Tykkään poikien vaatteista, rakastan kollareita, huppareita ja isoja t-paitoja yli kaiken. Oon leikannu hiukset aika lyhyiks ne on suunnilleen olkapäille ja vielä lyhyemmät haluisin. Mulla on korvareijät, mutta käytän niissä vaan jtn. "Läpinäkyviä"timantteja, koska muuta koristeellisempaa en tykkää käyttää. Käytän sormuksia joskus, mutta muuten en sitten koruista välitäkkään. Paitsi haluaisin huulikorun ja venytykset korviini( en saaD: ). Vihaan sellasta massateini tyyliä ja tykkään erottua joukosta, vaikka se on vaikeaa ja tiedän että musta puhutaan paskaa sen takia. Kouluun laitan usein farkut, (nyt olen alkanut käyttää myös lökäreitä) ja jonkun ison t-paidan veljeni kaapista, koska omia poikien vaatteita ei vielä ole. Laitan kouluun kulmakynää ja ripsarin käytön olen lopettanut melkein kokonaan koska ei meikkaamisessa ole mitään järkeä. Koulussa kuljen yleensä kahden nais puolisen ystäväni kanssa. Haluaisin kuulla mielipiteitä siitä, että olenko poika tyttö, koska en itse ole siitä varma minkälainen ihminen luokitellaan poikatytöksi? Kiitos!
Poika tyttö(kö?)
5
98
Vastaukset
- jestasasd
Et ole mikään massoista massoin, mutta kohdataan totuus.
Yrität vain kerätä huomiota olemalla "uniikki lumihiutale" ja poikatyttö. - kissafani123
olen samaa mieltä kanssasi
- jestasasd
Ja ihan vaan btw, toi että sanot yrittäväs erottua joukosta on aika jännää sinänsä, jos vihaat massatyyliä. Nykyajan massaa on just tollanen ernuilu ja poikatyttöily.
"meikkaamisessa ei ole mitään järkeä"
"Mulla on korvareijät, mutta käytän
niissä vaan jtn. "Läpinäkyviä"timantteja"
"koska omia poikien vaatteita
ei vielä ole"
Ja "millainen ihminen luokitellaan poikatytöksi"
No onhan ihmisiä luokiteltu jo kauan ja habalaba,
mutta silti vähän rajaa. Miks nykyään
kaikki leimataan massateineiksi, pissiksiksi, tai joksikin muiksi?- Liimabuikko
Puhut täysin asiaa.
Mä tykkään poika tytöistä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267