Jos puhutaan ufoista, niin pitäisikö termiä näissä keskusteluissa tarkentaa?
Esim tunnistamaton helikopteri, lintu tai ilmapallohan voi olla UFO?
Siis jos ei ole tunnistettu.
Sitten on alienit, maapallon ulkoisen älyn lentolaitteet ym.
Jos siis puhutaan ufoista niin ei ole otettu mitään kantaa siihen että onko alieneita, vieraan älyn lentolaitteita, humanoideja ym olemassa?
Mikä on UFO?
13
128
Vastaukset
- Uhvo
Ufo= tunnistamaton lentävä kohde. Ifo= tunnistettu lentävä kohde. Uso= vedenalainen tunnistamaton kohde.
- mikä lentää?
Jos rompi riuhtasoo Korhosen larosta kattopellin lentohon, on se Lahtisen tränkille uhvo, kun se lentää eikä tränki tiärä mikä siellä lentää. Uhvo se silloon on.
- Lue ja opi
- Pyöräilijä
Myös velomobiili on ufo jos oikein annetaan ajatuksen lentää. Nooh tulihan taas täytettä kantaan.
http://www.suomenufotutkijat.fi/sutforum/viewtopic.php?f=2&t=5025&sid=11e2519515bfc4580789daeb372fc829 - Aimo Laiv
Sitähän se on kaavakkeiden täyttämistä. Niistä voi sitten tehdä myöhemmin UR kirjan ja saada vähän eurojakin.
- Duunista palkkaa
Sitä kirjan tekemistä kutsutaan työksi ja työstä on Suomessa tapana saada palkkaa. Onko käsite "työ" jotenkin outo kun tuntuu pistävän kateeksi työstä saatu palkka?
- näin se menee
Duunista palkkaa kirjoitti:
Sitä kirjan tekemistä kutsutaan työksi ja työstä on Suomessa tapana saada palkkaa. Onko käsite "työ" jotenkin outo kun tuntuu pistävän kateeksi työstä saatu palkka?
Ei pidä sekoittaa tuottavaa työtä humpuukikirjojen rustaamiseen. Ne ovat kaksi aivan eri asiaa.
- Maastricher
Duunista palkkaa kirjoitti:
Ainahan on niitä jotka haksahtavat tuohon ansaan. Kaikki tapaukset huomioidaan, jotta saadaan taas "kirja" koostettua. Kateeksi ei käy, vaan olen hieman pahoillani.
- Mites nyt eteenpäin?
Maastricher kirjoitti:
Ainahan on niitä jotka haksahtavat tuohon ansaan. Kaikki tapaukset huomioidaan, jotta saadaan taas "kirja" koostettua. Kateeksi ei käy, vaan olen hieman pahoillani.
Eli vain vertaisarvioitu tieteiskirjallisuus on sallittua? Miten käy Harry Pottereiden ja Da Vinci koodien, Aku Ankan ja Tex Willereiden? Poltetaanko nekin roviolla?
Kuinkahan suuri osa maailman kaikesta kirjallisuudesta on vertaiarvioitua tieteellistä kerrontaa? Ei yksikään prosentti. No, laitetaan kaikki Stephen Hawkinginkin spekulaatiot roskakoppaan mustista aukoista ja kvanttiteorioista sun muista säieteorioista.
Havaitseminen ja havainnoista keskustelu saati sitten keskustelu on kielletty Suomi 24 palstan suurten rationaalisuuden ystävien toimesta.
Pthui pois pahat ufokirjat kirjahyllystäni pthui pois sanon minä! Voi minua hullua pakanaa että olen niihin montakymmentä euroa laittanut... Saankohan ikinä anteeksi?
- Aimo Laiv
Katteeksi ei käy, eivät kestä sadetta kovinkaan hyvin.
- Kitula & sons
ei, ufo tarkoittaa massoille maailmanlaajiosesti avaruuusalusta eri planeetalta kuin maa, siinä ei ole yhtään mitään epäselvyyttä mitä se lyhenne tarkoittaa ihmisille.. jotkut vain haluaa ihan joutessaan kitistä tunnisttamattomista lentävistä esineistä
- höpöhöpöhöpö
Täh, siis jos joku puhuu ufosta niin se on automaattisesti alieneiden lentolaite? Älä naurata...
- Mikä muu muka?
höpöhöpöhöpö kirjoitti:
Täh, siis jos joku puhuu ufosta niin se on automaattisesti alieneiden lentolaite? Älä naurata...
Ei tietenkään mikään oletettu ufoilmiö automaattisesti ole alieneiden lentolaite kenenkään mielestä. Sitä fraasia on koetettu tuputtaa tulemaan hörhiksien suusta mutta sitä sinne on tunkeneet vain skepot. Ja usein.
Sitten kun mennään taasen lukuisten henkilöiden lähihavaintoihin tunnetun tekniikkamme ulkopuolelle joka vielä todistetaan vaikkapa tutkilla ja kuvilla... Niin silloin voimme hyvällä syyllä kysyä että jos me emme kerta ole tehneet sitä niin kukas sen on sitten tehnyt?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855