Onko teillä yli neljäkymppisillä vielä raskaushaaveita tai oletteko raskaana? Minä olen 40 vuotta. Edelliskesänä sain keskenmenon ja tänä kesänä sikiölläni todettiin 21-trisomia. Tein keskeytyksen, en halunnut vammaista lasta. Järkisyyt osoittaa, että vauvahaaveet kannattaa unohtaa, mutta kuitenkin...
raskaushaaveet
4
229
Vastaukset
- 4+19
Se on niin yksilöllistä ja vieläpä kiinni sattumastakin.
Nainen voi 20% todennäköisyydellä synnyttää vielä 43-44% vuotiaana (mukaanlukien keinohedelmöitysmenetelmät yms).
Tuo siis tarkoittaa että viidestä yksi onnistuu. - Se oli silloin
Minä olisin tahtonut vauvan 40-vuotislahjaksi, se olisi ollut kolmas lapsi. Toinen ei halunnut, sanoi: "te kolme riitätte".
- 8+17
Sain kolmannen lapsen juuri neljäkymmentä täytettyäni. Verrattuna kahteen edelliseen OK menneeseen raskauteen lähinnä ärsytti neuvolan ja sairaalan hösötys mukamas-riskeistä (lopulta mm. synnytys oli kolmesta normaalein, ilman keinokäynnistyksiä tai -polttoja). Seuloissa tuli käytyä ja kaikki oli mitä mainioimmin. Sain kylläkin synnytyksenjälkeisen lievän masennuksen, liittyen vääjäämättömään eroon. Mutta kersa on kyllä kolmen sarjasta onnistunein!
Sikäli ärsytti hösötys että itse olen äitini ainokainen, hän oli n. 42 kun synnyin . Ja tunsin muutenkin monia nelikymppisenä lapsen saaneita, lasten isosetä syntyi 46-vuotiaalle äidilleen.
Aloittajalle vaan että go ahead! Jos lasta toivot niin terve lapsi on todennäköistä saada. Vaikka montakin. - http://www.listamedi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453