Hei,
minulla on Tikkakoski M49 12/70 haulikko sarjanumerolla 1001 (=1. tehty haulikko 1800 kokonaisvalmistuserästä). Ase on alun perin annettu syntymäpäivälahjaksi Tikkakosken asetehtaan johdolta sukulaiselleni. Haulikko on käyttökuntoinen ja ikäisekseen siisti. Minkähän arvoinen ase mahtaa olla? Olen luopumassa kyseisestä aseesta asekaapin ollessa jo liiankin täynnä.
T.Erkki J
Tikka M 49 12/70 haulikko
6
1392
Vastaukset
- Hello Kitty
Oisko viiskymppiä sopiva hinta? Ja siis ilman papereita.
- joo varmasti
4899 euroa
ilman papereita.
suksi perkele kuuseen, sinä ja kaltaisesi.
- kiikarit
jos saisit sen SAHS (suomen asehistoriallinen seura) huutokauppaan niin hinta tulis kohalleen vois olla tonni-pari ,senverran tuo ykköstila meinaa,myöhemmät eivät ole niin haluttuja
itekkin ostattelin tuollaista alkupään tikkaa oli senverran kolhuinen että luovuin hankkeesta - tarj liian paljon
Minä tarjoan 51€ ilman papereita.
- Anonyymi
Onko sinulla tämä ase viellä olemassa, olisin kiinnostunut ostamaan. Ostolupa löytyy
- Anonyymi
Mulla on Tikkakoski M-49 kaliiperia 16.
Kevyt ja näppärä haulikko. Tykkään käyttää lintujahdissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1772547Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki122354Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562120- 1082053
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702024Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen351999Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la631354- 1251185
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241097- 55968