Miten on mahdollista, että tuon uutisen mukaan äänet jakautuvat eri tavalla kuin Suorassa Talk Showssa??????
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-brother/uutiset/artikkeli/bb-armi-leyla-ja-tuulikki-haadettiin-talosta/4509074
Suorassa lähetyksessä äänet jakautuivat siis seuraavasti:
Jenna 11.15%
Jonathan 11%
Tuija 10.83%
Jussi K. 10.55%
Tuulikki 10.26%
Leyla 6.46%
Armi 4.03%
Kysyn siis teiltä, että huomasitteko te saman? Pisti vain miettimään, että olenko älynnyt jotain väärin vai onko tämä oikeasti näin???
Oletko BB tosissasi???
Pena ´90
6
268
Vastaukset
- Kuka tietää
Minä katoin samaa. Eli neljälle parhaimmalle jäi 35,72 prosenttia. Jaapa tuo neljällä, niin sen mukaan ovat saaneet vähemmän kuin Tuulikki. Vielä kun tietää, että Andte nappas aika saaliin, niin ei minun Jokelan laskuopilla mene putkeen.
- Ojala O
Eli neljälle parhaimmalle jäi 35,72 prosenttia.
Tuostahan tuloo 8,93%- Kuka tietää
Juuri niin. Eli ei prosentit täsmää, koska häädetyistä Tuulikki sai 10,26.
- Huijausta!!!
KUSETUSTA!!!!!
- Vastauksia, BB!
Onko tuotanto mitenkään kommentoinut tätä???
- Ei ole reilu peli.
Kai tästä joku tutkintapyytö vaaditaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004