Moi!
Onko jollakulla kokemusta ko. hotellista?
Mistä piditte, aamiainen, allas, jne
Anyavee Ban Ao Nang Resort 2015
8
336
Vastaukset 8
- minttu18
Hei ! Ajaa ihan asiansa. Sijainti erinomainen, aamiaiseen ehkä alkoi pikkuhiljaa kyllästyä kahdessa viikossa, koska se ei juurikaan vaihtunut. Viime vuonna olimme, ja nyt uusi matka varattuna samaan paikkaan. Hintaansa nähden nappi valinta. Nimi on muuten vaihtunut sitten viime vuodesta, tullut tuo Anyavee lisää. Allas ei ole järin suuri, mutta hyvin siinä mahtuu kuitenkin vilvoitella.
- jit
moi! kaikki tieto hotellista ,kokemuksia tervetullutta..... kiitos
- rett
Toimiiko netti ja onko maksullinen
- Aonangari
Viimevuonna ainakin toimi, ilmainen ja jopa altaalla oma wifi. Täällä noi yhteydet on tosi nopeita, joten nou hätä!
- mtro
Aamiaisella ei tarjoila possupohjaisia lihoja eikö juustoa.
- ällöööööö
Hirveä hotelli, en menisi uudestaan mistään hinnasta ! Yksi lause tiivistää kaiken.
- Raileirailei
Jos menet,ota huone uima-altaan puolelta,viidakon puoli oli kostea,pimeä ja tunkkainen.
- Siuda
Tammikuussa olimme ko hotellissa 3 viikkoa. Ensin huoneemme oli 3-rakennuksessa alakerrassa. Siellä haisi home ja viemäri! Kun valitimme, saatiin vaihdettua isoon siistiin perhehuoneeseen ja vieläpä matkatoimistolta hyvitystä. Muuten kaikki ihan ok. Sijainti erinomainen, lyhyt matka kaikkialle. Siispä, jos huone on hirveä, ei kannata siihen tyytyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568