otsikoin sanoin eli mitä diplomi-insinööri tekee niin kun noin käytännössä?
hämmentynyt hämmentäjä
5
301
Vastaukset
- etkö osaa
kvg
- Mitä vain
Yritysten tuotekehitys, projektipäällikkö, erityisasiantuntija yrityksessä tai julkisella sektorilla, konsultti, yrittäjä, toimitusjohtaja ja päällikkötason tehtävät, rahoitus ja myynti, tutkimus, tai ihan jotain muuta.
- Kokemusta on
Diplomi-insinöri tekee aivan mitä haluaa. Itse en ole päivääkään tehnyt ammattiurallani sitä, mihin joskus opiskeluaikanani suuntauduin. Olen etupäässä tehnyt sellaista, mihin minulla ei ole ollut opinnoissani kuin korkeintaan peruskurssit ja kaikissa asioissa ei niitäkään. Siitä huolimatta minusta on tullut niiden alojen arvostettu asiantuntija, joihin urallani olen perehtynyt.
Käytännössä diplomi-insinööri tekee erilaisia suunnitelmia ja selvityksiä alansa asioista tai vetää suurehkoja hankkeita. Hän voi myös toimia yrityksen johtotehtävissä. - nykypäivänä
moni DI etsii töitä.
- Vielä huomennakin
Luulitko olevasi näppärä? Niin tekee vielä useampi muita tutkintoja suorittaneista.
Tosin läheskään kaikilla tämä ei ole suoritetun tutkinnon vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916