savonia amk hoitoala/ensihoito

ensihoitajaks

Minkälainen koulu tuo savonia amk on ja miten joustavia ne on? Onko ketään joka tekköö kokoaikaisesti töitä ja käy samalla kys. Koulua? Onko tiettyjä tuntejä jolla on läsnäolo pakko?

Miten ootte saaneet te joilla on jo sh-tutkinto takana hyväksiluettua tuohon ensihoito koulutusohjelmaan? Mitä kaikkea ootte saanut hyväksiluettua ja millä tavalla?

4

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmosta seo

      No en tiedä miten se savoniassa tai hoitoalalla menee, mutta on olemassa sellanen AHOT kuponki johon kirjoitellaan vastaava kurssi ja laitetaan kuponki vetämään. Se tulee joko hylättynä tai hyväksyttynä takaisin koulutuspäälliköltä.

    • Määvaannnn

      Eikös sen pääse 1,5-vuodessa jo läpi jos on sairaanhoitaja?!

    • ei tajuuu

      on varmasti läsnäolo pakko haloo noin käytännön läheinen ala miten ajattelit kirjoista oppivasi jonkun ensi/sairaanhoidon??!!!! oletkohan nyt hakeutumassa iha oikeelle alalle hei, tai olisko opintojen aika myöhemmin. sairaanhoitoala ei oo mikään "hellurei moi mä oon töissä ens viikon mut kai mä silti voin mennä harjoitteluun" tyypeille voi tsiisus.

    • eietä

      Ensihoitajaksi ei opiskella etänä. Ensihoitajan työkään ei onnistu etänä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1276
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      842
    5. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      732
    6. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      717
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      714
    8. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      72
      714
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      56
      707
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      655
    Aihe