Ylläriylläri

suprise

Olin toisinaan kertonut vaimolleni että haluaisin joskus harrastaa kimppakivaa.Vaimo on ollut asian suhteen empiväinen.Tässä pari viikkoa sitten perjantaina olin joutunut jäämään töihin siten että pääsin kotiin vasta yhdeksän aikoihin illalla.Olin soitellut vaimolle ja tämä oli luvannut laittaa saunan lämpimäksi.Hieman väsyneenä päivän raadannasta ajelin kotipihallemme.Pihalla oli vieras auto parkeissa...`Mitäs helvettiä tää on`,ajattelin.
Kummissani painelin ulko-ovelle ja siittä eteiseen.Oli kumman hiljaista.Ei kuulunut normaalia `Moikka kulta !`huudahdusta.Hipsin olohuoneeseen,ei ketään.Poikkesin keittiöön,tyhjä...?Olin entistä hämmästyneempi.
Seisoin keittiössä kun kuulin vaimeaa ääntelyä jostain.Totesin sen tulevan makkarista.Varovaisin askelin hipsin makkariin päin.Huomasin että ovi oli kiinni,ja sen takaa ne äänet tulivat.Painoin korvani ovelle ja en ollut uskoa mitä kuulin.Siellä vaimoani pantiin ja lujaa äänistä päätellen.Sängyn rutina ja vaimoni huokailut sekä miehen huohotus ja himon karjaisut kantautuivat korviini.Tempaisin oven auki ja meinsain ruveta huutamaan jotain,mutta sanat juuttuivat kurkkuuni.
Vaimoni oli perse pystyssä sängyllä,ja hänen takanaan naimasa mies,jolla suurin kyrpä minkä olen koskaan nähnyt.Kulli oli eritteistä liukas ja kiiltävä ja mies levitti käsillään vaimoni kankkuja.
Vaimoni käänsi katseensa minuun ja sanoi raukealla ja saaneella äänellä:`Moi kulta.Ajattelin toteuttaa sun unelmas,me tässä hiukan lämmitellään...`
Jumalauta,ajattelin,ei näin.Käännyin samantien ja melkein juoksin autolleni.Ajoin lähipubiin ja vetäisin pääni täyteen.

1

5453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • örinäää

Asiaa... Älä ota eroa eukostasi... Vaan alat myymään akkaasi, halvalla tietysti.
      Otat vain 90% rahoista ja niin sinulla on enemmän rahaa tuhlatavaksi pubissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe