdä. Pitääkö minunkin ruveta ilkeäksi ja eikä piitata mistän tai kenestäkään.
Onko minulle rakkautta/ ihmistä näkyvistä. Minä todella olen ihastunut vaaleahkoon mieheen, mutta alan väsyä siihen tunteeseen, että olen "varalla" tai yleensä odottaminen.
Jotakin neuvoa ja opastusta nyt tarvitse kipeästi. Kiitos!
Jotakin neuvoa ja opastusta nyt tarvitse kipeästi
1
66
Vastaukset
- Sinulle...
Tällaista kortit halusivat sinulle tänään kertoa..
Nykytilaa edustava kortti kertoo taisteluista, joita olet joutunut käymään monellakin saralla. Taisteluita, joissa voittajallakin on paha mieli, eli oikeastaan voittajia ei ole ollenkaan. Kaipaat selkeästi vapautta, harmoniaa ja vilpitöntä luottamusta elämääsi. Sinulla on takanasi jokin todella äkillinen ja totaalinen muutos, ehkä tässä viitataan eroosi. Tämä totaalinen muutos on lopulta vain hyväksi, sillä kaikki sellainen, jolla ei ole ollut kunnollista pohjaa romahtaa ja voit aloittaa kaiken puhtaalta pöydältä.
Alitajuisesti olet nyt heräämässä sille, että sinulla on aivan liian paljon taakkaa omilla harteillasi. Sinun ei tarvitse kantaa kaikkea yksin, vaan ympärilläsi on paljon ihmisiä, jotka kyllä auttavat, kun vain uskallat pyytää. Sinulla on aivan liian vähän aikaa omalle luovuudelle ja hyvinvoinnille. Sinun on oltava itsekkäämpi ja ajateltava omaa hyvinvointia ja jaksamista, muuten et enää yksinkertaisesti jaksa. Myös läheisesi voivat huonosti, jos sinulta loppuvat voimat.
Kortit kehottavat nyt ottamaan omaa aikaa ja kuuntelemaan omaa sisintä, josta kyllä tulee ne oikeat vastaukset. Tee vain niitä asioita, jotka tuntuvat hyviltä ja oikeilta, vaikka ympäristöstäsi voikin kuulua vastustusta. Etenet kyllä, vaikka meno voi tuntua juuri nyt huteralta. Lähitulevaisuuden kortti muistuttaa tasapainosta antamisen ja ottamisen suhteen. Se kaikki hyvä, jota olet jakanut ympäristöösi, palautuu kyllä vielä moninkertaisesti takaisin. Usko pois! Lähitulevaisuuden kortti muistuttaa myös levon tärkeydestä. On aikoja, jolloin asiat eivät tunnu etenevän, mutta se hetki on tarkoitettu voimien keräämiseen ja vanhojen haavojen parantamiseen.
Kaikista sydänsuruista huolimatta, kortit muistuttavat, että kun uskallamme kohdata suoraan ne asiat, jotka ovat meitä satuttaneet, voimme rakastaa enemmän ja vastaanottaa rakkautta. Hyväksy elämä sellaisena kun se on. Älä anna kipeiden kokemusten lamaannuttaa ja kovettaa sydäntäsi.
Yhteenvetokortiksi nousee upea ja uljas hallitsijatar, joka muistuttaa, että sinulla on kyllä paljon sisäistä viisautta ja vahvuutta, pärjäät ihan varmasti. Kortti kehottaa lujittamaan luottamusta elämään. Opettele kuuntelemaan itseäsi, nauttimaan elämän luonnollisesta voimasta ja anna virran kuljettaa eteenpäin. Osaa antaa ja myös vastaanottaa rakkautta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401