Onko kenellekään muulle käynyt näin ikävästi:
Minulla on pariskunta, jolle syntyi poika.
Pojan kasvettua taaperoksi kasvot olivat kamalan näköiset! Kaula oli melkein yhtä leveä, kuin hartia, silmät olivat vinossa ja peittivät 1/3 kasvoista, eli todella isot! Jopa kulmakarvat peittyivät alle! Poskipäät olivat terävät ja ulkonivat kasvoista aivan hirveästi. Käynnistin pelin uudelleen tallentamatta (olin tallentanut hieman ennen taaperoksi kasvamista) ja kohta taas juhlittiin saman pojan synttäreitä. Vauvan kasvaessa taaperoksi sen kasvot olivat edelleen yhtä vääristyneet. No, pakkohan tuo oli eliminoida ja tein perheen äidin uudelleen raskaaksi. Tällä kertaa lapsi oli tyttö. Tytön kasvettua vauvasta taaperoksi kasvot olivat muuten ok, mutta lapsella on taas se aivan älyttömän kokoinen niska ja vielä hirveä kaksoisleuka, joka ylettyy leuasta rintalastaan!
Siis mistä pirusta tämä oikein johtuu?? Vanhemmat ovat molemmat hyvännäköisiä ja silmät yms. ovat normaalikokoiset, eikä kummallakaan ole kaksoisleukaa. Yritän vielä kerran saada pariskunnalle normaalin lapsen ja jos ei onnistu, niin sitten täytyy tyytyä adoptoimiseen.
Vääristyneet kasvot
12
1114
Vastaukset
- Unski
Siis tämähän on ihmeellinen juttu. Olen kyllä joskus kuullut, että joillekin muillekin on käynyt niin, mutta en tiedä mistä on kysymys. Näköjään se ei ole pelkkä yksittäinen tapaus, jos olet jo saanut kaksi "rumaa" lasta. Ehkä kaukaa haettu vastaus voi olla kenties pelintekijöiden realistisuus eli kenties simien kromosomien väärä määrä, eli lapset ovat "kehitysvammaisia". Mutta tämä on kuitenkin kaukaa haettu, enkä itsekään siihen vahvasti usko.
Minulle ei ole kuitenkaan tapahtunut näin.- simuli
lammas-jr kirjoitti:
Mut kuitenkin jotain rajaa. Mä syön :D
Vähän mä repesin ku luin ton :D :D :D!! sulla vaan sattuu oleen harvinaisen huono tuuri lasten kanssa.. ehkä niillä on downinsyndrooma... hmmm.. voikohan niin käydä...
- ...
Lapsi on vammainen... mulla luki silleen...
- Simmy
Yhdelle ja samalle pariskunnalle on syntynyt jo kaksi lasta (poikaa) jotka olivat täsmälleen saman näköisiä lapsina; isot silmät eikä leukaa juuri ollenkaan, sekä hillittömät pulloposket. Suu oli kummallinen viiva, kasvonpiirteet näyttivät molemmilla ihan siltä kuin heillä olisi ollut posket pullollaan... jotakin. Katso itseäsi peilistä ja pidätä hengitystä niin että poskesi pullottavat, niin näet suunnilleen miltä pojat näyttivät. Vielä kun kuvittelet itseltäsi leuan pois ja avaat silmäsi niin auki kuin saat, olet suorastaan heidän kaksoisolentonsa ;)
Kummallisuudestaan huolimatta molemmat pojat ovat nyt ihan hyvännäköisiä (ja erinäköisiä) teinejä ja heillä on sievä taaperoikäinen sisar, odottelen jännityksellä millainen hän on lapsena... Tosin isä ei ole sama kuin pojilla, joten tuskin samanlaista "mutaatiota" tulee... Samaisen perheen kaksospojat kasvoivat juuri vauvasta taaperoiksi ja prkl samanlaisia friikkejä nekin ovat! Toisella on keskellä otsaa iso neliskulmainen palkki, joka on yli hiusrajan ja taas sellainen ylileveä niska! Ja toisella on samanlainen kaksoisleuka ja niska, kuin edesmenneellä sisarellaan! Nyt kyllä prkl loppu kyseiseltä perheeltä lasten saanti..! Taidan listiä koko porukan!
- Jadekettu
Tää ei tosiaan varsinaisesti liity aiheeseen, mut liittyy kumminkin. Eli kun menee tekemään uutta simiä, niin siellähän pystyy kanssa aikamoisia friikkejä tekemään! Ootteko kokeilleet? Esim. tekee mahdollisimman suuret silmät ja suuren suun tai vaikka tosi kapeet kasvot. Eipähän sitä perimää voi koskaan etukäteen tietää, niin ehkä tässäkin on tosiaan sit tavoteltu realisitisuutta... Hassua.
Olen pari kertaa tehnyt erittäin ruman simin ja muuttanut sen jollekin tontille naapureiden kauhuksi. Kerran tein tod. ruman naisen, jolla oli iso nenä yms, mutta ei kuitenkaan mikään mutaatio. Kauhukseni miehet vislailevat kyseiselle naiselle tämän kävellessä ohitse! ;)
- Jadekettu
Simoleon84 kirjoitti:
Olen pari kertaa tehnyt erittäin ruman simin ja muuttanut sen jollekin tontille naapureiden kauhuksi. Kerran tein tod. ruman naisen, jolla oli iso nenä yms, mutta ei kuitenkaan mikään mutaatio. Kauhukseni miehet vislailevat kyseiselle naiselle tämän kävellessä ohitse! ;)
Mä oon kuvitellu, et muut vislailee kun on hyvä kroppa? Siis simi on hyväkuntonen... Mutta on ne tosin joskus vislailleet vähän pyöreemmällekin simille... Enpä tiiä sitten.
- *lumina*
Ei sulla sattus olemaan se huijauskoodi faceblendlimits tms. päällä? Normaalistihan peli estää tommosien hirviömuksujen syntymisen ja säätelee sitä perimää automaattisesti.
Toi koodihan toimii kans sillä on/off systeemillä. En kyllä tiedä kummin sen pitäs olla ettei tuu kamalan näkösiä mukeloja.Ei ole kyseinen koodi päällä. En ole koskaan edes kokeillut sitä. Sorruin tekemään kyseisen perheen äidin vielä kerran raskaaksi ja taas syntyi kaksoset. Nämä vauvat mukaan lukien perheessä on ollut jo 6 lasta. Ärsyttävää, kun lapsista ei näe vauvoina ovatko kasvot vääristyneet. Tällä hetkellä näyttävät ihan tavallisilta vauvoilta, mutta taaperoiksi kasvaessaan voi taas olla pienoinen yllätys, kun vauvasta "kuoriutuu" monsteri.. En edes saanut edellisiä lapsia hengiltä, vaikka yritin jokaisen listiä n. 4 kertaa per lapsi ja vielä tulipalolla. Lopuksi sossu haki friikit yksitellen pois.. Joten perhe joutuu olemaan ilman lapsia, jos nämä toiset kaksosetkin ovat rumiluksia. Adoptoimalla tähän perheeseen en lapsia saanut, kummajaisten huostaanoton vuoksi..
- apaavi
Hauska juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950