Miksi BB sallii kiusaamisen??

Hirveää.

Nyt on kiusaaminen kouluissa ja työpaikoilla ollut ansaitusti esillä, ja tuomittu tuo toiminta kaikkien tervepäisten ihmisten keskellä. Miksi kuitenkin BB sallii Tuulikin kiusaamisen näiden kahden toimesta?

Tuulikki on itkenyt hiljaa, eikä se näitä kahta kovaa akanreuhkaa ole pysäyttänuyt, päinvastoin jennan ilkeä hymy on levinnyt korvasta korvaan nähtyään kiusaamisensa tuloksen. Taitaa olla kokenutkin koulukiusaaja tuo Jenna. Hävettävää touhu tuon pikkulikan suunnalta. Ensin n*ssii melkein koko kauden, ja kun kamu siirtyi kiusaamaan ja ketäpäs muuta kuin Tuulikkia.

24

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oylly

      Samoilla linjoilla aloittajan kanssa.
      Ohjelmaa kuitenkin seuraa pääsääntöisesti nuoriso, jotka imee tosiTV yms.tähdenlentojen käytösmalleja ja -tyylejä. BB:tä saavat hyvät mallit miten tulee toimia, jotta saa huomiota ja etuoikeuksia.
      Ei sitten kannata jatkossa natista miksi tietynlainen käyttäytyminen on kasvamassa.

      • mina2

        no en tiedä että seuraako nuoriso vaan 30-50 vuotiaat. Kun joka vuosi äänestäät finaali viikolle turhakkeet eli siis ei mitään katsottavaa finaali viikolla. Aika boorin g on nyt tuo ohjelma. Lähinnä kameraa kuvaa miten pertti syö, pesee hampaat, ja tekee liikunta liikeitä joskus välillä sanookin jotakin. En muuten perttiä koskaan nähnyt että istus muiden kanssa sohvalla ja juttelis?


      • Vanhusten puolustaja

        Nimenomaan. BB opettaa miten vanhuksia kohdellaan: käskytetään, pilkataan, haukutaan joka käänteessä. Toivon Jennalle tuskaista tulevaisuutta - tuollainen pikkupillu persettä jakeleva lutka ei muuten opi mitään elämästä. Toivon että hän saa syövän ja erittäin vaikeat vaihdevuodet aikanaan. Oppii lehmä mitä on kun on kusihätä joka toinen minuutti!


    • BB on Roskaa

      BigBrother itse on sadisti ja pitää nimenomaan kiusaamisesta.

    • Joka leikkiin lähtee

      Aijaa? pelkällä viheltelylläkö ja nuuskapurkkien heittelyllä pitäis vissiin 100.000e tienata?

    • vitt*joo

      Siis tuollahan on anna, andte ja tuija jotka ovat ansainneet kilpailussa voiton. Perusteluiksi heidän käytös ollu hyvää, ottavat muut huomioon, tekevät hommat säntillisesti huom kaikki hommat siis siivoilusta tehtäviin. Muut joutas vaikka jo tänään kotiin!!!

      • 34677

        TUIJAKO ja että käytös hyvää? Tuija on Jonathanin lisäksi kaikista pahin pahanpuhuja, siellä se löntystää aina Jonathanin perässä ja kantelee mitä on kuullut ja lisää siihen puolet omalla "värikynällä" Jenna ja Armi on tyypillisiä minä minä ihmisiä.


      • nounouno

        Tuija on pahin puukottaja. Tällaista pahanilmanlintua, jonka ainut tehtävä on saada konfliktiin muut kuin itsensä, on pahnta sorttia. Esittää edessä pyhimystä, mut takanapäin puhuu sontaa. Kunpa tuotanto näyttäis niitä videoita, kun vielä oli kellari ja kartano, miten juuri tämä ihminen kävi juoruamassa kaiken Jonathanille. Hakemalla haki kiistoja, mut päässy ku koira veräjästä itse.


      • voi Tuikkua
        nounouno kirjoitti:

        Tuija on pahin puukottaja. Tällaista pahanilmanlintua, jonka ainut tehtävä on saada konfliktiin muut kuin itsensä, on pahnta sorttia. Esittää edessä pyhimystä, mut takanapäin puhuu sontaa. Kunpa tuotanto näyttäis niitä videoita, kun vielä oli kellari ja kartano, miten juuri tämä ihminen kävi juoruamassa kaiken Jonathanille. Hakemalla haki kiistoja, mut päässy ku koira veräjästä itse.

        No, eilen tuli hyvin julki kuinka Tuija värittää juttua. Eikä oikaise, niin kun Jonathan kysyi, että Andteko kyseli viinistä, niin Tuija vaan mumisi. Alussa pidin Tuijasta mutta Jonathanin lakeijana olo on huono juttu. Jonnakin olisi omana itsenään varmaan vieläkin talossa.Ei varmaan tajunnut silloin, kuinka tyhmästi teki


    • TuulikkiUlosteTänään

      RANKIN KAUSI IKINÄ! TUOTANTO SAA TEHDÄ IHAN MITÄ HALUAA! TUULIKKI ON VAPAEHTOISESTI KILPAILEMASSA SADASTATUHANNESTA EUROSTA!

      Napsahti Tuulikkia omaan nilkkaan nuokin viisastelut mitä Armille huuteli. Vielä tarvii vajaa kuusi tuntia kulkea Tuulikille tuttuun tyyliin "pallo jalassa".

      JOS olisi kansan käsissä tuo äänestys ja niiden tulosten perusteella tehtävä häätö, niin kyllä sieltä Tuulikki ainakin tulisi tänään oloste talosta.

      Tuotanto päättää ja taktikoi. Vastainasettelu halutaan säilyttää loppuun asti ohjelmassa.

      Säälittävää kun BB maksaa Tuulikille talossa olosta ja kustaa vielä hänelle täysihoidon siellä kaikkine terveyspalveluineen. Mm. Hammaslääkärin, fysioterapeutin, psykologin lääkkeet jne.

      Tuulikin terveys alkoi reistailla välittömästi syysmyrskyn alettua. Viimeksi oli reistaillut ennen vankila vuosia vuonna 1978! BB hoitaa Tuulikin kuntoon ja finaaliin. Vaikka olisikin hieman palloa jalassa, eli kiviä kannossa.

      Voittorahoilla aikoi maksaa 80-luvulla menettänänsä jätti summan jonka devalvaatio vei häneltä!

      On pokkaa mummolla valehdella ja kieroilla! Sen hän osaa ja siitä on ihan todisteetkin:

      BB-mummo on tuomittu murhapolttaja ja trokari!

      Tätä BB-asukkia on vaikea uskoa rikolliseksi! Big Brother -talon pullantuoksuinen mummo, ruokavinkkejä jakava Tuulikki Timgren-Lillukkamäki on kuitenkin saanut ennen tosi-tv-uraansa vankeustuomiot sekä murhapoltosta että pirtun salakuljetuksesta ja istunut Helsingin lääninvankilassa Katajanokalla 1 vuoden ja 10 kuukautta. Tuulikki ja hänen liikekumppaninsa toivat aikoinaan Suomeen peräti 17 000 litraa väkiviinaa.

      Tuulikki on onnistunut pitämään asian salassa toisilta BB-asukeilta eikä asiasta ole puhuttu Big Brother -ohjelmassa.

      Muistetaan seksipuheista

      68-vuotias Tuulikki nähtiin ennen BB-taloa toisessa tosi-tv-ohjelmassa, Farmissa. Tuolloin hän herätti huomiota puheillaan eläkeläisten seksuaalisuudesta. Seksiin iloisesti suhtautuva Tuulikki ilmoitti esimerkiksi, että viisi orgasmia viikossa on sopiva määrä.

      Tuulikki kertoi tuolloin Seiskalle myös, minkälainen mies häntä kiinnostaa:

      - Naistennaurattajista tai kapakkahiiristä en perusta! Tavallinen, rehti, turvallinen ja vahva miehinen mies on mieleeni. Ja riittää, kun poimii päivänkakkaran niityn reunalta.

      Tuulikilla on neljä lasta ja kuusi lastenlasta. Tuulikin kanssa BB-taloon meni myös hänen poikansa Markku, 36, joka putosi talosta viime sunnuntaina. Yllätys oli taloon muutettaessa molemminpuolinen, sillä kumpikaan ei tiennyt etukäteen toisen BB-pestistä.

      Kyllähän sitä sellainen ihminen jolla on kovat velat ja korvaukset niskassa esittää vaikka himouskovaista tv-formaatissa jossa ollaan kuin akvaariossa. Palkkio on kuitenkin 100K (satatuhatta) euroa (€). Moni pierisi vaikka verta BB:n ajan tuosta summasta.

      Tyypillinen ihmisten manipuloija. Nyt esittää niin marttyyriä, niin marttyyriä, vaikka ite ja vain itse upottanut kahdesti syvemmälle suohon tässä viikkotehtävässä! Josta koko joukkue on kärsinyt!

      • Tuulikki ulos...

        Amen! Ja sitä paitsi Tuulikki on itse haukkunut koko kauden ajan muita näiden selän takana sekä päin naamaa. Kyseessä on pirullinen, kylmä ja laskelmoiva ihminen, joka ei voittoa ansaitse. On ollut nautinto nähdä kuin muutamat henkilöt talossa ovat uskaltaneet sanoa mummolle päin naamaa takaisin, sen sijaan että hiljaa sulattaisivat tämän piruilun ja ilkeän kuittailun. Toivon sydämmeni pohjasta että tuo nainen lentää tänään ulos talosta.


      • en sitä ole

        sanonutkaan että Tuulikin pitäis voittaa, en vain hyväksy tuollaista kahden kusipään suunnalta tullutta kiusaamista kolmatta päivää!! Se on julmaa ja sadistista ja kertoo kiusaajistaan todella negatiivista sanomaansa.


      • Tuulikin syy
        en sitä ole kirjoitti:

        sanonutkaan että Tuulikin pitäis voittaa, en vain hyväksy tuollaista kahden kusipään suunnalta tullutta kiusaamista kolmatta päivää!! Se on julmaa ja sadistista ja kertoo kiusaajistaan todella negatiivista sanomaansa.

        Et sinäkään sitten ole seurannut ohjelmaa 24/7!
        Se oli viikkotehtävä jossa Tuulikki " minä itse" aiheutti Jennalle ja Armille lisää vaikeutta! Nyt sitten iltapäivällä martyyrina tuijotti kameroihin krokotiilinkyyneliä vuodattaen kuin viestinä katsojille kuinka huonosti häntä kohdellaan!

        Tuulikki on itse vapaaehtoisesti taloon halunnut, joten kestäköön leikin nyt...
        Ilkeä ja kiero mummo ja sen ovat kyllä nähneet enemmän ohjelmaa seuranneet!


      • er567
        Tuulikin syy kirjoitti:

        Et sinäkään sitten ole seurannut ohjelmaa 24/7!
        Se oli viikkotehtävä jossa Tuulikki " minä itse" aiheutti Jennalle ja Armille lisää vaikeutta! Nyt sitten iltapäivällä martyyrina tuijotti kameroihin krokotiilinkyyneliä vuodattaen kuin viestinä katsojille kuinka huonosti häntä kohdellaan!

        Tuulikki on itse vapaaehtoisesti taloon halunnut, joten kestäköön leikin nyt...
        Ilkeä ja kiero mummo ja sen ovat kyllä nähneet enemmän ohjelmaa seuranneet!

        Tuulikki olis helpommin kantanut lisä rangaistuksensa jos nämä 2 naista ei olis koko ajan haukkunut ja nälvinyt sitä Tuulikki ei olis saanut syöd, juoda käydä vessassa ei edes pierasta, nukkuma asentokin oli väärä. Tou oli Jennalta ja Armilta silkkaa ilkeilyä.


      • Armi, sun akkako?

        Kyllä se kapakka-horsma sietää sieltä ennen Tuulikkia lähteä. Armi on kuin siltojen alta raahattu narttu hävyttömine juttuineen ja sydämittömine ilkeyksineen. Mikähän tuuri sitäkin on kantanut tänne asti. Ilman tuotannon avustusta ei olisi ensimmäisestäkään äänestyksestä selvinnyt.

        http://www.bbplaza.org/bbfi10.php?asukkaat=2&poll=78


      • jaguari45
        er567 kirjoitti:

        Tuulikki olis helpommin kantanut lisä rangaistuksensa jos nämä 2 naista ei olis koko ajan haukkunut ja nälvinyt sitä Tuulikki ei olis saanut syöd, juoda käydä vessassa ei edes pierasta, nukkuma asentokin oli väärä. Tou oli Jennalta ja Armilta silkkaa ilkeilyä.

        kaksi pirua Armi jaJenna Tuulikin niskassa ja Lapinpoika ainut puollustaja ,säälin Jennan vanhempia mikö häpeä perheelle,liekö vapaa kasvatuksen tulos.Jenna muistakoon käytöstään aiemmin .peiton alla pelehtimistö säälin tyttöressua kun tulee ulos talosta osaakohanedes hävetä


    • KYLLÄSTYNYT

      Mitä varten tuota Tuulikkia pitäisi sääliä sen kummemmin kuin muitakaan,kyllä se Tuulikkin osaa nälviä ja kiusata ihan samalla tavalla jos vuodatteli Armi krokotiilikyyneleitä niin vuodatelkoon nyt Tuulikki ja määkiköön Jenna niinkuin ennenkin,tuolta pääsee pois ihan milloin haluaa ja Tuulikkia on pidetty siellä paremmin kuin vanhuksia vanhainkodissa ei ole tarvinnut paljon osallistua kisoihin,se syysmyrskyyn uhoamalla lähteminen vei kaiken uskottavuuden kun tiesi kuitenkin ettei siellä pysty olemaan kyllä lääkärin olisi pitänyt ilman muuta laittaa Tuulikki kotiin sairastamaan jos siellä mitään lääkäriä nyt yleensä kävi,epäilen suuresti.Sitten tuo uskolla leikkiminen se on tosi vastenmielistä jos Tuulikki tämän kisan voittaa niin se on bb:n loppu.

      • hau,hau ,hau,haauuu.

        Kyllä nyt on monenkirjoittajan mielipaha hävinnyt kun on saanut Tuulikkia oikein haukkua ja kaikki kateuden aiheet esitellä täällä.Uhkailut siitä että jos Tuulikki voittaa niin ei koskaan katsota BB:tä enää,obat suuri lapsellisuuden merkki.Toiseksi joka vuosi on ollut haukuttu ja joka vuosi haukkujat jatkaa samaa laulua.Onneksi on vielä 5päivää aikaa purkaa loputkin harmitukset ..Joulurauhakin on turvattu kun inhokit on ulos tv:stä.onko yksikään teistä koskaan ajatellut onko ihan viisasta haukkua aivan vierasta ihmistä täällä.Jos ette nyt olisi hyvä aika tehdäse.


    • Hyvä et putos

      Kyllä luulen että tuo murhaaja mummo kestää kiusaamisen! Sääliä vaan haki krokotiilin kyynelen kanssa!

    • PETTYNYT 50-VUOTIAS

      BB TALOSSA EI EHDOTTOMASTI SAA KÄYTTÄÄ FYYSISTÄ VÄKIVALTAA, MUTTA HENKINEN VÄKIVALTA ON NÄKÖJÄÄN TÄLLÄ KAUDELLA TUOTANNON ERITYISESSÄ SUOJELUSSA.

    • hyvyys piilossa

      Paha ei ole kenkään ihminen
      vaan toinen on heikompi toista

      Hyvää on rinnassa jokaisen
      vaikk aina ei esille loista

      (Eino Leino.)

    • PETTYNYT 50-VUOTIAS

      TUULIKIN KIUSAAMINEN PYSYI JOTAKUINKIN AISOISSA SIIHEN ASTI KUN DANI LÄHTI TALOSTA. HÄN OLI AINUT KOKO PORUKASTA JOKA USKALSI AVOIMESTI PUOLUSTAA TUULIKKIA . PERTTI, JOONAS, JUSSI , ANTTE JA ANNA EIVÄT USKOAKSENI HYVÄKSY JENNAN, ARMIN JA JOONATHANIN KÄYTÖSTÄ. HE EIVÄT KUITENKAAN PUUTU ASIAAN. TUIJAN ELEET JA PUHEET OVAT MIELESTÄNI MERKKI KIUSAAMISEN HYVÄKSYNNÄSTÄ.

    • Esimerkkiä

      Mä en ymmärrä sitä miksi tuotanto piti sitä Armia näin kauan talossa, sehän sai tuomion käräjäoikeudessa ohjelman aikana. Seuraavassa, ensi vuonna tehtävässä ohjelmassa nähdään varmaan jo rankempia rikollisia, eihän ne osaa edes , ne muut asukkaat pelätä ketään, kun eivät tiedä toistensa taustoista. Sitäpaitsi Jonathan on se kaikista kovin seläntakana pahaa puhuvista. Jenna,Jonathan ja Tuija seuraavaksi talosta pois.

    • pupunenIhq

      Kiusaajakiusaajakiusaaja vittu sentään, tehän te tässä olette pahimpia kiusaajia kun täällä haukutte vieraita ihmisiä kellon ympäri!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe