Nyt Jonathan ottanut Jennan

54676543

mukaan tuohon lässyttämiseen eli haukkua muita seläntakana. On siinä ääliö kiero tyyppi. Toivottavasti tuo EI TULE VOITTAMAAN tän kauden BB:tä sillä sillon haisee niin pahasti sopupeliltä jos tuo lurjus sen voittaa.

7

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234567

Jonathan on kiero rotannaama.

• Höhölöpö

Oottepa te homokammoisia kuten persupera kaikkein kieroinpia ovat ns ottopojat epävarmoja itsestään

• persenussija Jonatha

Persenussija-Jonathan on pitänyt hyvin huolen siitä että saa muijien päät manipuloitua puolelleen. Melkein sääliksi käy etenkin Annaa joka pyrkii kuitenkin oikeamielisyyteen. Kyllä Jenna on kuulunut alusta asti homo-talliin. Oli ensimmäinen homo-perseennuolija.

PERTTI ON TALON SANKARI. Ainut joka uskaltaa sanoa totuuden homosta.

• kalliit sössimiset

homot onnormaaleja ihmisiä ja vielä kilttejä kohteliaita ja kilttejä.Smaa ei voi sanoa tuosta Jonathanista voi pas....paa asukasta talossa olla,Jenna menee samaan kastiin paitsi että on ainakin osa hetero.Molemmat pelasi liian kovaa ja liian pitkään ja nyt ei kurssin muutos enää tehoa.Kaikki jo inhoaa talossa ,totta se on mutta jonathanin huudon kovuus pitää suut kiinni,paitsi Pertti mutta hän onkin mies ei marjanpoimija.

• 11-11-22-22
        kalliit sössimiset kirjoitti:

homot onnormaaleja ihmisiä ja vielä kilttejä kohteliaita ja kilttejä.Smaa ei voi sanoa tuosta Jonathanista voi pas....paa asukasta talossa olla,Jenna menee samaan kastiin paitsi että on ainakin osa hetero.Molemmat pelasi liian kovaa ja liian pitkään ja nyt ei kurssin muutos enää tehoa.Kaikki jo inhoaa talossa ,totta se on mutta jonathanin huudon kovuus pitää suut kiinni,paitsi Pertti mutta hän onkin mies ei marjanpoimija.

Jonathan on pilannut kaikkien homojen maineen. Tämän jälkeen on vaikeaa kuvitella yhtäkään homoa täysipäiseksi. Joni olisi ollut parempi homojen edustaja. Hieman hönön käytöksen takana kuitenkin piili tarkka silmä, joka näki mm. Danin kierouden.

• Petosta!

Olen samaa mieltä, että homojen maine kärsii ton apinan takia! Tunnen paljon ihania homoja, jotka eivät ole yhtään akkamaisia ja kieroja neitoja, kuten tuo kuttura pelle!
      Selvästi epärehellistä peliä, koska kaksi mölyapinaa, Jenna ja Jonathan saivat vielä jatkaa!! TÖRKEETÄ!!

• Jonathan on kauhee

Jonathanilla täytyy aina olla joku alainen tai palvelija. Yksin sillä tulee itku silmään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      203
      3792
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      59
      2379
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2286
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2193
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1287
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1237
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      68
      1129
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      123
      1108
    Aihe