Itsepalvelua

käsiskanneri

Kävin lokakuussa Oslossa Finnairilla; tein lähtöselvityksen kentällä automaatilla. liimasin laukkatagin ja menin baggage droppiin; tiskillä sitten sain haukut "mitäs tänne tulet, vie laukku itsepalvelupisteelle" - siis minne ? - Lentäminen kotimaisin siivin on jäänyt muutamaan kertaan vuodessa, joten ainakin minulle tämä uusi itsepalvelu oli outo asia; kai sentään lentäjä vielä tulee talon puolesta ?

10

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei uutta

SASilla olisit tehnyt sitä jo monta vuotta...

• 2+13

Me taas ajateltiin olla näppäriä ja mennä itsepalvelu bag dropiin. Seisoimme tyhmänä hihnan edessä ja painelimme kosketusnäyttöä ja ihmettelimme miten homma toimii, kunnes joku työntekijä tuli kertomaan että itsepalvelu bagdropissa voi vain laittaa laukut hihnalle, ja tagit pitää olla printattuna jossain eri pisteessä ensin. Vähän kyllä tipahdettiin, siinä self service tiskillä ei missään lukenut että tagit pitää olla printattuna, ja muutenkin haloo - mikä pointti pistää se tagiprintteri jonnekin matkan päähän, järkevämpäähän se olisi hoitaa kaikki samalla kertaa siinä yhdellä pisteellä.
      Eipä tartte tästedeskään harjoittaa itsepalvelua, joku muu tehköön työn puolestani.

• The price you know

Osta kallis lippu. Sillä rahalla saat lähtöselvityksen jossa virkailija tekee työn.
        Tarkoittaa business-luokan lippua.
        Ei halvoilla lipuilla voi edes odottaa saavansa samaa mitä kalliimmilla lipuilla.

• Beltti

Siksi että yksi hihna riittää monelle, kun laukkujen siihen laitossa ei kauaa nokkatuhise, mutta siihen check-iniin ja lappujen liimailuun menee aikaa kauemmin, eli ei haluta että siinä touhussa tukittaisiin se hihnan tienoo.

• 7+1
        The price you know kirjoitti:

Osta kallis lippu. Sillä rahalla saat lähtöselvityksen jossa virkailija tekee työn.
        Tarkoittaa business-luokan lippua.
        Ei halvoilla lipuilla voi edes odottaa saavansa samaa mitä kalliimmilla lipuilla.

Halvallakin lipulla saa lähtöselvityksen, ei siihen tarvitse kuin hopeisen kortin.

• Turhia lentojako
        7+1 kirjoitti:

Halvallakin lipulla saa lähtöselvityksen, ei siihen tarvitse kuin hopeisen kortin.

Virman piikkiin paljonko lentämällä se on ansaittu vai miten halvalla.
        Meillä on lentelyt vähentynyt 1/3saan videoneukkarien myötä, koskas teidän firmassa sellaiset?

• tee kuten useat

Raahaa ne matkalaukkusi vaan reilusti koneeseen, ei näytä käsimatkatavaroiden koolla olevan niin tarkkaa rajaa.

• kysynpänyt

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että millä muulla yhtiöllä on Helsingissä vielä tiskipalvelu? Busines-lipuilla on tietysti, mutta turistissa? Onko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe