eli vastakkain reilu, ja mukava andte ja sit se pk-huoneessa muita syyttelevä ja haukkuva nenärengasnarsisti. BB-extreassa lähes kaikki vieraat ovat sanoneet että andte on paras ja saisi voittaa. siis kaikki paitsi ne jonathanin maksetut homokaveri vieraat... kauden pahin kiusaaja ja selän takana läyhääjä on jonathan.piste!!
hyvän ja pahan kamppailu on alkanut......
8
220
Vastaukset
- kätyri-tuija
jonathan on kauden pahin selkään puukottaja. pk-huoneessa syyttelevä nolla. toivon todella, että reilu jätkä andte voittaa!
- areena2
Toivottavasti tuijan ja annan ystävät ja kaverit kertovat heille että voittomahdollisuus meni siihen kun lähtivät johnatanin kelkkaan, itsellä oli vielä viime viikkoon varmaa et ääneni saa jompikumpi tytöistä mut nyt ei saa , vaan ääneni menee jollekkin toiselle ja kaveri porukka on samaa mieltä.
- 17+8
Jonathan ja Jenna ulos heti kun mahdollista.
- traitor-gay
jep, jonathan on itse se joka haukkuu muita seläntakana. ja inisee pk-huoneessa vainoharhaisena!! kyl andte voittaa, oikeus tapahtuu.
- 14+17
Siellä on nyt hyvät ja pahat vastakkain.
Jonathan ja Jonathanin pahat enkelit vastaan 4 kunnon karjua. Valitettavasti tuotanto suosii juuri noita kolmea muijaa ja Jonathania. Tuijan olisi pitänyt tänään lähteä, sillä sen todellinen kannatus on 0 %
BB:ssä on aina pärjännyt paskiaiset, eikä tämä vuosi tuo muutosta asiaan.
Tuota Jennan ja Jonathanin kälätystä, päällepäsmäröintiä ja itsekehua on nyt sitten pakko kuunnella katkeraan loppuun asti. Jussi ainakin joutuu koville tällä viikolla koska Jonatha pelkää eniten sen voittavan. Onneksi mulkku-Dani ei ole enää juonimassa. - hmjymjytjuthjhshf
kyllä andte voittaa! tuo rotta on kuvottava!jonathan on riidanhaastaja.
- manipuloija J
nenärengas-narsisti on pelkkä vitsi. voitto kuuluu andtelle !
- 33v teinarihoro
solvaaminen, ja vitt¤%¤# ei ole suora puheisuutta !!! vaan idiotismia! jonathan on surkea nolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123916Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632485Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136