jöö siis snapchat ja kik nimii? :-) kaikki vaaaan, oon ite 15 vuotias tyttö :-)
snapchat ja kik 8-)
22
1297
Vastaukset
- yujhty
kik make20cm
- pläää
Kik Amandakaipiainen
Sc amppus - jutellaa
mikä sun kik nimi on ?
- jutellaa
mikä sun kik on ?
- Tuu kikkaa
poika0000 o kik
kionkki5677 tuu puhuu saat millo vaa juttuseuraa ;)
- eeppoo
Tuu snäppää mun kaa nimi oon eeppoo mul on 11cm saat sitä jos haluut
- KrisseSAATANAAA
11cm on aika pieni ei kannatta ylpeillä sillä
- fmake snapchat
täs ois komee hieman pyöree poika fmake jolt saa letkua helpommin ku merestä vettä.
- KrisseSAATANAA
*vitun ylipainoinen *pieni ja tautinen penis
- juuujujujujujujujuj
snäp popy98 ja kik popy98
- fghhhf
Snap tuomasklemetti ja kik tuomasklemetti
- Minävaaeifkw
Jerelel snapchat -99 lisää scoree hakusessa
- Qha
Kik: nata_h01 ja 15-v poika
- Vaan11VeePoeka
SC: lateziiz :3 Vaan 11 ja poeka
- KrisseSAATANAA
Niin paljon autismia... :(
- Mmmoooiii123
Kik: mmmoooiii123 01 poika
- Ayy_
Sc Jagues
- Justjustt
Tuu kikkaa olliiz01
- aynaar
Kik aynaar kaikki saa tulla jutteleen
- Anonyymi
Snp ellasaren22
Tulkaa kasvattaa mun snapscoree
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626087Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813636Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242761- 212239
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402185Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85129281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281185