Olen lihava tyttö ja sen takia minulla on huono itsetunto. Olen ujo myös. Sain rohkeutta mennä kysymään ihastukseltani apua. Sen jälkeen ihastuksen kaverit naureskelivat ja puhuivat kovaan ääneen jotain minun kysymyksestä ja että "salainen ihailijasi" poika sanoi "no ei!" Alkoi hävettämään, koska he varmasti pilkkasivat ja olivat sarkastisia minulle. En taida uskaltaa ottaa yhteyttä ihastukseen enää kun näköjään kukaan ei pidä tällaisista löllömahoista. :( Ymmärsinkö sen naureskelun jotenkin väärin? Oliko se vain viatonta huumoria eikä heidän ollut tarkoitus loukata? Tuntui vain oudolta, koska emme tunne emmekä ole koskaan edes jutelleet.
Lihava on ällöttävä?
34
275
Vastaukset
- sjdbsns
Mitäpä jos vaan ottaisit itseäsi niskasta kiinni ja laihduttaisit.
Eipä enää pilkattaisi lihavuudesta, olisit terveempi, todennäköisesti itsetunto paranisi ym.
Turha itkeä kun kukaan ei halua läskiä, vaan tehdä asialle jotain.- marko92
en mä ite ainakaan alkais minkää läskin kans seurusteleen :D
- marko92
marko92 kirjoitti:
en mä ite ainakaan alkais minkää läskin kans seurusteleen :D
eikä saa olla liian isot häppärit tai pieni tissinen
- fdsdfsdf
Itsekin myönsit, että olet lihava ja tästä johtuen sulla on huono itsetunto. Eli koska itsetuntosi on matala lihavuuden vuoksi, niin millä keinoin sen saisi nousemaan? Laihduttamalla.
Sen jälkeen on yksi huoli vähemmän ja sen jälkeen ei enää tarvitse miettiä, että "johtuuko tuo painostani?". Älä ota tätä väärin, ei ole tarkoitus olla loukkaava. - 16v jätkä
Kun en tahtoisi loukata enkä antaa turhaa toivoa mutta kun asiat on nyt niin että lihavat tytöt ovat kyllä aika ällöttäviä. Pieni läski ei haittaa mutta kyllä ne vatsamakkarat on aika ällöttäviä. Minun yksi kaveri painoi vielä 8 luokalla 77kg. Hän alkoi sitten kunnolla pudottamaan painoa ja laihtuikin tosi paljon. Nyt kun olemme samassa ammattikoulussa ja olen vähän väliä nähnyt häntä niin tällä hetkellä hän painaa 55kg ja puhumme noin 160cm pitkästä tytöstä. Se on ihan täysin sinusta kiinni että haluatko olla sopusuhtaisempi vai et, helppoa se ei tule olemaan mutta kyllä se uurastus palkitaan.
- ALOITTAJA.
En tiedä missä teen väärin. En syö paljoa ja liikun, mutta vaikea on laihduttaa jos ei laihdu. Minulla saattaa olla sydänvika ja siksi en uskallakaan rääkätä itseäni juoksemalla puolikuolleeksi. Saan rytmihäiriöitä. Voiko laihduttaa jotenkin ettei tarvitse juosta 10km lenkkejä päivittäin? Liikunta tuntuu niin epämiellyttävältä. Kävelen pitkiäkin matkoja mutta ei se tuota tulosta.
- tsabudabuduu
Koita tehdä vatsalihasliikkeitä
- 20+20
Ruokavaliostahan se kaikki on kiinni, liikuntaa et tarvitse. Kaloreita laskemalla voit varmistua siihen että syöt tarpeeksi mutta et liikaa.
- ALOITTAJA.
Joo? Luulitko, etten olisi yrittänyt. Teen lihaskuntoharjoitteluja 3 kertaa viikossa.
- Gymallday
Suosittelen kahvakuula harjoittelua, siinä ei lasketa toistoja vaan minuutteja ja sekuntteja, olen itse poika 16v ja ihan suht hyvä kuntoinen, liikunnassa kokeiltiin tuota 1,5 tuntia, todella raskasta itse tein 8kg kahvakuulalla, tytöt voi tehdä 4-6kg, lupaan että se tuottaa tulosta, tulee hiki ja ohjaaja sanoi että 500kcal/kerta polttais rasvaa.
Sitten hommaat vaan jonkun kaverin sinne jonka kanssa on mukava käydä siel :)
Itse painoin ala-asteella 5lk. 60kg nyt 16v 82kg eli ihan normi paino ja suurin osa lihasmassaa, ajattelin myös itsekkin ettei voi olla mitäan keinoa millä saisin painon kuriin, täytyy vain kysyä itseltään kuka haluaa olla ja mitä haluaa tehdä.
Kysele toki lisää neuvon mielelläni.
Tsemppiä :) - En voi käsittää
Nyt on pakko avautua perkele! Mikä vittu siinä on että jos ihminen on läski ni heti tyrmätään??? VITTU ANOREKTIKKOKO SEN TYTÖN PITÄÄ OLLA???? Ei helvetti oikeest.... miettikää tätä: Kumpi on pahempi, se että tyttö on ylipainoinen VAI se että tyttö on hirvee anorektikko ja on luuta ja nahkaa??
- Kumpaan itse kuulut
Oletko sä sitten läski vai anorektikko?
- Anskuu996
Kumpaan itse kuulut kirjoitti:
Oletko sä sitten läski vai anorektikko?
Olen normaalipainoinen, mutta mielummim olisin lihava kuin anorektinen.
- dfsdf
Niin, koska mitään välivaihtoehtoa ei ole, on vain läskejä ja anorektikkoja joista valita.
- Kumpaan ite kuulut?
dfsdf kirjoitti:
Niin, koska mitään välivaihtoehtoa ei ole, on vain läskejä ja anorektikkoja joista valita.
Tätä mäkin yritin osoittaa
- Vatsamakkarat vittuu
Anskuu996 kirjoitti:
Olen normaalipainoinen, mutta mielummim olisin lihava kuin anorektinen.
Mieluummin luuta ja nahkaa. Anorektikko on aina parempi kun ne kauheet vatsamakkara tytöt.
- TäysinSamaaMieltä
NIINPÄ!!!!!
- phohihihih
Vatsamakkarat vittuu kirjoitti:
Mieluummin luuta ja nahkaa. Anorektikko on aina parempi kun ne kauheet vatsamakkara tytöt.
Anorektikoilla on vikaa korvien välissä (sillä se on psyykkinen sairaus) ja he näyttävät pakkasen raiskaamilta pulkannaruilta.
- Sanoisin näin
phohihihih kirjoitti:
Anorektikoilla on vikaa korvien välissä (sillä se on psyykkinen sairaus) ja he näyttävät pakkasen raiskaamilta pulkannaruilta.
Ja läskillähän ei ole mitään vikaa korvien välissä. Toinen on alipainoinen toinen taas ylipainoinen. Molemmat ovat ihan yhtä sairaita.
MEE LENKILLE VITUN VALAS LOPETA SE SUKLAAN SYÖNTI!!!!!!!
- ALOITTAJA.
En syö suklaata ollenkaan. Syön päivittäin 1200 kaloria. Onko se liikaa? Kuinka paljon minun pitää siis syödä kaloreita päivässä??
- Gymallday
n. 1800-2000 kaloria
- ALOITTAJA.
Minunhan pitäisi sitten laihtua. Perus kalorin kulutus on minulla juuri tuo 1800? jos oikein muistan, eli elimistö polttaa enemmän kaloreita kuin se mitä syön. Missä mättää? :o
- Gymallday
Ei, elimistö käyttää kaloreista n. 70-75% ja loput on kulutettava itse jollain liikunnalla, muista myös se että liikkuessa ensimmäisen puolen tunnin aikana elimistö polttaa sokerit ja hiilihydraatit, tämän jälkeen elimistö alkaa polttamaan rasvaa
- Niin se vain on
Aineen vaihdunta sun muut polttaa kyllä kaloreita ja peruskulutus on n. 1700 kaloria. Eikö kalorinkulutus sitten laihduta? Mitä sitten pitää kuluttaa jos ei kaloreita? Liikunta ei ole tärkein vain ruokavalio. Oikeastaan, pitäisi liikkua mahdottoman paljon jos meinaisi laihduttaa vain liikunnan avulla. Se määrä on niin paljon että ei sitä kukaan voi tehdä. Ruoka on se joka vaikuttaa eniten.
- mä kyllä tiedän
Voi luoja kun ootte tyhmiä! Aloittajalle: jos haluat laihduttaa:
1. Lopeta pessimistisyys ja itsesäälissä kieriminen
2. Aloita VÄHÄHIILIHYDRAATTINEN RUOKAVALIO!! Kalorien lasku on tyhmien hommaa, koska se ei vaan auta, eikä näköjään sinuun tehoa, niin sun ainoa vaihtoehtos laihtumiseen on hiilarit pois, laihdut varmasti ja tämä on fakta. Nettiin lukemaan aiheesta! Mulla on varma kokemus. Laihduin 9kk aikana 22kg :)
3. Jatkat liikuntaa, niin tulos syntyy nopeammin. Kävelet joka toinen päivä 3-6 km
4 thats it, tsempoiä :) - ALOITTAJA.
Mitä käytännössä se tarkoittaa, eli mitä voin syödä jotta ruoka on vähähiilarista? :o
- ffsddsfdsf
Google on myös kätevä.
- Gymallday
Tuoteselosteet ovat tätä varten :)
- ALOITTAJA.
Kaikissa ruoissa on hiilareita. Kuinka paljon on "vähän"? Kalorilaskentakin kun meni pieleen vaikka google oli apuna joten en osaa. :(
- Blood-Staz
Jaa-a :l
Kyllä riippuu aika paljon siitä että kuinka paljon sitä ylipainoa on.
Itte olen niin vainoharhanen jätkä että pidän kaikkea nauruskelua lähelläni kohdistuvan minuun.
(Oli se sitten lihavuudesta, vaatetyylistä, jostain huhusta tai jostain muusta)
Mutta, naisellahan taitaapi olla paljon hankalampaa ulkonäön kanssa ku ei nii paljoa riitä se että ei vaan välitä :/
Itselläni on painoa siis about 100kg, parhaimmillaa oli 110 :/ Ttosin perustaen arvioihin ja reaktioihin kun olen oikean painon sanonu, niin 80-90-kiloselta näytän :D Itte en niin suurta eroa ittessäni mitenkää nää, mutta en kyllä painoiseltani näytä. Pitkänä miehenä pituuteen menee tietenki jonku verra painoa...
Mutta läskiähän mussa silti on. Mutsin puolelta ei oo ylipainonen melkee kukaa ja mutsi ite vetelee karkkipussin päivässä ja muutenkin syö aika palajon.
Faijan puolelta taas en tunne yhtäkään kuka ei olisi ylipainoinen... Jotta omat geenini tuli sitten vittu sieltä :l No, tuli sielt myös aika suuri synnynnäine lihasmassa että voimaa ja nopeutta on. (Ollu yleensä luokan vahvin, ja yks luokan nopeimmista)
Ittellä syönti aika minimaalista, johtuen puhtaasti siitä että ei ole nälkä kovin usein. Hiilareita yms. paskaa en ole kattellu tai laskeskellu paketeista. Mutta "normi"-ihmistä harvemmin ja vähemmän syön.
Tekosyyhä nuo geenit on, että kyllähä ne läskit tarpeeks kovalla vaivalla sais poies, mutta ei niin helposti ku joilleki. Joillaki taipumusta ylipainoon, joillaki laihuuteen, joillaki on luonnostaan jo semmone bodarimainen kroppa.
(Ittellä menee vaatteet useimmiten vatsan kohalta, mutta hartioista on liian tiukka ;_; Perkules)- Blood-Staz
Nii että conclusionina:
Opi elämää ylipainoosena ja haistata vitut valittajille.
Tai sitten mene vaikka kouluterkalle tai jonneki kysymää jelppiä/vinkkiä painonpudotukseen.
JA
Saatto olla harmitonta, saatto olla vittuilua. Mene ja tiedä. Kaikil ihmisil oma huumorintajunsa.
- Blyes
Ap saa kohta anoreksian! Paljon kyllä auttaa tommoset "LAIHDUTA VITUN LÄSKI" kommentit.
Mut jos joku saa niist itsevarmuutta nii... Empä tiiä. Toivottavasti kukaan ei vaan loukkaannu :3 - Anonyymi00033
Sama;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1073639Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä642589Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla202509Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi722351Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "192226Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021292Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5971177Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611026Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001025Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1421009