Näyttelijäksi tonne taloon ärsyttämään asukkaita ja aiheuttamaan erimielisyyksiä, eihän kukaan voi olla oikeesti tollanen.? Lopussa paljastetaan että tuotannon feikki asukas.........ainoo järkevä selitys tohon käytökseen !
Onkohan Jonathan palkattu
14
330
Vastaukset
- pettääkö tunne
Ei, kukaan ei voi oikeasti olla noin ilkeä! Vai voiko sittenkin?
- Tääähh?
Mitä se nyt on tehny?
- se se on!
Minäkin alan uskoa että on palkattu agitaattori. Ei kukaan todellakaan voi olla noin järjetön. No ehkä vaikeasti sairas narsisti...
- 34554
tuotannon tyyppi se on sehän on ollut selvää jo kauan
- Kaksi ihmishirviötä
Eikä kukaan voi olla niin sairaan ilkeä kuin Jenna.
Jenna tarvitsisi mielestäni jotain psykiatrista hoitoa. Terapiaan siitä. Ei oo normaalia käytöstä tuollainen.- Samaa mieltä
Olen tullut samaan tulokseen, molemmat psykopaattiset mätäpaiseet ovat tuotantoa. Tosin näytelmä on minusta viety liian pitkälle, kun sitä ei viitsi enää edes katsoa tuo pahuuden ilmapiirin takia. Mutta onnittelut tuotannolle onnistuneesta juonesta, vaan olkoon tämä viimeinen kausi moista kuvotusta.
- JJJJJJJJJJJ
Samaa mieltä kirjoitti:
Olen tullut samaan tulokseen, molemmat psykopaattiset mätäpaiseet ovat tuotantoa. Tosin näytelmä on minusta viety liian pitkälle, kun sitä ei viitsi enää edes katsoa tuo pahuuden ilmapiirin takia. Mutta onnittelut tuotannolle onnistuneesta juonesta, vaan olkoon tämä viimeinen kausi moista kuvotusta.
Tämän henkilön takia varmaan katsojaluvut romahtaneet niin paljon, koska muut asukkaat hissuttelevat kun eivät uskalla puhuu pahemmin nyt, ettei tulis aina vaan uutta konfliktia, joten väistelevät ja siksi niin tylsää, kun ihmiset eivät ole AITOJA.
- juunathar
JJJJJJJJJJJ kirjoitti:
Tämän henkilön takia varmaan katsojaluvut romahtaneet niin paljon, koska muut asukkaat hissuttelevat kun eivät uskalla puhuu pahemmin nyt, ettei tulis aina vaan uutta konfliktia, joten väistelevät ja siksi niin tylsää, kun ihmiset eivät ole AITOJA.
Ihan totta, ei tuo kovin toimiva juoni ole. Mutta rahaahan siitä vaan halutaan. Ja nyt tarvitaan enemmän, jotta saadaan näiden palkat maksettua. Ikävä källi tuotannolta.
- ei enää kiinnosta
Vaikka olisikin näyttelijä niin kuka ihme tuosta hyötyisi?
BB on ohjelma jota olisi mukava seurata mutta tuollaisten asukkaiden ansiosta Jenna, Jonathan) sateen ropina pihalla on mielekkäämpää kuunneltavaa ja katseltavaa.
Niin, hyöty on laskelmoitu tietysti tuotannon kasassa.- yhdeksän
Voihan olla, että Jonathan on palkattu vaan näyttelemään ja ärsyttämään. Hänelle maksetaan siitä hyvin ja ettei se voitakkaan. Olis kyllä hauska olla kärpäsenä katossa kun hän on pk:ssa. Nytkin kun tuli sieltä, niin Jenna kysyi, mikäli oikein kuulin että lähteekö tänään ,johon vastasi en saa puhua tai en tiedä. Niillä taitaa olla samanlainen oma viestintä kuin Danin kanssa Jennalla.
- koko jutun luin
Luin tuon Jussin kirjoituksen ja ihmettelen kyllä mitä tossa on niin kamalaa että sai porttikiellon loppubileisiin, ihan ok kirjoitus, höh, ompas pilkunn......ei voi muuta sanoo.
- PASKA TUOTANTO
koko jutun luin kirjoitti:
Luin tuon Jussin kirjoituksen ja ihmettelen kyllä mitä tossa on niin kamalaa että sai porttikiellon loppubileisiin, ihan ok kirjoitus, höh, ompas pilkunn......ei voi muuta sanoo.
Aivan. Tuotantohan tossa on mokannut, ei kukaan muu.
- Huijausta koko BB
Tuotannolla on selvästi paljon salattavaa. Ilmeisesti salassa on muutakin kuin mitä lehteen on nyt päässyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529