Hotellisuosituksia?

Maippimatkailija

Hiljaista taitaa olla tällä palstalla mutta hotellisuosituksia olisin kysynyt.
Tarkoitus on yöpyä 2-3 yötä huhtikuussa Venetsiassa. Sieltä jatkamme matkaa todennäköisesti junalla Firenzeen ja sitten Roomaan.
Lennot on jo varattu mutta hotellit vielä puuttuvat. Jos joku ystävällinen kertoisi siisteistä ja hyvällä sijainnilla olevista hotelleista näissä kaupungeissa. Hintaluokka max. 150€/yö.

7

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • casa ottima

      Voi olla liian vaatimaton, mutta itse olemme jo muutaman kerran asuneet Casa Sant'Andreassa, joka sijaitsee pienen kanaalin rannassa lähellä Piazzale Romaa ja rautatieasemaa. Viimeksi oltiin siellä maalis-huhtikuun vaihteessa viikko, kahden hengen huone aamiaisineen yhteensä 475e. Meille erittäin sopiva, loistosijainnilla.
      Siisti ja asiallinen.

      • casa ottima

        Siis kyse oli Venetsiasta...


      • Maippimatkaaja

        Kiitos sinulle.
        Luulen kuitenkin että otetaan vähän hienompi kun kyse on 50 v. matkasta. Vaikkakin varsinainen juhlapäivä osuus Firenzeen tai Roomaan.

        Onko kukaan ollut hotelli Continentalissa? Tai jossakin Best Westernissä?
        Lisää ehdotuksia kiitos!

        Varasin ensimmäiseksi yöksi huoneen lentokenttähotelissa koska olemme illalla vasta perillä. Hinta oli vain 90 yö (Bw) ja voimme sitten heti aamulla siirtyä Venetsian keskustaan.


      • casa ottima
        Maippimatkaaja kirjoitti:

        Kiitos sinulle.
        Luulen kuitenkin että otetaan vähän hienompi kun kyse on 50 v. matkasta. Vaikkakin varsinainen juhlapäivä osuus Firenzeen tai Roomaan.

        Onko kukaan ollut hotelli Continentalissa? Tai jossakin Best Westernissä?
        Lisää ehdotuksia kiitos!

        Varasin ensimmäiseksi yöksi huoneen lentokenttähotelissa koska olemme illalla vasta perillä. Hinta oli vain 90 yö (Bw) ja voimme sitten heti aamulla siirtyä Venetsian keskustaan.

        Olen minä kyllä ollut Continentalissakin. Vaimon 50-vuotispäivä toistakymmentä vuotta sitten. Komiaa oli syödä aamiaista Grand Canalen varressa, mutta samanlaisia ne huoneet suurinpiirtein ovat. Ja kuka niissä huoneissa olisikaan muuta kuin yön tunnit, upea Venetsia kun on ympärillä. Venetsiassa on tullut käytyä aika monta kertaa, nyt kun muistelee.
        Vai että lentokenttähotellissa. Makuasia. Kolmessa vartissa sieltä menisi Venetsiaankin, taksilla nopeamminkin. Sitten parin minuutin kävely Continentaliin valojen peilatessa kanaaliin. Kuulostaisi juhlavammalta?


      • Maippimatkaaja
        casa ottima kirjoitti:

        Olen minä kyllä ollut Continentalissakin. Vaimon 50-vuotispäivä toistakymmentä vuotta sitten. Komiaa oli syödä aamiaista Grand Canalen varressa, mutta samanlaisia ne huoneet suurinpiirtein ovat. Ja kuka niissä huoneissa olisikaan muuta kuin yön tunnit, upea Venetsia kun on ympärillä. Venetsiassa on tullut käytyä aika monta kertaa, nyt kun muistelee.
        Vai että lentokenttähotellissa. Makuasia. Kolmessa vartissa sieltä menisi Venetsiaankin, taksilla nopeamminkin. Sitten parin minuutin kävely Continentaliin valojen peilatessa kanaaliin. Kuulostaisi juhlavammalta?

        Olemme siis Venetsiassa 3 yötä ja siitä ensimmäisen lentokentällä. Maksan mieluimmin ensimmäisestä yöstä tuon 90€ kun ollaan illalla 19 aikaan hotellilla. Aika säästö tulee. Sitten pari seuraavaa voi olla vaikka sen 200€/yö kun aamusta alkaen nautimme Ventsiasta.
        Itse olen ollut Venetsiassa vain päiväseltään reissussa aikaisemmin ja juuri siksi haluan siellä nyt myös yöpyä.
        Naisena ainakin pidän tärkeänä huoneen ja sängyn siisteyttä ja mukavampi olisi jos lattia olisi parkettia tai laattaa. Inhottavia ne kokolattiamatot kun ei tiedä koska niitä on pesty.


      • Maippimatkaaja

        Reissu on nyt tehty ja oli hieno!
        Suosittelen budjettimatkaajalle hyvänä vaihtoehtona Titian Inn hotellia Tesseran kylässä (lentokentän lähellä). Sieltä pääsee kätevästi bussilla tai Alilagunan veneellä Venetsiaan. Aamiainen hotellissa oli mainio ja siisteys erittäin hyvä! Palvelu oli hyvää ja meidät jopa vietiin vesibussiasemalle hotellin kuljetuksella ja haettiin illalla pois. Kävimme alkuillasta katsastamassa Muranon saaren.
        Venetsian keskustassa hotelli Olimpia oli mainio valinta! Todella tyylikäs kokonaisuus ja palvelualtis henkilökunta. Ihana sisäpuutarha jossa saattoi jo syödä aamiaista sekä terassi pikku kanaalin varrella ilta-aurinkoon. Sijainti oli mainio ja hyvin jaksoi sieltä kävellä esim. San Marcolle. Vaporetolla tultiin välillä takaisin ja pysäkki oli aivan lähellä Piazzale Romalla.


    • Matkatuumailija

      Ca' Bauta nimisessä pikkuhotellissa olimme kolme yötä kesällä 2013. Löytyy booking.com.n kautta. Oli erittäin siisti, lattiat muistaakseni parkettia. Tosi rauhallista yöllä, ei kuulunut mistään mitään. Hotsku on noin 15 min kävelymatkan päässä san marcon torista. Tulimme vesibussilla suoraan mantereelta isolta ilmaiselta parkkialueelta Ospedale -nimiselle bussipysäkille josta oli alle 10 min kävely hotellille, kätevää, ei tarvinnut luovia keskustan ruuhkien läpi. Ystävällinen ja auttavainen isäntä. Aamiainen oli vaatimaton. Mitään palveluja hotellissa ei ole, mutta Venetsian runsas tarjonta korvaa sen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe