Moi!
Onko jollakulla kokemusta ko. hotellista?
Mistä piditte, aamiainen, allas, jne
Anyavee Ban Ao Nang Resort 2015
8
337
Vastaukset 8
- minttu18
Hei ! Ajaa ihan asiansa. Sijainti erinomainen, aamiaiseen ehkä alkoi pikkuhiljaa kyllästyä kahdessa viikossa, koska se ei juurikaan vaihtunut. Viime vuonna olimme, ja nyt uusi matka varattuna samaan paikkaan. Hintaansa nähden nappi valinta. Nimi on muuten vaihtunut sitten viime vuodesta, tullut tuo Anyavee lisää. Allas ei ole järin suuri, mutta hyvin siinä mahtuu kuitenkin vilvoitella.
- jit
moi! kaikki tieto hotellista ,kokemuksia tervetullutta..... kiitos
- rett
Toimiiko netti ja onko maksullinen
- Aonangari
Viimevuonna ainakin toimi, ilmainen ja jopa altaalla oma wifi. Täällä noi yhteydet on tosi nopeita, joten nou hätä!
- mtro
Aamiaisella ei tarjoila possupohjaisia lihoja eikö juustoa.
- ällöööööö
Hirveä hotelli, en menisi uudestaan mistään hinnasta ! Yksi lause tiivistää kaiken.
- Raileirailei
Jos menet,ota huone uima-altaan puolelta,viidakon puoli oli kostea,pimeä ja tunkkainen.
- Siuda
Tammikuussa olimme ko hotellissa 3 viikkoa. Ensin huoneemme oli 3-rakennuksessa alakerrassa. Siellä haisi home ja viemäri! Kun valitimme, saatiin vaihdettua isoon siistiin perhehuoneeseen ja vieläpä matkatoimistolta hyvitystä. Muuten kaikki ihan ok. Sijainti erinomainen, lyhyt matka kaikkialle. Siispä, jos huone on hirveä, ei kannata siihen tyytyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1301854Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja151850- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712- 73681
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö274672Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44667Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34602