Hei Äänekoskelaiset! Onko tietoa onko ennustaja Kaija Vainikainen vielä elossa? Jos on tekeekö vielä ennustuksia ja kuinka usein?
Äänekoski/ Kaija vainikainen
16
4607
Vastaukset
- turmatar 68
Juu ennusti minulle avioeron ja huonoa tulevaisuutta,nyt vuosia( 10v) jälkeenpäin voin sanoa ,että väärin meni,aviossa edelleen ja hyvin menee.
- ennusti
yli kolmekymmentä vuotta sitten ennusti minulle,moni asia on pitännyt paikkansa,
- totuus 88
Kiisus mitä kalikka-aivoja! Jos osaisi joku ennustaa olisi se tehnyt sillä jo hyvää tiliä,esim. lottonumerot?
- geruwelpwåpö
maanantaisin 9-10 välillä antaa aikoja, tekee vähemmän, mutta hengissä on
- tyytyväinen ollut
Mistä tälle Kaijalle nykyään varataan aiks?tuskin enään parturin numerosts
- Anonyymi
tyytyväinen ollut kirjoitti:
Mistä tälle Kaijalle nykyään varataan aiks?tuskin enään parturin numerosts
Ei ota enää vastaan.
- kaijakookoo
On elossa ja tekee tulkintoja.
- uteliastietämään
Mitenköhän kaijaan saisi yhteyttä?
- Lottoaja
Ennusti lottonumerot väärin viime lauantaina, tosi pettynyt olen tulokseen
- Anonyymi
Nyt eletään vuotta 2020 - onkohan Kaija-Rouva enää hengissäkään. Hän on/oli todella mahtava ennustaja. Ei taidan olla muita sellaisia... (huoh).
- Anonyymi
Ei tee enään ennustuksia
- Anonyymi
Rauha Kaijan muistolle.Lepää rauhassa🙏
- Anonyymi
On kyllä taitava ennustaja.Minullekkin sanoi että jos syöt pussilisen ruispaloja niin hetken päästä joudut meneen paskalle...ja kyllä näin kävi.
- Anonyymi
Muistan kuinka hän ennusti että tulen saamaan vieraita kaukaa ja kas muutaman vuoden päästä sain vieraita ulkoavaruudesta. Kahviteltiin siinä hetki ja syötiin köyhiä ritareita,lähtivät sitten kotiaan kohti. Oli se vaan mukavaa!
- Anonyymi
Samat lorinat povasi kaikille, täyttä huuhaata
- Anonyymi
Voisitteko jättää kuolleet rauhaan.Minkäänlaista kunnioitusta ei osata eikä ymmärretä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906