Johtuu varmaan tästä asukkaasta joka ärsyttää niin monia katsojia kuin myös asukkaita. Kaudesta tullut tylsä koska asukkaat eivät ole aitoja kun pelkäävät että tää päsmäri hyökkää sanallisesti kimppuun, niin varovat kokoajan sanomisiaan. Sitten katsojille se välittyy ja ei jaksa katella, mullakin 24/7 mutta pidän useita päiviä etten katsele yhtään, kun ton yhden asukkaan jokapaikkaan kommentointia ei vaan jaksa. Kyllä oli tuotannolta väärä arviointi ottaa taloon, liian kova luu muille., kuin myös meidän pinnalle !
BB Katsojaluvut romahtaneet
2
205
Vastaukset
- Ei mitään seurattava
Sama juttu. Hukkaan meni tämäkin ostos. Jennan Jonathanin ja Tuijan juttuja ei jaksa kuunnella.
Eniten ottaa päähän tuo tuotannon touhu. Jonathan saa imeskellä nuuskaa kun muilta se on kielletty. Samaan aikaan lopetettiin katsojien sääntörikkomus-ilmoittelu oikeus.
Finaalipäivä tulee jälleen kerran olemaan farssien farssi kun talon kaksi vihatuinta henkilöä istuu siellä kolmen viimeisen joukossa.
Yhtään en ihmettele jos kaikkien aikojen suosituimmalta asukkaalta, Andtelta, viedään nenän alta voitto.
Parasta on kuitenkin se, että jompikumpi ainakin, Jonathan tai Jenna, jää ilman voittoa. Riemuitsen siitä jo etukäteen.- BB Funny
Mua ottaa eniten päähän,mtai oikeastaan korviin tuon marsun vikinä.
Anna pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575