onko kellään tietoa että auttaako akupunkkio erektion hoitoon sekä ennenaikaiseen siemensyöksyyn vastausta odottelen kiitos
auttaako akupunktio erektioon
9
6227
Vastaukset
- Heli
Kokemusta eikä tietoa asiasta ole, mutta jos ko. ongelma johtuu jännittämisestä tms, voisit kokeilla juuri tähän akupunktiota. Totta nimittäin on, että akupunktio auttaa nimenomaan jännitysongelmiin, stressiin ja jopa masennukseen.
Kannattaa kokeilla :))
ps... itse olen huomannut, että kysyjän ongelmaan hyvä apu on myös rauhallinen keskustelu kumppanin kanssa asiasta, myös kondomin käyttö joillakin auttaa ennenaikaiseen siemensyöksyyn. - tylli
riippuen ongelmasta apu voi löytyä myös akupunktiosta.. jos käyt akuhoitajan luona ja kerrot ongelmastasi niin hän osaa kertoa pystyykö hän juuri auttamaan sinua! pelkkä puhuminenkin saattaa auttaa..
- hanski
kiitos viestistä mutta ei tahdo kehdata kertoa siitä ennen kuin tietää että semmoiseenkin olis apua
- Heli
hanski kirjoitti:
kiitos viestistä mutta ei tahdo kehdata kertoa siitä ennen kuin tietää että semmoiseenkin olis apua
Älä toki ujostele, akuhoitajat ovat varmasti kuulleet uransa aikana kaikenlaisista vaivoista, ei erektiohäiriö ole mikään erikoinen vaiva vaan aika yleinen. Kerro rohkeasti tai ota muutama kerta akua yleiseen jännitykseen ja stressiin, niin sekin voi auttaa. Minä käyn silloin tällöin virtaa hakemassa ja todella olo piristyy ja rentoutuu. Kokeile!
- Jatkuva
Akupunktiosta en tiedä, mutta esim. Sinkin tiedetään vaikuttavan positiivisesti potenssiin. Sinkki säätää myös testosteronin tuotantoa. Piilevä sinkin puute, joka on vanhemmiten hyvin yleistä, vähentää vanhenevien miesten testostronin tuotantoa. Ja päinvastoin, sinkkilisä kohottaa ikääntyvien miesten seerumin testosteronia jopa yli 90% eli lähes nuorten miesten tasolle. Näin sinkillä on merkittävä vaikutus ikääntyvän miehen potenssiin, lihaskuntoon, yleiseen hyvinvointiin ja virkeyteen.siin.
- ...
Ensinnäkin: Miksi erektiota pitäisi hoitaa? Kyllähän erektioin hoitoon löytyy apua mutta kyse taisi olla päinvastaisesta jutusta.;)
Riippuu erektiovaikeuksien syystä mutta voi hyvinkin auttaa. Akupunktio auttaa melkein mihin vaivaan tahansa ainakin jollain tavalla. Kannattaa kokeilla! - hmm
se lisää seksuaalista halukkuutta kun kaikki energiat virtaa, erektiosta en tiedä(olen nainen) mutta luulisin että auttaa siihen samalla tavalla.
Kannattaa käydä joku kolme kertaa ja reippaasti kertoa asiasta. Akuhoitajalle se on sama vaivaako hammas tai joku muu paikka. - akunpunktio1
Moi. Pystyykö kukaan suosittelemaan hyvää ja ammattilaista akupunktio hoitaaja tälle vaivalle Suur-Helsingin alueella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892