13.2.2015 pe hel-sto kahvilamiittiristeily

Cesar*

Onko tosiaan? Uskoiskos...
Joku väitti että olisi miittiristeily Helsingistä Siljan Symphonylla Tukholmaan.
Jokaisen pitäisi vielä itse varata ja maksaakin matka. Hankalaa. Kukaan lähe kuitenkaan. Omituista porukkaakin Kahvila-chatissa.

23

3069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melko positiivinen viesti, tälle varmaan kaikki haluaakin...

      Kyseessä ei ole mikään miittiristeily vaan asia heitettiin ilmoille ja innokkaita mukaanlähtijöitä löytyi heti! Ja muutamasta eri vaihtoehdosta löytyi monelle sopivaksi juuri tuo ajankohta.

      Missä vaiheessa asia on hankalaa kun tarvii iten huolehtia hytti ja maksu? Helposti kävi muutamassa minuutissa ;)
      Miksi yhden pitäisi hoitaa koko homma? Miten se olisi helpompaa?

      Toivottavasti jo alotettu juttu ei kuse näin innokkaaseen alotukseen vaan pysyy voimissaan. Ketään sinne ei pakoteta vaan jokainen lähtee ihan omasta tahdosta tai jättäytyy pois.

      Sunnuntai-maanantai aikana oli heti jo n. 10 innokasta, kellään ei ollut mitään Tukholmaa vastaan, kukaan ei edes ehdottanut ainaista Tallinnaa.
      Eli mitenniin kukaan ei lähde kuitenkaan?

      Ehkä me ollaan sitten omituisia kun suunnitellaan joskus jotain muuta ;)

      Joten kaikki reissusta innostuneet, lähtekää reilusti mukaan!! Ja antakaa lähdöstä vinkkiä mulle tai Tekulle, kiitos :)

      • Mä en osaa sanoa muuta kuin, että oli hiton hyvä et sä tajusit laittaa heti koodia ja jatkoa tohon aloitukseen ;) voi vidulla päähän sentään :)

        En tiedä viel mikä boogie on, et pääsenkö lähtee, mut ois teit ihan hiton hienoa nähdä.... Oikeesti , varsinkin jos ootte outoja ;) heh heh ku en mä ainakaa mikää tavis oo ite.. reps...

        Mut tosinaan, oli hyvä kun jatkoit ton asian tiimoilta, ni voi olla niit ihmisii tosiaan se 10-100 heti lähössä :=)

        Terveisin,

        CityPertti ;)=


      • CityTarzan77 kirjoitti:

        Mä en osaa sanoa muuta kuin, että oli hiton hyvä et sä tajusit laittaa heti koodia ja jatkoa tohon aloitukseen ;) voi vidulla päähän sentään :)

        En tiedä viel mikä boogie on, et pääsenkö lähtee, mut ois teit ihan hiton hienoa nähdä.... Oikeesti , varsinkin jos ootte outoja ;) heh heh ku en mä ainakaa mikää tavis oo ite.. reps...

        Mut tosinaan, oli hyvä kun jatkoit ton asian tiimoilta, ni voi olla niit ihmisii tosiaan se 10-100 heti lähössä :=)

        Terveisin,

        CityPertti ;)=

        Pakkohan tuohon oli laittaa ettei koko homma kaadu noin innokkaaseen alotukseen! :D

        Mut tosiaan, jokainen valitkoon lähteekö vai ei, ollaa me aika outoja ;D


    • Omituisia tosiaan ollaan, sillä tää on sitä joustavuutta myös niitä halukkaita kohtaan jotka ei halua aina Tallinnaan. Kuten oli jo uutta lähteä Turusta laivalle. Ja Turun reissussa tuli uusia kasvoja :) Eli kaikki innokkaat vaan messiin skönelle nautiskelemaan :)

    • ai jaa

    • asepalvelus sillon

    • Omituiset parhaita

      • Ja moni muukin ;)


    • No jos mä nyt sitte kuitenki.. lähen.. Jos ei yksi tarvii olla.

      • Sehän on jokaisen omasta asenteesta kiinni joutuuko olemaan yksin vai ei, ja omasta käytöksestä myös :)


    • Mä kyttäilen tääl taustalla vielä, kun ei oo varmuutta et pääsenkö mukaan :)
      Olis kyl upee reissu varmast

      • Kävitkö Tukholmassa?


    • Voisin innostua kans, jos löytyy 4 henkee samaan hyttiin. Sit sammutaan Tekun ja Hennan lattialle :D

    • Hmm... Olis kyl loman lopettajaiset silloin....

    • Passaan tän kierroksen miitin, mut botskilla olen varmaan :p

    • Nonii.. Veronpalautuksia tähän hyvään tarkoitukseen törsätty nyt. Eli varmuudella lähdössä :)

    • Pahus kun olette valinneet just penkkari/vanjojentanssien ajankohdan! Olis kiva nähdä törkyturpia, ottaa parit wiskit keulabaarissa ja parantaa maailmaa IRL. Mutta ehkä seuraavalla kerralla sitten.

    • Siis 200 ekee hytti. Yksin siellä sit tumputtaa koko rahan eestä. Pitää miettiä...

    • Mihin aikaan se lähtöö? Meil ei oo abiristeilyperinnettä niin voisin lähtä tonne (ehkä)

    • Tulossa ollaan sittenkin.. Kolmelle hytti ostettu perua ei voi.. Voe mahoton.. Apua ja mayday.. Mutta hyvä siitä tulee..

      • Voihan ryökäle mitä menitte tekemään...Huh huh nyt jänskittää...


    • Ceessari

      nonii vaivainen työviikko enää ja sitten lähetään. Mulla ilmeisesti menee aika tiukoille saapuminen niin että nähtäneen vasta laivassa. Teku ja Henna on luvanneen olla hyvissä ajoin satamassa, joten heidän kanssa kannattaa sopia terminaalitreffejä.

      Ohjelma lähtee syntymäpäivävastaanotolla Tekun residenssissä ja siitä pikkuhiljaa siirrytään pubin puolelle. Teku ilmoittaa hytin numeron kun se on tiedossa ja siellä kokoontuminen klo 19. Sitä ennen tuikitarpeelliset orientoitumiset ja taxfreeostokset. Peräkannen pubissa ehkä neuvoa-antava ensin jos ehtii.

      • Jos joku ei ole nähnyt mua tai Hennaa aikasemmin tai haluu numberin nii voi sätissä kysyy numberii tai muita juttuja, nii löydetään toisemme, vaikka suurimman osan varmaan muistan ainakin ulkonäöllisesti :D


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe