Talossa tulee esiin kenellä on moralaalia kenellä ei..hauska kun sanovat että talo muuttaa ihmistä ei muuta vaan se tuo esiin juuri ne piirteet ihmisestä mikä moraalikäsitys on..ja minkälainen luonne on oikeasti!Joonas...Adte ja Pertti ihan ok...Tuija muiden joukossa läyhää ja kiusaa ja kuintenkin hoitaja haloo hoitaja ei hittolainen Jonathan ja Jenna ei sanat riitä kertomaan mitkä tyypit Anna arvotus meni menojaan kiusauksen myötä! Toivon ettei huonosti kasvatetut kiusaajat voita koskaan !
näin se vain on
3
140
Vastaukset
- itken yyyyyy yyyyyyy
Ihme juttu kun sai kirjeen ja pääsi selostaan tai kyseleen,niin keltainen neste nousi kuin suihkulähde ja löysi jonkin verran nystyröitä joita tehosti.Se nyt Jennaakin jonatanin kanssa operoi.Annalta katosi jo älykin kun ei tiennyt mitä puhui.Hänellä oli vielä poonuksia murhaaja tehtävästä mutta kaiketi se väläys oli vahinko.
- Loppuis jo BB
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää, vieläpä korkojen kanssa. Näin tulee näille kiusaajille käymään ennemmin tai myöhemmin. Ei olisi uskonut, että nykyaikana voi noin sivistymättömiä ihmisiä ollakaan kuin nuo Jenna ja Armi.
- Vääryys voittaa!!
Mikään ei ole niinkuin ennen! Ennen paha sai palkkansa, nyt nämä hirviö kakarat saavat 100 000€ ja kultaa ja kunniaa! Saatte nähdä, että näitä kuljetellaan ja kuvataan etelän hiekkarantoja myöten (meidän rahoilla) ja lehdistä saamme ihailla heidän "harttaisia" hymyjään! Eilisessä äänestyksessä meni maku koko ohjelmaan, koska aivan selvästi tuotanto itse päättää, kuka lähtee ja kuka jää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650