Kertokaa millainen talo. Siellä on näköjään vuokrattavia kaksioita kohtuuhintaan.
Jos joku palstan lukija on silellä asunut, niin kertokaa kokemuksistanne minullekin.
Mago Park
2
978
Vastaukset
- kivapaikka
Asunut en ole mutta kyläilemässä käyty yläkerran auringon puoleisessa kaksiossa. Mukavasti peruskalustettu, tilava olohuone, baarikeittiö, siisti makuuhuone. Tosi siisti, vähän steriili mutta vuokra-asukkaana voi koristella kämppänsä miten huvittaa.
Sijainti on hyvä, lyhyt matka Plaza Charcolle, linja-autoille ja kauppoihin. Ihan suositeltava paikka. - Asunuttalven
Asunut olen. Komppaan "kivapaikkaa" sijainnin puolesta. Talo on entinen hotelli joka on purettu rangaksi ja rakennettu uudelleen siten, että kahdesta hotellihuoneesta yhdistämällä on saatu kaksioita. Toisen huoneen kylppäristä on tehty keittiö, jossa mahtuu yksi henkilö kokkaamaan hienosti. Keittiössä on kaikki tarpeellinen ja myös pyykkikone. Pohjoispuolen asunnoista on näkymät merelle ka koko Puerton keskustaan. Rantaan on matkaa 400 metriä. Pohjoisille parvekkeille paistaa aurinko helmikuun puolivälistä klo 17.30 alkaen. Tiedoksi liikuntarajoitteiselle, rappuja Calle Cupidolta noustessa on noin 95 kipaletta. Samassa penkassa on myös luiska, joita voi vahvakätinen myös kelata pyörätuolilla. Talon ovelle toki pääsee calle Nieves Ravelon ja calle la Salan kautta autolla/taksilla. Kalusteista voin olla eri mieltä kivapaikan kanssa, katso tuosta linkistä, niin näet olennaisen, eli myös olohuoneen koripunossohvan ja tuolin , joiden mukavuus ei huimaa.
http://www.idealista.com/inmueble/26531583/
Lämmitys on siirreltävän patterin varassa, taloa saneeratessa on kyllä rakennettu valmiiksi puhaltimet ja säätimet eteisen kattoon, mutta itse lämmönsiirrintä ei vielä ole.
Parasta talossa on ehdottomasti vuokranvälitystoimisto ja sen loistava suomalais-espanjalainen henkilökunta. Toimistossa on kirjasto jossa yli tuhat kirjaa.
Se, että Magossa asuu joitakin suomalaiseläkeläisiä jo yli kymmenettä talveaan, kertonee jotain. Magon nurkalla on edullinen supermarketti, maito 70 c/litra, kalkkuna rintafile 4.5 e/kg, leipä 2.7e/kg, jugurtit 1.24e/4kpl pakkaus, keppana 21..30 c/purkki, Veterano 10e/litra.
Ainoa joka Magossa vaivasi, oli pohjoispuolen varjoisten parvekkeiden koleat aamut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865