Poika tyttö(kö?)

KumpareJonne

Tykkään poikien vaatteista, rakastan kollareita, huppareita ja isoja t-paitoja yli kaiken. Oon leikannu hiukset aika lyhyiks ne on suunnilleen olkapäille ja vielä lyhyemmät haluisin. Mulla on korvareijät, mutta käytän niissä vaan jtn. "Läpinäkyviä"timantteja, koska muuta koristeellisempaa en tykkää käyttää. Käytän sormuksia joskus, mutta muuten en sitten koruista välitäkkään. Paitsi haluaisin huulikorun ja venytykset korviini( en saaD: ). Vihaan sellasta massateini tyyliä ja tykkään erottua joukosta, vaikka se on vaikeaa ja tiedän että musta puhutaan paskaa sen takia. Kouluun laitan usein farkut, (nyt olen alkanut käyttää myös lökäreitä) ja jonkun ison t-paidan veljeni kaapista, koska omia poikien vaatteita ei vielä ole. Laitan kouluun kulmakynää ja ripsarin käytön olen lopettanut melkein kokonaan koska ei meikkaamisessa ole mitään järkeä. Koulussa kuljen yleensä kahden nais puolisen ystäväni kanssa. Haluaisin kuulla mielipiteitä siitä, että olenko poika tyttö, koska en itse ole siitä varma minkälainen ihminen luokitellaan poikatytöksi? Kiitos!

5

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jestasasd

Et ole mikään massoista massoin, mutta kohdataan totuus.
      Yrität vain kerätä huomiota olemalla "uniikki lumihiutale" ja poikatyttö.

• kissafani123

olen samaa mieltä kanssasi

• jestasasd

Ja ihan vaan btw, toi että sanot yrittäväs erottua joukosta on aika jännää sinänsä, jos vihaat massatyyliä. Nykyajan massaa on just tollanen ernuilu ja poikatyttöily.

"meikkaamisessa ei ole mitään järkeä"
      "Mulla on korvareijät, mutta käytän
      niissä vaan jtn. "Läpinäkyviä"timantteja"
      "koska omia poikien vaatteita
      ei vielä ole"

Ja "millainen ihminen luokitellaan poikatytöksi"
      No onhan ihmisiä luokiteltu jo kauan ja habalaba,
      mutta silti vähän rajaa. Miks nykyään
      kaikki leimataan massateineiksi, pissiksiksi, tai joksikin muiksi?

• Liimabuikko

Puhut täysin asiaa.

• Mä tykkään poika tytöistä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9658
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      167
      5422
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5055
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      62
      4721
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      182
      2204
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2145
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      299
      1766
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1488
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      15