vessa löytyny xd
wordbrain valas-17
12
142
Vastaukset
- Öffgghj
Auto. Muuta en oo löytäny
- MäVaaaan
Vessa, etelä, auto, kiivetä, ohut on toi valas17 vastaukset... Ite tarvisin apua pelle 11, tietääkö kukaan? Löytynyt siis jo lamppu,lautta ja pekoni mut muut ihan hukassa :/
- Marony
Pelle-11 = Lamppu, Lautta, Pekoni, Soikio, Sytkäri, Valua.
- Jumissaaa
Mikä on valas 18 vastaukset ?? Fani on löytyny mut muita ei :/ oon niin jumissa..
- MäVaaaan
Jumissaaa kirjoitti:
Mikä on valas 18 vastaukset ?? Fani on löytyny mut muita ei :/ oon niin jumissa..
Valas18: fani, iglu, kuppi, maalata ja lauta
- Valas15
MäVaaaan kirjoitti:
Valas18: fani, iglu, kuppi, maalata ja lauta
Mikä on valas 15 löysin vaan puhelin ja sydän mut mitkä ne kaks muuta on?
- aunt
Valas15 kirjoitti:
Mikä on valas 15 löysin vaan puhelin ja sydän mut mitkä ne kaks muuta on?
Valas 15 = Viisto sokkelo puhelin sydän
- Valas16
Mikä on valas16?
- Sanaivo
Katto ja jäävuori ainaki, muut uupuu kanssa itteltäni
- Valas-16
VALAS 16
Sulka katto jäävuori hevonen - Hukassaaaa
Hei tietääkö kukaan pelle 3
- sannnnni
Rotta 17????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446