Onkohan Jonathan palkattu

tiikerihai

Näyttelijäksi tonne taloon ärsyttämään asukkaita ja aiheuttamaan erimielisyyksiä, eihän kukaan voi olla oikeesti tollanen.? Lopussa paljastetaan että tuotannon feikki asukas.........ainoo järkevä selitys tohon käytökseen !

14

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettääkö tunne

      Ei, kukaan ei voi oikeasti olla noin ilkeä! Vai voiko sittenkin?

    • Tääähh?

      Mitä se nyt on tehny?

    • se se on!

      Minäkin alan uskoa että on palkattu agitaattori. Ei kukaan todellakaan voi olla noin järjetön. No ehkä vaikeasti sairas narsisti...

    • 34554

      tuotannon tyyppi se on sehän on ollut selvää jo kauan

    • Kaksi ihmishirviötä

      Eikä kukaan voi olla niin sairaan ilkeä kuin Jenna.
      Jenna tarvitsisi mielestäni jotain psykiatrista hoitoa. Terapiaan siitä. Ei oo normaalia käytöstä tuollainen.

      • Samaa mieltä

        Olen tullut samaan tulokseen, molemmat psykopaattiset mätäpaiseet ovat tuotantoa. Tosin näytelmä on minusta viety liian pitkälle, kun sitä ei viitsi enää edes katsoa tuo pahuuden ilmapiirin takia. Mutta onnittelut tuotannolle onnistuneesta juonesta, vaan olkoon tämä viimeinen kausi moista kuvotusta.


      • JJJJJJJJJJJ
        Samaa mieltä kirjoitti:

        Olen tullut samaan tulokseen, molemmat psykopaattiset mätäpaiseet ovat tuotantoa. Tosin näytelmä on minusta viety liian pitkälle, kun sitä ei viitsi enää edes katsoa tuo pahuuden ilmapiirin takia. Mutta onnittelut tuotannolle onnistuneesta juonesta, vaan olkoon tämä viimeinen kausi moista kuvotusta.

        Tämän henkilön takia varmaan katsojaluvut romahtaneet niin paljon, koska muut asukkaat hissuttelevat kun eivät uskalla puhuu pahemmin nyt, ettei tulis aina vaan uutta konfliktia, joten väistelevät ja siksi niin tylsää, kun ihmiset eivät ole AITOJA.


      • juunathar
        JJJJJJJJJJJ kirjoitti:

        Tämän henkilön takia varmaan katsojaluvut romahtaneet niin paljon, koska muut asukkaat hissuttelevat kun eivät uskalla puhuu pahemmin nyt, ettei tulis aina vaan uutta konfliktia, joten väistelevät ja siksi niin tylsää, kun ihmiset eivät ole AITOJA.

        Ihan totta, ei tuo kovin toimiva juoni ole. Mutta rahaahan siitä vaan halutaan. Ja nyt tarvitaan enemmän, jotta saadaan näiden palkat maksettua. Ikävä källi tuotannolta.


    • ei enää kiinnosta

      Vaikka olisikin näyttelijä niin kuka ihme tuosta hyötyisi?

      BB on ohjelma jota olisi mukava seurata mutta tuollaisten asukkaiden ansiosta Jenna, Jonathan) sateen ropina pihalla on mielekkäämpää kuunneltavaa ja katseltavaa.

      Niin, hyöty on laskelmoitu tietysti tuotannon kasassa.

      • yhdeksän

        Voihan olla, että Jonathan on palkattu vaan näyttelemään ja ärsyttämään. Hänelle maksetaan siitä hyvin ja ettei se voitakkaan. Olis kyllä hauska olla kärpäsenä katossa kun hän on pk:ssa. Nytkin kun tuli sieltä, niin Jenna kysyi, mikäli oikein kuulin että lähteekö tänään ,johon vastasi en saa puhua tai en tiedä. Niillä taitaa olla samanlainen oma viestintä kuin Danin kanssa Jennalla.


      • koko jutun luin

        Luin tuon Jussin kirjoituksen ja ihmettelen kyllä mitä tossa on niin kamalaa että sai porttikiellon loppubileisiin, ihan ok kirjoitus, höh, ompas pilkunn......ei voi muuta sanoo.


      • PASKA TUOTANTO
        koko jutun luin kirjoitti:

        Luin tuon Jussin kirjoituksen ja ihmettelen kyllä mitä tossa on niin kamalaa että sai porttikiellon loppubileisiin, ihan ok kirjoitus, höh, ompas pilkunn......ei voi muuta sanoo.

        Aivan. Tuotantohan tossa on mokannut, ei kukaan muu.


    • Huijausta koko BB

      Tuotannolla on selvästi paljon salattavaa. Ilmeisesti salassa on muutakin kuin mitä lehteen on nyt päässyt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe