hyvän ja pahan kamppailu on alkanut......

räkää syövä tuija

eli vastakkain reilu, ja mukava andte ja sit se pk-huoneessa muita syyttelevä ja haukkuva nenärengasnarsisti. BB-extreassa lähes kaikki vieraat ovat sanoneet että andte on paras ja saisi voittaa. siis kaikki paitsi ne jonathanin maksetut homokaveri vieraat... kauden pahin kiusaaja ja selän takana läyhääjä on jonathan.piste!!

8

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kätyri-tuija

jonathan on kauden pahin selkään puukottaja. pk-huoneessa syyttelevä nolla. toivon todella, että reilu jätkä andte voittaa!

• areena2

Toivottavasti tuijan ja annan ystävät ja kaverit kertovat heille että voittomahdollisuus meni siihen kun lähtivät johnatanin kelkkaan, itsellä oli vielä viime viikkoon varmaa et ääneni saa jompikumpi tytöistä mut nyt ei saa , vaan ääneni menee jollekkin toiselle ja kaveri porukka on samaa mieltä.

• 17+8

Jonathan ja Jenna ulos heti kun mahdollista.

• traitor-gay

jep, jonathan on itse se joka haukkuu muita seläntakana. ja inisee pk-huoneessa vainoharhaisena!! kyl andte voittaa, oikeus tapahtuu.

• 14+17

Siellä on nyt hyvät ja pahat vastakkain.

Jonathan ja Jonathanin pahat enkelit vastaan 4 kunnon karjua. Valitettavasti tuotanto suosii juuri noita kolmea muijaa ja Jonathania. Tuijan olisi pitänyt tänään lähteä, sillä sen todellinen kannatus on 0 %

BB:ssä on aina pärjännyt paskiaiset, eikä tämä vuosi tuo muutosta asiaan.
      Tuota Jennan ja Jonathanin kälätystä, päällepäsmäröintiä ja itsekehua on nyt sitten pakko kuunnella katkeraan loppuun asti. Jussi ainakin joutuu koville tällä viikolla koska Jonatha pelkää eniten sen voittavan. Onneksi mulkku-Dani ei ole enää juonimassa.

• hmjymjytjuthjhshf

kyllä andte voittaa! tuo rotta on kuvottava!jonathan on riidanhaastaja.

• manipuloija J

nenärengas-narsisti on pelkkä vitsi. voitto kuuluu andtelle !

• 33v teinarihoro

solvaaminen, ja vitt¤%¤# ei ole suora puheisuutta !!! vaan idiotismia! jonathan on surkea nolla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      212
      3916
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      63
      2485
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      392
      2326
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2243
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1257
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      72
      1186
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1136
    Aihe