Moikka!
21-vuotias lähihoitaja tarjoaa lastenhoitoapua Helsingin ja Espoon alueilla.
Olen työskennellyt MLL:n lastenhoitopalvelussa nyt kolme vuotta ja lisäksi minulla on kokemusta kehitysvammaisten lasten hoidosta. Olen hoitanut paljon myös vauvaikäisiä lapsia ja minulla on vankka kokemus erilaisista ja eri-ikäisistä lapsista. Osaan siis vaihtaa vaipat ja tehdä maidot!
Olen käynyt EA-kurssit ja käyn säännöllisesti MLL:n lisäkoulutuksissa.
Tällä hetkellä teen psykologian opintoja avoimessa yliopistossa.
Olen luonteeltani pirteä, huumorintajuinen ja rauhallinen ihminen. Nautin todella lasten kanssa tekemisestä ja olemisesta.
Minulla olisi mahdollisuus satunnaiseen tai säännölliseen keikkatyöhön, eli esimerkiksi illat ja viikonloput olisivat sopivia lastenhoitotyölle.
Palkka on sovittavissa tilannekohtaisesti ja esimerkiksi yöhoidosta voidaan sopia jokin ''perussumma'' (kuten esimerkiksi 20e/5h tai 50e/koko yö).
Kuljen pääosin julkisilla (auto on satunnaisesti käytössä), joten kulkuyhteyksien tulisi olla hyvät.
Otathan yhteyttä jos lastenhoitaja on etsinnässä! :) Kerron mielelläni lisää.
[email protected]
Lastenhoitoapua tarjolla HKI+Espoo!
emppu1234
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918