"Aihe on jo käsitelty palstalla"
Vastaukset 4
- ???
Näyttääkö siltä, että olisi?
Tervehdys,
Jokainen voi toki asettaa kirosanafiltterin päälle/pois.
Minulla ei ole tietoa, että muita filttereitä olisi. Toki jos minulla olisi mahdollisuus asettaa esim, filtteri jolla saisin kaikki "Kalervo" -jutut piiloon, niin sellaisen päälle kytkisin.
En tiedä on kysymys osaamattomuudestani, vai mistä, mutta tietääkseni luotsina en voi poistaa kuin yhden viestin kerrallaan - ja nyt näkyy Kalervo -juttuja oleva huru mykke... :(
Olin lomamatkalla perjantaista sunnuntaihin (tulin juuri kotiin), enkä lomaani käyttänyt suomi24:ssä tällä palstalla luotsina toimimiseen.
Enkä aio myöskään tätä iltaa käyttää siihen, että yksi kerrallaan noita viestejä poistelisin - valitan, olen pahoillani, ei vaan into riitä.
Hyvä olisi, jos olisi toinenkin luotsi jolloin "lomat" eivät johtaisi siihen, että "Kalervo" pääsee vapaasti riehumaan.- yhteiskunnanvoimavar
Kun et voi poistaa voit aina luotsina kiinnittää NUPPINEULALLA, vaikka kaikki kalervon viestit ETUSIVULLE.
Varsinainen keskustelu käytäisiin kakkos sivulla.
KOSKA KALERVO SAIRAUDEN TAKIA KAIPAA HUOMIOTA!. yhteiskunnanvoimavar kirjoitti:
Kun et voi poistaa voit aina luotsina kiinnittää NUPPINEULALLA, vaikka kaikki kalervon viestit ETUSIVULLE.
Varsinainen keskustelu käytäisiin kakkos sivulla.
KOSKA KALERVO SAIRAUDEN TAKIA KAIPAA HUOMIOTA!.Kokeiltu on, mutta ei toimi :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231014- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha583855- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 68641
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627