13.2.2015 pe hel-sto kahvilamiittiristeily

Cesar*

Onko tosiaan? Uskoiskos...
Joku väitti että olisi miittiristeily Helsingistä Siljan Symphonylla Tukholmaan.
Jokaisen pitäisi vielä itse varata ja maksaakin matka. Hankalaa. Kukaan lähe kuitenkaan. Omituista porukkaakin Kahvila-chatissa.

23

3188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melko positiivinen viesti, tälle varmaan kaikki haluaakin...

Kyseessä ei ole mikään miittiristeily vaan asia heitettiin ilmoille ja innokkaita mukaanlähtijöitä löytyi heti! Ja muutamasta eri vaihtoehdosta löytyi monelle sopivaksi juuri tuo ajankohta.

Missä vaiheessa asia on hankalaa kun tarvii iten huolehtia hytti ja maksu? Helposti kävi muutamassa minuutissa ;)
      Miksi yhden pitäisi hoitaa koko homma? Miten se olisi helpompaa?

Toivottavasti jo alotettu juttu ei kuse näin innokkaaseen alotukseen vaan pysyy voimissaan. Ketään sinne ei pakoteta vaan jokainen lähtee ihan omasta tahdosta tai jättäytyy pois.

Sunnuntai-maanantai aikana oli heti jo n. 10 innokasta, kellään ei ollut mitään Tukholmaa vastaan, kukaan ei edes ehdottanut ainaista Tallinnaa.
      Eli mitenniin kukaan ei lähde kuitenkaan?

Ehkä me ollaan sitten omituisia kun suunnitellaan joskus jotain muuta ;)

Joten kaikki reissusta innostuneet, lähtekää reilusti mukaan!! Ja antakaa lähdöstä vinkkiä mulle tai Tekulle, kiitos :)

• Mä en osaa sanoa muuta kuin, että oli hiton hyvä et sä tajusit laittaa heti koodia ja jatkoa tohon aloitukseen ;) voi vidulla päähän sentään :)

En tiedä viel mikä boogie on, et pääsenkö lähtee, mut ois teit ihan hiton hienoa nähdä.... Oikeesti , varsinkin jos ootte outoja ;) heh heh ku en mä ainakaa mikää tavis oo ite.. reps...

Mut tosinaan, oli hyvä kun jatkoit ton asian tiimoilta, ni voi olla niit ihmisii tosiaan se 10-100 heti lähössä :=)

Terveisin,

CityPertti ;)=

• CityTarzan77 kirjoitti:

Mä en osaa sanoa muuta kuin, että oli hiton hyvä et sä tajusit laittaa heti koodia ja jatkoa tohon aloitukseen ;) voi vidulla päähän sentään :)

En tiedä viel mikä boogie on, et pääsenkö lähtee, mut ois teit ihan hiton hienoa nähdä.... Oikeesti , varsinkin jos ootte outoja ;) heh heh ku en mä ainakaa mikää tavis oo ite.. reps...

Mut tosinaan, oli hyvä kun jatkoit ton asian tiimoilta, ni voi olla niit ihmisii tosiaan se 10-100 heti lähössä :=)

Terveisin,

CityPertti ;)=

Pakkohan tuohon oli laittaa ettei koko homma kaadu noin innokkaaseen alotukseen! :D

Mut tosiaan, jokainen valitkoon lähteekö vai ei, ollaa me aika outoja ;D

• Omituisia tosiaan ollaan, sillä tää on sitä joustavuutta myös niitä halukkaita kohtaan jotka ei halua aina Tallinnaan. Kuten oli jo uutta lähteä Turusta laivalle. Ja Turun reissussa tuli uusia kasvoja :) Eli kaikki innokkaat vaan messiin skönelle nautiskelemaan :)

• ai jaa

• asepalvelus sillon

• Omituiset parhaita

• Ja moni muukin ;)

• No jos mä nyt sitte kuitenki.. lähen.. Jos ei yksi tarvii olla.

• Sehän on jokaisen omasta asenteesta kiinni joutuuko olemaan yksin vai ei, ja omasta käytöksestä myös :)

• Mä kyttäilen tääl taustalla vielä, kun ei oo varmuutta et pääsenkö mukaan :)
      Olis kyl upee reissu varmast

• Kävitkö Tukholmassa?

• Voisin innostua kans, jos löytyy 4 henkee samaan hyttiin. Sit sammutaan Tekun ja Hennan lattialle :D

• Hmm... Olis kyl loman lopettajaiset silloin....

• Passaan tän kierroksen miitin, mut botskilla olen varmaan :p

• Nonii.. Veronpalautuksia tähän hyvään tarkoitukseen törsätty nyt. Eli varmuudella lähdössä :)

• Pahus kun olette valinneet just penkkari/vanjojentanssien ajankohdan! Olis kiva nähdä törkyturpia, ottaa parit wiskit keulabaarissa ja parantaa maailmaa IRL. Mutta ehkä seuraavalla kerralla sitten.

• Siis 200 ekee hytti. Yksin siellä sit tumputtaa koko rahan eestä. Pitää miettiä...

• Mihin aikaan se lähtöö? Meil ei oo abiristeilyperinnettä niin voisin lähtä tonne (ehkä)

• Tulossa ollaan sittenkin.. Kolmelle hytti ostettu perua ei voi.. Voe mahoton.. Apua ja mayday.. Mutta hyvä siitä tulee..

• Voihan ryökäle mitä menitte tekemään...Huh huh nyt jänskittää...

• Ceessari

nonii vaivainen työviikko enää ja sitten lähetään. Mulla ilmeisesti menee aika tiukoille saapuminen niin että nähtäneen vasta laivassa. Teku ja Henna on luvanneen olla hyvissä ajoin satamassa, joten heidän kanssa kannattaa sopia terminaalitreffejä.

Ohjelma lähtee syntymäpäivävastaanotolla Tekun residenssissä ja siitä pikkuhiljaa siirrytään pubin puolelle. Teku ilmoittaa hytin numeron kun se on tiedossa ja siellä kokoontuminen klo 19. Sitä ennen tuikitarpeelliset orientoitumiset ja taxfreeostokset. Peräkannen pubissa ehkä neuvoa-antava ensin jos ehtii.

• Jos joku ei ole nähnyt mua tai Hennaa aikasemmin tai haluu numberin nii voi sätissä kysyy numberii tai muita juttuja, nii löydetään toisemme, vaikka suurimman osan varmaan muistan ainakin ulkonäöllisesti :D

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5305
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3573
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      443
      2496
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      252
      1537
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1291
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      85
      1289
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      138
      1139
    Aihe