"Aihe on jo käsitelty palstalla"
juhani _67 eikö palstalla ole käytössä filtteriä.
4
67
Vastaukset
- ???
Näyttääkö siltä, että olisi?
Tervehdys,
Jokainen voi toki asettaa kirosanafiltterin päälle/pois.
Minulla ei ole tietoa, että muita filttereitä olisi. Toki jos minulla olisi mahdollisuus asettaa esim, filtteri jolla saisin kaikki "Kalervo" -jutut piiloon, niin sellaisen päälle kytkisin.
En tiedä on kysymys osaamattomuudestani, vai mistä, mutta tietääkseni luotsina en voi poistaa kuin yhden viestin kerrallaan - ja nyt näkyy Kalervo -juttuja oleva huru mykke... :(
Olin lomamatkalla perjantaista sunnuntaihin (tulin juuri kotiin), enkä lomaani käyttänyt suomi24:ssä tällä palstalla luotsina toimimiseen.
Enkä aio myöskään tätä iltaa käyttää siihen, että yksi kerrallaan noita viestejä poistelisin - valitan, olen pahoillani, ei vaan into riitä.
Hyvä olisi, jos olisi toinenkin luotsi jolloin "lomat" eivät johtaisi siihen, että "Kalervo" pääsee vapaasti riehumaan.- yhteiskunnanvoimavar
Kun et voi poistaa voit aina luotsina kiinnittää NUPPINEULALLA, vaikka kaikki kalervon viestit ETUSIVULLE.
Varsinainen keskustelu käytäisiin kakkos sivulla.
KOSKA KALERVO SAIRAUDEN TAKIA KAIPAA HUOMIOTA!. yhteiskunnanvoimavar kirjoitti:
Kun et voi poistaa voit aina luotsina kiinnittää NUPPINEULALLA, vaikka kaikki kalervon viestit ETUSIVULLE.
Varsinainen keskustelu käytäisiin kakkos sivulla.
KOSKA KALERVO SAIRAUDEN TAKIA KAIPAA HUOMIOTA!.Kokeiltu on, mutta ei toimi :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899