Jotakin neuvoa ja opastusta nyt tarvitse kipeästi

Täysi kuu

En ymmärrä, miksi tämä piina joka puolelta jatkuu. Erosin, ja EX-ei jätä rauhaan. Tapasin vaaleahkon miehen, jonka tiedän pitävän minusta, mutta sanoo vaan, että meidän aika on (kai) myöhemmin,,, Monet ihmiset vääristele oikeastivät asioitani, vaikkeivat tiedä niistä mitään., Yksi vanha tuttavuus uhkailee ja. syyttää minua vaikka mistä.

Olen liian kiltti, ekä ole tehnyt kenelekään pahaa. Päivän vastoin olen auttanut kaikkia ja ollut tukena.

Työttömyys painaa, ja tyttäreni on teini-iässä ja tilanteet räjätää hetkessä käsiin.
Alan olla todella väsynyt. En tiedä mitä tehdä. Pitääkö minunkin ruveta ilkeäksi ja eikä piitata mistän tai kenestäkään.

Onko minulle rakkautta/ ihmistä näkyvistä. Minä todella olen ihastunut vaaleahkoon mieheen, mutta alan väsyä siihen tunteeseen, että olen "varalla" tai yleensä odottaminen.


Jotakin neuvoa ja opastusta nyt tarvitse kipeästi. Kiitos!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulle...

      Tällaista kortit halusivat sinulle tänään kertoa..

      Nykytilaa edustava kortti kertoo taisteluista, joita olet joutunut käymään monellakin saralla. Taisteluita, joissa voittajallakin on paha mieli, eli oikeastaan voittajia ei ole ollenkaan. Kaipaat selkeästi vapautta, harmoniaa ja vilpitöntä luottamusta elämääsi. Sinulla on takanasi jokin todella äkillinen ja totaalinen muutos, ehkä tässä viitataan eroosi. Tämä totaalinen muutos on lopulta vain hyväksi, sillä kaikki sellainen, jolla ei ole ollut kunnollista pohjaa romahtaa ja voit aloittaa kaiken puhtaalta pöydältä.

      Alitajuisesti olet nyt heräämässä sille, että sinulla on aivan liian paljon taakkaa omilla harteillasi. Sinun ei tarvitse kantaa kaikkea yksin, vaan ympärilläsi on paljon ihmisiä, jotka kyllä auttavat, kun vain uskallat pyytää. Sinulla on aivan liian vähän aikaa omalle luovuudelle ja hyvinvoinnille. Sinun on oltava itsekkäämpi ja ajateltava omaa hyvinvointia ja jaksamista, muuten et enää yksinkertaisesti jaksa. Myös läheisesi voivat huonosti, jos sinulta loppuvat voimat.

      Kortit kehottavat nyt ottamaan omaa aikaa ja kuuntelemaan omaa sisintä, josta kyllä tulee ne oikeat vastaukset. Tee vain niitä asioita, jotka tuntuvat hyviltä ja oikeilta, vaikka ympäristöstäsi voikin kuulua vastustusta. Etenet kyllä, vaikka meno voi tuntua juuri nyt huteralta. Lähitulevaisuuden kortti muistuttaa tasapainosta antamisen ja ottamisen suhteen. Se kaikki hyvä, jota olet jakanut ympäristöösi, palautuu kyllä vielä moninkertaisesti takaisin. Usko pois! Lähitulevaisuuden kortti muistuttaa myös levon tärkeydestä. On aikoja, jolloin asiat eivät tunnu etenevän, mutta se hetki on tarkoitettu voimien keräämiseen ja vanhojen haavojen parantamiseen.

      Kaikista sydänsuruista huolimatta, kortit muistuttavat, että kun uskallamme kohdata suoraan ne asiat, jotka ovat meitä satuttaneet, voimme rakastaa enemmän ja vastaanottaa rakkautta. Hyväksy elämä sellaisena kun se on. Älä anna kipeiden kokemusten lamaannuttaa ja kovettaa sydäntäsi.

      Yhteenvetokortiksi nousee upea ja uljas hallitsijatar, joka muistuttaa, että sinulla on kyllä paljon sisäistä viisautta ja vahvuutta, pärjäät ihan varmasti. Kortti kehottaa lujittamaan luottamusta elämään. Opettele kuuntelemaan itseäsi, nauttimaan elämän luonnollisesta voimasta ja anna virran kuljettaa eteenpäin. Osaa antaa ja myös vastaanottaa rakkautta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe