Hei,
minulla on Tikkakoski M49 12/70 haulikko sarjanumerolla 1001 (=1. tehty haulikko 1800 kokonaisvalmistuserästä). Ase on alun perin annettu syntymäpäivälahjaksi Tikkakosken asetehtaan johdolta sukulaiselleni. Haulikko on käyttökuntoinen ja ikäisekseen siisti. Minkähän arvoinen ase mahtaa olla? Olen luopumassa kyseisestä aseesta asekaapin ollessa jo liiankin täynnä.
T.Erkki J
Tikka M 49 12/70 haulikko
6
1575
Vastaukset
- Hello Kitty
Oisko viiskymppiä sopiva hinta? Ja siis ilman papereita.
- joo varmasti
4899 euroa
ilman papereita.
suksi perkele kuuseen, sinä ja kaltaisesi.
- kiikarit
jos saisit sen SAHS (suomen asehistoriallinen seura) huutokauppaan niin hinta tulis kohalleen vois olla tonni-pari ,senverran tuo ykköstila meinaa,myöhemmät eivät ole niin haluttuja
itekkin ostattelin tuollaista alkupään tikkaa oli senverran kolhuinen että luovuin hankkeesta - tarj liian paljon
Minä tarjoan 51€ ilman papereita.
- Anonyymi
Onko sinulla tämä ase viellä olemassa, olisin kiinnostunut ostamaan. Ostolupa löytyy
- Anonyymi
Mulla on Tikkakoski M-49 kaliiperia 16.
Kevyt ja näppärä haulikko. Tykkään käyttää lintujahdissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716183Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131299
- 1871128
- 64960