Moi! Löysin tässä hyvän mta servun nimeltä SuomiGTA!
Serveri on vähän niinkuin vanha GTA Finland. Paljon samoja asioita.
Eli siis mta (multi theft auto) on gta san andreasin moninpelimuoto.
Ohjeet pelin asentamiseen:
https://www.youtube.com/watch?v=O2yka8Ve04Y
SuomiGTA mta serveri!
11
2895
Vastaukset
- FriendlyWarrior
Toi on helvetin hyvä serveri
- isäsikissanisä
SuomiGTA matkii GTA-Finlandia paljon ja kuulin että GTA-Finland tekee comebackin viikon sisällä!
- VilleMTAPLAY
isäsikissanisä kirjoitti:
SuomiGTA matkii GTA-Finlandia paljon ja kuulin että GTA-Finland tekee comebackin viikon sisällä!
GTA-Finland on alhaalla ja pysyy. SuomiGTA on sen (korvaaja) nyt
- sinnevaan
Suosittelisin ennemmin MursuGaming semi-RP serveriä
mtasa://78.157.200.217:22005 - Tulkaavain
Suosittelen itte FinlandiDriftii koska siel on paljon modeja ja kivoja tyyppejä eli:
MTA Serveri: FinlandiaDrift joka päivä jonkuulaista porukkaa :) PS.Kivoja modeja :) ip:mtasa://212.129.9.46:22093- heivainpelaajat
Kuulin että hosti on pöllitty, mutta onneksi on SuomiGTA :)
- KikkeliKarvaKlupi
Bitparadise on nykyinen GTA-Finland. Olin omistajan kanssa juttusilla :)
- SuomiGTA
SuomiGTA | Finland | Europe | Vanhat käyttäjät |Serveri on avattu! Serverin IP:212.83.169.50:22053
- SuomiGTA
Discord palvelin:https://discord.gg/DJU43dT
SuomiGTA IP:mtasa://151.80.78.205:28017
SuomiGTA on tullut takaisin vanhalla ylläpidolla! SuomiGTA
on uudistettu "Christmas" Edition. Tervetuloa
Kuinka saada MTA Ilmaiseksi? 1.Lataa San Andreas ja MTA. LINKIT: San Andreas: https://drive.google.com/open?id=0B6RH7h6Cgk25RjU2SlBvREM1ZE0 MTA:https://multitheftauto.com/ 2.Kato tutoriaali kuinka installaat :D TUTORIAALI:https://www.youtube.com/watch?v=pO07B-tYjE0 (Myöhemmin tulossa suomalainen versio minulta (Desinger) - Anonyymi
homot
- Anonyymi
taidat itse se homo olla 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701489
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361106- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175812- 39759
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530595- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531