vaatii hirven lahtaaminen tänä päivänä? Minäpä annan tähän kysymykseen kaiken kattavan vastauksen, olkaa hyvät:
Sinun täytyy siis mennä pellon laidalla lojuvan hirven lähelle (jotta päissään osuisit siihen) ja täräyttää se kiväärillä kuoliaaksi. Tällainen suoritus vaatii älyä vähemmän kuin paskalla käynti ja voimaa tarvitset saman verran kuin työntäessäsi etusormesi (painessasi liipasinta) metsästäjäpoikakaverisi anukseen.
Onkin huvittavaa, kun metsästäjät luulevat olevansa jotain maistereita taikka tohtoreita, kun ovat suorittaneet metsästäjäHutkinnon. Tuommonen pelletentti ei minulle paperina kelpaa edes perseen pyyhintään. Tiedän useita alle 7-vuotiaita lapsia, joille on varsin annettu tuon ttutkinnon kysymykset ja he ovat osanneet vastata oikein kaikkiin kysymyksiin. Sitten vielä uhotaan päissään olevansa niin voimakasta ja rohkeata poikaa, mutta todellisuudessa ei saada nukuttua kuin viinan ja lääkkeitten avulla susipelon vuoksi.
Paljonko älyä ja voimaa
5
241
Vastaukset
- ja tosi
Hyvä kuvaus hirvenmetsästyksestä.
- hvehchcedcrydvfvrvuw
Hyvä höppänä, olet täysin pihalla hirven jahtuusta, kuten kaikesta muustakin.
Eihän hirven luo mennä, vaan niille silloin tällöin mölähdellään, paljon yksinkertaisempaa mölyä kuin ketjun aloitusviesti, joka sekin on pelkkää nollaa.
Mölyn vaikutuksesta hirvet jopa hyökkää päälle, jos niitä ei ehdi ampua.
En välitä tietää, kuinka horot rupareiät poikakavereillasi on, sormivoiman suhteen voi todeta, että aikoinaan hirviaseen liipaisimen tuli kestää 1kp voima asetta laukaisematta, nykyään tämäkin voimarajoitus on poistettu. - mezästjä
Siinäpä aloituksessa betoniporsas taas paljasti Mölyapinaisuutensa, metsästäjätutkinnon hölmöydestä sikäli olen samaa mieltä että hölmöys tulee siitä, että tutkinnon voimassaolo on vuosittain ostettava. Melkoista guzetusta!!
- kalastelijag
pitäähä kalastuslupaki ostaa joka vuosi, miksei metsästyslupaa sitten?
- Olet sitten varmaan
kaatanut laumoittain hirviä niiden 7-vuotiaittesi kanssa, kun kerran asian noin hyvin tunnet.
Ja onpa Herra (neiti?) Maisteri oikein mittaillut ryppyreikiäkin, kun kerran noin hyvin osaa asiat rinnastaa.
Ja tuntee 7-vuotiaita... Hmmm...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288765315631.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693