Saatiinpa oma palsta planeetan upeimmalle maalle.
Upeeta! Mahtavaa! Upeeta! Mahtavaa!
..jjoo.. ei mulla muuta asiaa ollu, mutta tuun kyllä lukemaan, kunhan jollain muulla on sanottavaa.
Keep it real ja silleen.
Ai nii.. Olinxx eka?! =P
Asiaa!
8
1055
Vastaukset
- vielä
löydät jostain juttukavereita niin kehoittaisin vasta sitten juhlimaan...
- Hardy
Oikein!Olin viikko sitten ensi kertaa Japanissa...Osakassa,Kyotossa ja Kobessa.Aivan mahtavaa!Aika menee vaan aina liian nopeasti...ja hirvee hinku iski heti takaisin!Iski kulttuurishokki tulla takaisin Suomeen...eiku töihin taas...
- Aimo Kessi
Totta puhut, Mooses. Ei paljon hymyilytä tää pakkanen, kun keskisen Japanin ilmoihin vertaa.
- sake
Aimo Kessi kirjoitti:
Totta puhut, Mooses. Ei paljon hymyilytä tää pakkanen, kun keskisen Japanin ilmoihin vertaa.
Minäkin palasin reilu viikko sitten Japanista. Lähdin ilman ennakko-odotuksia ja palasin Japani-fanina! :) Ja maanjäristyskokemuksen rikkaampana.
Toikos Hardy sen samuraimiekan? - hardy
sake kirjoitti:
Minäkin palasin reilu viikko sitten Japanista. Lähdin ilman ennakko-odotuksia ja palasin Japani-fanina! :) Ja maanjäristyskokemuksen rikkaampana.
Toikos Hardy sen samuraimiekan?Miekkaa en valitettavasti vielä tuonut...aika kalliita hyvät miekat!Menkää ihmeessä Kiotoon ja Kobeen...suosittelen lämpimästi!
- hardy
hardy kirjoitti:
Miekkaa en valitettavasti vielä tuonut...aika kalliita hyvät miekat!Menkää ihmeessä Kiotoon ja Kobeen...suosittelen lämpimästi!
Ai niin...ja Osakaan tietysti.Ihmiset uskomattoman ystävällisiä...ja ne sadat ravintolat...ja mahtava ruoka!
- missys
hardy kirjoitti:
Ai niin...ja Osakaan tietysti.Ihmiset uskomattoman ystävällisiä...ja ne sadat ravintolat...ja mahtava ruoka!
joo tää palsta on positiivinen yllätys.. kuha tänne viel tulis jotai luettavaaki...
Mä olin Japanissa,Shizuokassa muutama vuos takaperin töissä vähän aikaa ja muuten bailasin ja pidin hauskaa... totaalisen ihana maa ja ihania ihmisiä... - hardy
missys kirjoitti:
joo tää palsta on positiivinen yllätys.. kuha tänne viel tulis jotai luettavaaki...
Mä olin Japanissa,Shizuokassa muutama vuos takaperin töissä vähän aikaa ja muuten bailasin ja pidin hauskaa... totaalisen ihana maa ja ihania ihmisiä...Mites Missys...olit töissä Japanissa.Saanko tiedustella mitä teit siellä,ja millanen paperisota tarvitaan työskennelläkseen Japanissa?Työlupa tietty,ja sairausvakuutusasiat?Jos sinulla olis neuvoja,olisin kiitollinen.Arigatoo gozaimasu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1007552Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3676639Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite613974Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293719Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1952201Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os201907- 621670
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181616Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11500Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11497