Jenna idiootti

Oksettava Jenna

Voi vi***ttu mikä idiootti tuo Jenna on!!! Ei kauheampaa ihmistä voi toista olla maan päällä. Häpeäksi koko ihmiskunnalle, ei vain Suomelle ja Lapille. Tulee varmasti saamaan turpaansa ulkomaailmassa, toivottavasti ainakin hänen vanhempansa antavat kunnon selkäsaunan.

72

2749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ällökki

      Siis OIKEASTI niin törkeä, huonokäytöksinen kakara, etten ole eläissäni pahempaa nähnyt! Ja toivottavast en koskaan enää tämän ohjelman jälkeen näekään, hyi hitto! Toivottavasti lukee näitä viestiketjuja, kun pääsee ulkomaailmaan ja tajuaa, kuinka paljon häntä täällä inhotaan! Jos olisi oma lapseni, kieltäisin hänet, en haluaisi myöntää olevani noin kamalan ihmisen (??) äiti!

      • Uskon Mäkikyrön suvun häpeävän ihanuutensa esityksistä,Karmee kakara ja se hinntti myös,Marko oottaa tuskin muut,saa pattiin hesas ihan varmaan!


    • anizza

      Olen täysin samaa mieltä!! "Mie en kestä, mie en kestä, oikeasti!". Vetäis vit*n päähän.

      Olen puhunut.

    • Koulukiusaaja Jenna

      Joo todella rumasti rääpi naamaansa vanhalle ihmiselle, Tuulikille. "Pidä turpas kiinni jne, nauroi päin naamaa. Huutaa rääkyy niin että korvia vihloo...
      Ei, ei ansaitse voittoa! Eikä Jonathan.

      • mktoye

        Järkyttävää katseltavaa tuo Jennan esiintyminen, sitä odotti vain, milloin vastuullinen? isoveli ryhtyy valvomaan ja ojentaa vakavasta aiheesta, mutta ei, vaan antaa kuvata häpäisytilannetta tuskallisen kauan, malliksiko tuleville teineille, miten kiusataan, nöyryytetään ja ivataan?


      • surullista

        Enpä ole koskaan bb.tä joutunut itkee, mutta sunnuntain koosteessa kun Tuulari istui kivet sylissään itkien ja korpit vieressä räkättivät oli jotain niin kauheaa katsottavaa, ettei voinut muuta kuin itkeä Tuulikin puolesta.


    • Tunkio

      Kyllä varmaan luulee itsestään liikoja kun pääsi vielä tommosen käytösken jälkeen "finaaaliin". Tulee muuten pikku luuska tippumaan rytinällä pilvilinnoistaan.

    • BelleTan

      Miten ihmisestä voi syntyä tuommoinen hirviö kuin Jenna on? Ja Jonathan! Tšernobylin syyksikään ei voi laittaa, mutta jotain todella sairasta noissa molemmissa on. Selkäsauna ja hoitoon!

      • jo varhaislapsuudess

        Kasvatus, varhaislapsuus, ihan ensimmäiset vuodet. Vanhemmat ovat olleet välinpitämöttämiä eivätkä ole oikeasti rakastaneet lapsiaan. Lapsi on ollut ehkä näyttelyesine. Ehkä vanhemmilta liiallista hemmottelua ja lellimistä ja jonkun lapsen suosimista muiden kustannuksella, tai päinvastoin kylmää ja epäloogista käytöstä tai jopa väkivaltaa, jossa lapsi ei koskaan tiedä, mitä odottaa vanhemmiltaan, joiden pitäisi olla hänelle kaikkein rakkaimmat ihmiset.

        Kierre. Tällaiset lapset kun kasvavat aikuisiksi ja jos onnistuvat luomaan ihmissuhteen ja saamaan lapsia, he kohtelevat omiakin lapsiaan samoin ja niistäkin tulee samanlaisia.

        Sana on narsistinen persoonallisuushäiriö, joka aiheuttaa empatiakyvyn puuttumisen, jolloin ihminen ei kykene asettumaan toisen asemaan ja tällainen ihminen voi olla väkivaltainen (henkisesti tai fyysisesti) toista kohtaan kokematta syyllisyyttä.

        Valitettavasti lapsi ei voi sille mitään itse, jos hänen vanhempansa eivät ole empaattisia ja tekevät lapsestaankin samanlaisen.


    • Kärsimystä

      Sääliksi käy Jennan vanhempia, sisaruksia ja mummua. Todella huonosti kasvatettu itsekeskeinen kakara ja näistä kasvatuksen tuloksista saamme nyt kaikki "nauttia" telkkarissa. En ikinä maailmassa halua tuntea tai olla edes samassa paikassa tämän hirveän kakaran kanssa. Hänen paikkansa on bb-talon jälkeen nuorisokoti tai jokin muu pakkokeinoja käyttävä laitosmuoto. Liekö tuosta riiviöstä ikinä tulee yhteiskuntakelpoista...

      • kenen vika?

        No, jos on tyttö huonosti kasvatettu, niin ketä syyttää? Vanhempia.

        Sääliksi käy Jennaakin.


    • säälin

      Jenna ei itsekkään ymmärrä omaa käytöstään.Ei hän varmaankaan tajua,että on sellainen kuin on.Jokin persoonnallisuus häiriöhän tässä täytyy olla kyseessä .Säälin myös hänen vanhempiaan.Tiesivät varmasti,että tulee olemaan yhtä tuskaa Jennan olo talossa,mutta mitenkäs estät täysi-ikäistä menemästä mukaan tällaiseen.Kaipaisin kyllä tuotannolta enemmän vastuuta tälaisten tapausten suhteen.Jennahan olisi pitänyt poistaa jo aikoja sitten .Kohta on tultava ulos talosta ja veikkaampa,että tyttö on sekaisin kuin seinäkello.Antaako tuotanto hänelle jälkihoitoa jos hän sekoaa?Sääliksi käy tyttöä ja hänen lähipiiriään.Toivottavasti tytär saa hyvää hoitoa reissun jälkeen,että pääsisi jotenkin tasapainoon itsensä ja elämänsä kanssa.Ja luulenpa ettei siihen elämään ainakaan kuulu mies nimeltä Dani.

    • Kampaamoyrittäjä

      Olen kampaamoalan yrittäjä ja kerron, etten ikimaailmassa ottaisi Jennaa töihin enkä edes työharjoitteluun. En myöskään suostuisi istumaan Jennan asiakkaaksi, sillä jos prinsessaa ei pärstä miellytä, hän voi tehdä mitä tahansa. Liian epävakaa ja lapsellinen luonne työelämään, joten Jennan kannattaisi aloittaa koulut uudestaan alusta ja odottaa jospa se normaali järki ja edes vähäisimmätkään käytöstavat sieltä tulisivat. Asiakaspalvelussa pitää osata arvostaa ja kunnioittaa asiakasta. Jennan motto on " mie en välitä vähhääkhään muista" ei kertakaikkiaan toimi. Onneksi kampaamoyrittäjien piirit ovat pienet ja Jennan maine tunnettu. Jos ei olisi niin ilkeä, voisin melkein sääliä.

      • ei onnistu

        Niinpä niin, en asiakkaana haluaisi istua tupakalta haisevan kampaajan käsissä.

        tämä on vain minun mielipiteeni, anteeksi


      • Kampaamoyrittäjälle

        Jojo kampaajat ovat havainneet, nuorilla naisilla varsinkin, halua blondata hiuksensa.
        Kannattaa varmaan varautua, ainakin Rovaniemi-Ylitornio-akselilla.


    • Elämä pilalla

      Onneksi Jenna lähti bb-taloon ja pilasi elämänsä. Hän on sen ansainnut!

      • Halfmoon

        Mutta kuka näitä pirulaisia äänestää, kun edelleen hilluvat talossa?? Sitä oon ihmetellyt. Jonathan, Jenna ja Tuija ei saa voittaa!! Onneksi Jonna jo tippui.


      • Niinpä!
        Halfmoon kirjoitti:

        Mutta kuka näitä pirulaisia äänestää, kun edelleen hilluvat talossa?? Sitä oon ihmetellyt. Jonathan, Jenna ja Tuija ei saa voittaa!! Onneksi Jonna jo tippui.

        Jennaa äänestävät todennäköisesti pikkubissikset ja pappa betalar. Ihailevat raukat Jennaa kun on niin kovis vaikka on käytökseltään ja älykkyydeltään alle 10-vuotiaan asteella. Ei kukaan tervejärkinen normaali ihminen äänestä Jennaa tai Jonathania, tuskin edes suku ja kaverit.


      • homotalo

        Aikuisena käsittäisin, että Jennan elämä oli pilalla tai pilattu jo ennen BB/ homotaloon menoa. Käytän nykyään talaosta puhuessani nimitystä homotalo, homotuotanto ja homoexstra, enkä syyttä
        Koen heterona, että kaikkai tämä on rasismia minua kohtaan, koska olen hetero.


      • Niinpä! kirjoitti:

        Jennaa äänestävät todennäköisesti pikkubissikset ja pappa betalar. Ihailevat raukat Jennaa kun on niin kovis vaikka on käytökseltään ja älykkyydeltään alle 10-vuotiaan asteella. Ei kukaan tervejärkinen normaali ihminen äänestä Jennaa tai Jonathania, tuskin edes suku ja kaverit.

        samaa mieltä ällöttävä kakara hyi hitto oksettaa koko horo yäk,ylitornion lahja pilas koko kirkonkylän maineen


      • Halfmoon kirjoitti:

        Mutta kuka näitä pirulaisia äänestää, kun edelleen hilluvat talossa?? Sitä oon ihmetellyt. Jonathan, Jenna ja Tuija ei saa voittaa!! Onneksi Jonna jo tippui.

        Lapinmiehen viesti, ei hitleriä eikä kiljuhanhi kakaraa äänestetä,Poromies edustaa lappia hyvin. hyvä Andte


      • 100% Hetero
        homotalo kirjoitti:

        Aikuisena käsittäisin, että Jennan elämä oli pilalla tai pilattu jo ennen BB/ homotaloon menoa. Käytän nykyään talaosta puhuessani nimitystä homotalo, homotuotanto ja homoexstra, enkä syyttä
        Koen heterona, että kaikkai tämä on rasismia minua kohtaan, koska olen hetero.

        Samoin!!!


      • infokatko
        Niinpä! kirjoitti:

        Jennaa äänestävät todennäköisesti pikkubissikset ja pappa betalar. Ihailevat raukat Jennaa kun on niin kovis vaikka on käytökseltään ja älykkyydeltään alle 10-vuotiaan asteella. Ei kukaan tervejärkinen normaali ihminen äänestä Jennaa tai Jonathania, tuskin edes suku ja kaverit.

        Joku kirjoitti taannoin että miten se Jenna voi olla vielä mukana vaikka hän on äänestänyt sitä ihan hulluna ulos.
        Olisiko siinä hiukan selitystä? Ennen äänestettiin sitä jonka haluaa ulos jase ei kai ole kaikille mennyt perille, joten Jennan äänet osaksi näitä vikaääniä.


    • Ylitorniolainen

      Toivottavasti kampaamoyrittäjät muistavat tämän ja asiakkaat myös.
      Hyi hitto, mikä oppimaton ja sivistymätön moukka.
      Kyllä 19-vuotiaan pitää jo osata käyttäytyä. On sentään aikuinen.
      Hävettää varmaankin kotiväkeä tämä huutaja ja kiusaaja.

      Oli saanut potkut perseelle siitä kaupasta. Nyt taas valehtelee, että on itse lähtenyt. On saanut lähdöt. Ei kelvannut edes kauppaan hyllyjä täyttämään.

      Puhuu paskaa työstään. Työkaverit taisivat kyllästyä koko apinaan.
      Ei tuota kukaan ota vakavasti mihinkään työhön. Tekee daninsa kanssa kakaran ja yhteiskunta maksaa.
      Aivan hirveä tapaus.

      • Miksi potkut

        Jennan tapausta tuntematta, niin yleensä kaupasta joutuu pois huonon käytöksen vuoksi. Nykyään nuoret ovat monesti todella epäkohteliaita asiakkaita kohtaan, mikä ei tietenkään palvelu-ammatissa sovi. Toinen seikka on varastaminen. Paljon väkeä laitetaan pois, kun kassasta alkaa katoamaan rahaa. Myös tavaraa varastetaan. Ja tämä on kuulemma yllättävänkin yleinen syy potkuihin. Tuttava pariskunnalta kuulin. Ovat pitäneet kauppaa jo 30v.


    • gfgyuhi

      Enpä usko että dani alkaa enään Jennan kans millekkään. Danihan puisteli vihaisena päätään yleisössä, kun ne nauro Armin kans Tuulikille.

      • ?....?

        Dani sanoi kun poistettiin talosta että "hän on vain mies" (tarpeineen), tuskin ottaa Jennaa vakavasti.


    • KatuLapsonenJenna

      Jenna on läski siiderivalas katulapsi. Joutais autiolle saarelle loppuelämäkseen yksin.

      "Mukku emmie taho, emmie sinne halluu lähtee. Mie mie mie mie halluun kikheliä"

      • mie! ei sie!!!

        Kannattais Jennan läheisten hommata sille kiljukaulalle henkivartijat kun tulee talosta ulos, Näyttää täällä olevan aika kiukkuisia kirjottelijoita. tai jättää se tyttö sinne taloon loppuiäksi.


    • olooooo

      EI ANSAITSE VOITTOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Jenna nollille!!!

      Muistakaa nyt äänestää, ihan ketä vaan, muttei tuota hirviötä!! Eikä mielellään Jonathania!! Nyt annetaan ääniä sille, jonka halutaan voittavan!! Äänestys ohjeillakin sotketaan kansaa, niin että äänestettäs noita kahta apinaa!

    • SSMMLL

      "Mie en voi mittään, että mie huuvvan!"

      1. Mikä Helvetin mie?
      2. Kyllä voi, jos haluaa.

      • iiiinhokki jenna

        Toivottavasti Dani käy vain kiittelemässä Jennaa pimpsusta ja unohtaa koko rääkyjän.


      • entykkääteistä
        iiiinhokki jenna kirjoitti:

        Toivottavasti Dani käy vain kiittelemässä Jennaa pimpsusta ja unohtaa koko rääkyjän.

        Miksi hänen kirkuva käytös on muka hyväksyttyä; koska muka on sellainen oikeesti. Andten ruuan mässytys ei ollut sallittua hänen korvilleen, mutta meijän pitää hänen oikuttelua kattoa. Tuulikki ei ole vanha, mutta kyllä kunnioittaa voi toista ihmistä. Armi ja Jenna oli kuin koulukiusaajat.


    • raakkuja

      Jenne the Rääkyjä on huutanut koko aamun, että taloss on niin liikaa asukkaita.
      Itse hän on se ylimääräinen ja toivon lähtöjärjestyksen olevan:
      Jenna
      Tuija
      Jonathan
      Anna
      ...pojjat
      Andthe viimeisenä

      • äänestäjäbb

        Andte ja anna näköjään johdossa, hyvä hyvä


      • äänestäjä
        äänestäjäbb kirjoitti:

        Andte ja anna näköjään johdossa, hyvä hyvä

        Annan pää hajoo voitosta, koska nyt jo mennään äärirajoilla pään hajoomosen kanssa .


    • Totuus päin naamaa!

      Jenna luulee median odottavan ruusujen ja shampanjan kanssa uutta, ihanaa tähtöstä JENNAA!!!On niin täynnä itseään, että on ihan varma suosiostaan ja voitostaan!
      Siispä annetaan äänet kelle muulle hyvänsä, muttei Jennalla ja Joonathanille!
      Aika laskeutua korokkeelta maan pinnalle!

      • Dissaaja

        Juu, ihan sama kuka voittaa kunhan ei Jenna tai Jonathan! Heidän dissaaminen on oodi ja kunnianosoitus sivistyneelle käytökselle ja kiusaamisen poistamiselle.


    • MIE EN HALLUUUUUUU!!!!!!

      Jos Suomen kansa on oikeesti niin helvetin vajaa, että äänestää ruman piipittäjä-homon tai ruman rääkyjäpissiksen voittajaks, mä vittu muutan pois Suomesta!

      Tai no tuotantohan voittajan ilmeisesti päättää, eli siinä tapauksessa homo ja pissis on vahvoilla..

    • kyyläämisiä

      Onpa hauska katsoa kun reilunporukan miehet saunoo: Pertti,Jussi,Andte jaJoonas.Nauru raikaa eikä skeidaa puhuta kenestäkään.Eikä kukaan kyttää toisten jokaista liikettä,jolloin muiden olis oltava varuillaan.Tämä nelikko johtoon ja joku näistä voittoon niin katsomo repeää.

    • Tatatatatata

      Olipa jännä että Jenna sai kirjeen äidiltään eikä nuorisokodin hoitajilta; D

    • tosi on

      Voi niitä raukkoja, jotka joutuivat haistelemaan Jonnan pimpuksen hajua kun nussivat Danin kanssa tuntitolokulla. Armikin sen totesi, että kyllä leijuu kamala haju. Luulisi osaavan pitää huolen alapäänsä siisteydestä, kun on niin altis nussimaan ja vielä toisten läsnäollessa. HYI HAISULIINIA HYI !

    • 4+15

      Tatatatatatatatat Jenna Tatatatatatatatatata

    • Mutkalan opas

      Ei se Jenna osannut sitä pimppua edes tarjoilla. Eihän miehen tarvitse koko yötä jyystää, jos se tarjoilumeininki on hanskassa.Hänhän vaan makasi alla kuin patja ja toinen nylpytti jänöjussin tapaan.

      Dani on varmaan tajunnut, että tuontapaisia löytyy kuin herneitä purkista.Kaikki samanlaisia ja pierettää.

      En myös erikoisesti arvosta Annaa yninöineen vaikka hän ei pahansuopa ollutkaan. Ei kyllä kertaakaan mennyt Tuulikkia auttamaankaan ja liekö yhtään kertaa tiskannut tai ruokaa laittanut. Jotain meininkiä jo voisi tuonikäisellä olla keittiössäkin. Ei pelkällä yninällä ja tunteilulla pitkälle pötkitä.

    • tosi on

      Eipä ne monet paljon muusta oo kiinnostuneet kuin hiustenpidennyksistä, geelikynsistä ja tatuoinneista. Kyökkihommat ei kiinnosta yhtään, kun se on arkea ja miehen täytyy tehdä nainen joka päivä onnelliseksi erinäisin yllätyksin ja huomionosoituksin. Jos tää ei ole ohimenevää, niin tälle pohjalle on vaikea rakentaa mitään tulevaisuutta. Elämä on arkea ja kaikenlaisissa ihmissuhteissa luovimista, jossa voisi huomioida toistakin eikä vain itseään.

    • ratsja

      ankeat on jennan ajat kun kukaan ei välitä ei tee ruokaa ja kakki pitää itse hoitaa, dani on pelle ja avuton samaa kastia ,,,,

    • pötkötpesulle

      Tuota kyllä ihmetelly että on tuo löllö käynyt yhtään kertaa edes saunassa ja noi naiset muutenkaan, aina kun on sauna lämmin niin miehet siellä rupatelleet mut ei muita naisia kuin Tuulikki. Kökkö paljussa ovat kyllä eritteitään vaihtanneet. Sanotaan että puhtaus on puoliruokaa, silläkö nämä martat on tuolla lihonneet niin ettei taloon mennessä olleet vaatteet enää sovi päälle. Tuijakin ahtautuu makkarankuoreen ja pursuilee joka suuntaan.

    • mieki halluun.

      Mie on voih mittään mie äänestän andtea, mie halluun nii

      • terveisiä katsojille

        http://t.co/mhY1GvZHnD


    • Jenna-ällötys

      Jenna on Jonathanin kanssa kyllä kaikkien aikojen BB-inhokit. Voikohan tuolle rääkkyturvalle tehdä enää mitään, jotta tulisi jonain päivänä yhteiskuntakelpoiseksi. Taitaa olla menetetty tapaus jo 19-vuotiaana. Jos jotain voisi toivoa niin Jennan vanhemmat saisivat antaa tyttärelleen kunnon selkäsaunan ja mummi vedellä pitkin korvia.

    • luuserisakkia

      Jenna on menetetty tapaus . Aikuinen nainen ja käyttäytyy noin. Koulut käymättä. Ainoa, mitä osaa on rääkyä: missä se kampaja on,mie en kestä, mie en , mie en...
      Haarat levällään koko kansan edessä ja mahtoi tuolla yhteisessä makkarissa haista pi**u. Hyi stna.

      Miten joku voi olla noi oksettava. Ei ymmärrä.
      Kiljuhanhen ikäiset ovat jo kasvaneet ja opiskelussa tai jo valmistuneet.
      Mahtaa vanhemmilla olla hirveää. Luetellut siskojensa ja pikuveljensä nimet ja esitti ensin, että äiti on erityisopettaj!
      Just, joo. Opettajaa ole nähnytkään kotona tuo luuska.
      Taitaa olla työllistetty kouluavustaja. Ei tiedä tonttu edes äitinsä ammattia. Opettajien lapset eivät BB-taloissa peittoja heiluttele

      • kot2754

        Just, hahhhhhhaaaaaa


    • :DDDDDDDDDDDD

      Vannon, kautta vaarini haudan, että jos läski siiderivalas Jenna voittaa bigbrotherin, otan seuraavan junan Ylitornioon ja huudan paikallisen marketin edessä 24 tuntia putkeen "Jenna on läski valas". Ja tulen laittamaan videon jos tuo horo voittaa

    • Norsunvee

      On tuo kyllä lihonut tuolla. Oikea ihrapallo. Tukkaa muutama karva jäljellä. Rääkyvä huuto on sentään jäänyt.
      Naama on kuin norsunvi**u.

    • Selkäsauna

      Koko kausi on mennyt pilalle huutamisen ja äärettömän ilkeyden vuoksi, joita on talossa Jennan ja Jonathanin ansiosta. Hirveää katseltavaa ja kuunneltavaa! Talossa on muutamia mukavia ihmisiä ja mielenkiintoisia viikkotehtäviä, mutta niiden seuraaminen on em. syystä ollut yhtä tuskaa. Hyvät ihmiset eivät pääse esille noiden kahden paskakasan vuoksi. Selkäsauna ja maasta karkoitus!

    • ärsyyntynyt

      Olen nuori aikuinen tavallinen nainen. En teini, en pissin tai mitään muutakaan.

      Minusta Jenna on todella kaunis, vaikka onkin lihonnut talossa useita kiloja. Olen itsekin kovaääninen ihminen ja olen lähes jokaisen jakson tällä kaudella katsonut bb:tä, ja minua ei ole kertaakaan vaivannut Jennan huutaminen. Se on hänen tapansa puhua, kuten toisilla on tapa puhua hiljaa.

      Jenna on ollut yksi viihdyttävimmistä asukkaista talossa. Etenkin kiron kivikko- viikolla Jenna oli aivan huippuviihdettä.

      Joka vuosi bb:ssä on vähintään se yksi pariskunta ja tänä vuonna se sattui nyt olemaan Jenna ja Dani. Kertokaa miten tämä pariskunta poikkeaa niistä muiden vuosien pariskunnista (esim. Jonna ja Jouko)? Niin ei mitenkään.

      Jenna ja Dani olivat söpö pariskunta ja toivottavasti heidän suhteensa jatkuu myös ulkomaailmassa. Ja se on jokaisen oma asia kuinka paljon/kauan haluaa seksiä harrastaa. Ja ei se ole vaikuttanut muiden asukkaiden elämään.

      Myönnän ettei Jenna ole pahemmin kotitöitä talossa tehnyt, mutta siellä on ollut monta asukasta, jotka ovat halunneet ne hoitaakseen, joten en näe tässäkään ongelmaa.

      Minusta vanhempia pitää myös kunnioittaa, mutta heiltä vanhemmilta ihmisiltä odottaisi myös jonkin asteista kunnioitusta nuorempiaan kohtaan. Mm. Tuulikki ei kauheasti osoittanut kunnioitusta talon junioriväkeen. Jennaa ja Daniakin pilkkasi ja nälvi aina minkä kerkesi (mm. Jenna on lihava ja Danilla talon 3. paras vartalo) ja kaikkia muitakin asukkaita. Minusta tuollainen käytös ei ole soveliasta hänen ikäiseltään ihmiseltä. Ja se Tuulikin pk huone itku, kun sai lisäkivet kannettavakseen oli naurettavaa. Se joka mokaa, kantaa itse vastuunsa. Kyllä minä itse nauroin aivan vedet silmissä Jennan ja Armin räkätykselle. Oli ihan oikein, että Jenna antoi Tuulikille takaisin samalla mitalla! Tuulikki oli talon pahin kiusaaja!

      Ja mitä Jennan parturi-kampaajahaaveeseen tulee, te ette kukaan voi tietää kuinka ammattitaitoinen hän todellisuudessa on. Mitä jos teidän oma kampaajanne on samanlainen kuin Jenna koti-oloissa, vaikka töissä käyttäytyy asiallisesti. Itse ainakin voisin mennä Jennalle parturiin.

      Väittäisin ettei kukaan teistä tunne Jennaa siviilissä, enkä tunne minäkään. Joten älkää tuomitko ennen kuin tutustutte kyseiseen henkilöön.

    • nimetön

      Kuinka naurettavaa touhua sinulta. Sinä olet oksettava. Itse olet häpeäksi koko ihmiskunnalle kun jaksat tämmöisestä asiasta alkaa täällä valittaa. Jenna ei ansaitse selkäsaunaa, sinun se kuuluisi saada kun tämmöisiä tänne kirjottelet.

      • nimetön

        saapa ainakin kivesvyöryn kun mahlat lentää sisälle siviilissäkin.


    • Ois puonnu vaan ensi

      Olisipa kiva laittaa "ärsyyntynyt" nimimerkki Jennan kanssa samaan asuntoon, vaikka vain viikoksi! Olet huono ihmistuntija, jos sinulle ei selvinnyt, että Jenna on: ilkeä, itsekäs, rääkyvä, oikuttelija, kiukuttelija, diiva, teeskentelevä, epäsiisti, laiska, vetelehtivä, itseään täynnä, jne. jne. Kuka tollaisen hirviön kanssa ylipäätään voi asua? Oli varma voitostaan, eli "mä haluun!" voittaa, onneksi tippui, tippuis vaan korokkeelta itsekin, kasvaisi aikuiseksi, mutta luonnehan ei muutu!

      • Ärsyyntynyt

        Aivan varmasti muuttaisin heti Jennan kanssa saman katon alle! Kuten jo aiemmin sanoin kukaan teistä ei tunne Jennaa, joten lopettakaa tuollainen arvostelu. Talossa ihmiset voivat vaikuttaa ihan erilaisilta kun tosi elämässä.

        Ja sitä paitsi, minultakaan ei heru kunnioitusta ilkeille vanhemmille ihmisille.

        Ja voisiko joku vielä ihan kunnolla perustella, miksi Jenna on ilkeä ja ei muka kunnioita ketään, on lellitty, ynnä muut surkeat haukut jota lähes kaikki täällä on kirjoittaneet! Kenelläkään ei ole ollut minkään laisia kelpo perusteluita. Tähän ei riitä sitten mikään "no kun se on semmone teinikakara ja huutaja ja ärsyttävä", vaan kiitos ihan kunnon perustelut! :)


      • Ärsyyntynyt
        Ärsyyntynyt kirjoitti:

        Aivan varmasti muuttaisin heti Jennan kanssa saman katon alle! Kuten jo aiemmin sanoin kukaan teistä ei tunne Jennaa, joten lopettakaa tuollainen arvostelu. Talossa ihmiset voivat vaikuttaa ihan erilaisilta kun tosi elämässä.

        Ja sitä paitsi, minultakaan ei heru kunnioitusta ilkeille vanhemmille ihmisille.

        Ja voisiko joku vielä ihan kunnolla perustella, miksi Jenna on ilkeä ja ei muka kunnioita ketään, on lellitty, ynnä muut surkeat haukut jota lähes kaikki täällä on kirjoittaneet! Kenelläkään ei ole ollut minkään laisia kelpo perusteluita. Tähän ei riitä sitten mikään "no kun se on semmone teinikakara ja huutaja ja ärsyttävä", vaan kiitos ihan kunnon perustelut! :)

        Ai niin, ketään ihmistä ei saa haukkua läskiksi! Ja kaiken lisäksi Jenna näyttää paremmalta kuin varmaankaan yksikään teistä, jotka häntä haukkuvat. Ja luultavasti olette itse huomattavan ylipainoisia, ja jaksatte nipottaa, kun toisella ei ole 3kk mahdollisuutta liikkua, niin väkisinkin kertyy lisäkiloja. Te jotka haukutte Jennaa idiootiksi, olette itse sellaisia. Ps. Mie en kaksa teitä ennää!


    • markon markon

      Ei ihan idiootti ole, mutta kasvattaja ei ole osannut käyttää ohjauksessa ollenkaan ei-sanaa eikä hyviä tapoja ole tullut opetettua. Eihän kovapäistä nuorta olekaan helppo ohjata, mutta tämä menee kaiken arvostelun alapuolelle.
      Jos Jenna meinaa alkaa naiseksi ja ihmiseksi, kova tie on edessä, niin pahasti muussasi maineensa ja mahdollisuutensa. Viidernsadan kilometrin sätellä ovat työpaikat pannassa, niin kamalaa oli se näky, jota jouduimme katsomaan.

      Jennan kasvot voisivat olla melko sievät, mutta irvistely, kauhea kiljuminen ja jalkovälin levittäminen suorassa lähetyksessä, jossa paljon nuoria, kertoo hävyttömästä röyhkeydestä.
      Pari ei osannut edes rakastella. se olisi voinut olla malli, mutta se oli aina eläimellistä velttoa nylkyttämistä, josta tuskin kumpikaan nautti. Olen nähnyt koirien toimivan hieman samalla tavalla. Jos kunnon nainen antaa, mies saa kyllikseen, mutta tästä ei tullut lasta eikä kakkaa.

      Tuonlaatuinen kiroilu on aivan alatyylistä ja kertoo sen seuran, jossa on viihdytty. Antoi vanhempien ihmisten passata ja palvella, ei siivonnut edes omia jälkiään. Kiron kivikossa viimeistään pakhastui noita-akkamainen käytös: yhtä surkeaa rääkymistä ja uikutusta. Kotiseutu häpeää raskaasti. Sulhaskandidaatti ei ansaitse yhtäkään sanaa häpeänsä peitoksi. Tuo suhde ei voi jatkua.

    • Näin se on!

      Hyvin kirjoitettu!! MOT

      • Jenna on paras

        Jenna on paras!


    • Yöks

      Jenna on tyhmä kiljuhanhi, jonka tulevaisuus tulee olemaan silkkaa helvettiä. Pilasi maineensa ja mahdollisuutensa.

      • näin on.

        Ei näitä kukaan muista muutaman viikon päästä, edes voittajia.


    • Moukkojoukko

      Kyllä oli se yhteishaastattelu niin tyylikästä, että alta pois.
      Jenna kaamea tukka jollakin ihme häkkyrällä pään päällä.
      Näki koko nelikosta, että kyllä vi**i noita kaikkia. Sanoivat, että oikea voitti mutta heti perään Nilviäinen olisi halunnut Jennan voittavan ja Raakku Jonathanin. Teijä 0.8% saalillaan on vain sivuun heitettävä rään ja kynsien syöjä. Hirveät purjeet ja maha kuin sumopainijalla.
      Jenna oli lihonut muodottomaksi, kasoisleuka ja paidan alta pursuavat ihrat Hyi stna.
      Jonathan kahden lapsen isä oli pieni ruipelo, laihat kintut ja peitti ne noilla teinien vaaterievuilla.
      Hirveät sottatatuoinnit ja aina ne likaiset luurankohanskat kädessä.
      Illallisella vielä pitivät mukahauskaa ja Pertti kohteliaana vain tarjoili noille moukille.
      Jotenkin niin hävettävä joukko, että tunnen jopa myötähäpeää.
      Pertti laittoi ruokaa ja nämä eivät edes kiittäneet!
      OOKKO pudottanu Jonathanin kuvan lattialle??? Röökiä tänne ja heti. Missä se ja se viipyy???
      Jenna- säälitys joutuu nyt ihan itse pesemään vaatteensa, laittamaan ruokansa ja on niin tunnettu julkkis nyt koko BB:ia katsoneessa Suomessa.
      Mutta millainen julkkis? Ei tainnut Jonathan nostaa neitoja oikeiksi julkkiksiksi. johonkin seiskn sisäsivun juoruun varmaan mahtuu koko sakki. Oksettavaa.

    • Yöks

      Tyhmempää porukkaa ei Suomesta löydy toista kuin Jenna, Jonathan, Armi ja Tuija.

    • Kyllä

      Näin on!

    • 112

      No meneekö big brotheriin yleensäkään kovin älykkäät ihmiset? Se on apinatarha tehty ulkomaailman viihdykkeeks

      • JänkhäJoonas

        Heinäkenkä ei osaa edes suomea puhua! Pysykööt siellä jänkhällä joikhaamassa.Jenna on paras.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4397
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4366
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4036
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2947
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2571
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2133
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      341
      2112
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1685
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe