SuomiGTA mta serveri!

Pelaava

Moi! Löysin tässä hyvän mta servun nimeltä SuomiGTA!

Serveri on vähän niinkuin vanha GTA Finland. Paljon samoja asioita.

Eli siis mta (multi theft auto) on gta san andreasin moninpelimuoto.

Ohjeet pelin asentamiseen:
https://www.youtube.com/watch?v=O2yka8Ve04Y

11

2895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FriendlyWarrior

      Toi on helvetin hyvä serveri

      • isäsikissanisä

        SuomiGTA matkii GTA-Finlandia paljon ja kuulin että GTA-Finland tekee comebackin viikon sisällä!


      • VilleMTAPLAY
        isäsikissanisä kirjoitti:

        SuomiGTA matkii GTA-Finlandia paljon ja kuulin että GTA-Finland tekee comebackin viikon sisällä!

        GTA-Finland on alhaalla ja pysyy. SuomiGTA on sen (korvaaja) nyt


    • sinnevaan

      Suosittelisin ennemmin MursuGaming semi-RP serveriä

      mtasa://78.157.200.217:22005

    • Tulkaavain

      Suosittelen itte FinlandiDriftii koska siel on paljon modeja ja kivoja tyyppejä eli:

      MTA Serveri: FinlandiaDrift joka päivä jonkuulaista porukkaa :) PS.Kivoja modeja :) ip:mtasa://212.129.9.46:22093

      • heivainpelaajat

        Kuulin että hosti on pöllitty, mutta onneksi on SuomiGTA :)


      • KikkeliKarvaKlupi

        Bitparadise on nykyinen GTA-Finland. Olin omistajan kanssa juttusilla :)


    • SuomiGTA

      SuomiGTA | Finland | Europe | Vanhat käyttäjät |Serveri on avattu! Serverin IP:212.83.169.50:22053

    • SuomiGTA

      Discord palvelin:https://discord.gg/DJU43dT

      SuomiGTA IP:mtasa://151.80.78.205:28017

      SuomiGTA on tullut takaisin vanhalla ylläpidolla! SuomiGTA
      on uudistettu "Christmas" Edition. Tervetuloa

      Kuinka saada MTA Ilmaiseksi? 1.Lataa San Andreas ja MTA. LINKIT: San Andreas: https://drive.google.com/open?id=0B6RH7h6Cgk25RjU2SlBvREM1ZE0 MTA:https://multitheftauto.com/ 2.Kato tutoriaali kuinka installaat :D TUTORIAALI:https://www.youtube.com/watch?v=pO07B-tYjE0 (Myöhemmin tulossa suomalainen versio minulta (Desinger)

    • Anonyymi

      homot

      • Anonyymi

        taidat itse se homo olla 🤣🤣🤣


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe