lapsettomuus ja parisuhde

gugucibo

Ollaan kohta kolmekymppisiä, yritystä takana puoltoista vuotta, mikä sinänsä on aika pieni aika. Silti musta tuntuu, että en jaksa kohta enää. Tää on henkisesti niin uskomattoman raskasta. Joka kuukausi odottaa ja toivoa ja taas pettyä. Oon käynyt pelkäämään niin paljon sitä, että mitä jos musta ei tuukaan äitiä. Mun elämällä ei oo mitään tarkotusta, mitä mä sitten teen. Mies sanoo koko ajan vaan, että älä mieti asiaa. En vaan voi olla miettimättä. Seksiäkään ei tee enää edes mieli, tää yritys pilaa koko parisuhteen. Mies polttaa tupakkaa, eikä pysty lopettaa. Oon siitäkin ollut vihanen, miten se ei siihen pysty vaikka on näin tärkee asia kyseessä. En mä oikeestaan edes tiedä, miksi kirjotin tänne. Mä mietin oman pääni sisällä, että tulisinko raskaaks jonkun muun kanssa. Haluisin mennä lääkäriin selvittää, missä vika. Mies ei vielä halua, mutta kuinka kauan tässä pitää odottaa. En kestä enää elää tätä elämää, ystäväpareja ja niiden lapsia, vauvoja joka puolella..

5

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäriin

Mene ihmeessä lääkäriin ja ala selvittää asiaa vaikka aluksi ilman miestä. Ainakin sinun osuutesi lapsettomuuteen tulee sitten tutkituksi ja myös hoidetuksi. Jos sinusta ei löydy syytä, on miehesikin varmaan jatkossa valmis tutkimuksiin. Ei kannata odottaa kauemmin.

• tieto vapauttaa

Olet oikeassa. Gugucibon kannattaa mennä heti tutkimuksiin, koska muuten toi käy henkisesti liian raskaaksi ja alkaa syödä suhdetta. Kun on tutkittu ja selvillä, niin voi päättää mitä tehdä. Eikö spermanäytettä voi kuljettaa klinikalle 2 tunnin sisällä eli ujompi mies voi antaa näytteen kotona?

Ihmiset yleensäkin hautovat (terveys)ongelmiaan liian kauan ja ongelma kroonistuu ja pilaa elämää ihan turhaan.

• jjaakk1

Ihan sama tilanne täällä! Voimia kohtalon toveri!

• Annasofia

Hei gugucibo ja muutkin!
      Sama tilanne täällä! :/ olen 25-vuotias ja tämän kierron jälkeen tasan 2vuotta siitä kun lopetin pillerit.. Vauvaa ei kuulu eikä edes pientä vihjettä että vois tärpätä(keskenmenoa, ulkoista raskautta tms.) Menkat alkoi heti normaaleina noin puoleksi vuodeksi jonka jälkeen alkoi välivuodot. Kunnallisessa ja yksityisella ultrattiin eikä mitään vikaa löydy, lääkkeeksi terolut joka ei kolmenkuukaudenkaan syönnin jälkeen lopettanut vuotoja. Sitten primolut joka lopetti vuodot hetkeksi mutta taas viime kierrossa primoluuteista (2kertaa päivässä) huolimatta vuotoa tuli. Lapsettomuus tutkimuksiin ei täälläkään mies halua tai ei ehkä ymmärrä tilanteen vakavuutta. Keskustelun jälkeen ehkä ensivuonna voitais mennäkkin..
      ja kunnallisella ei voi pidemmälle yksin mennä.. Yksityiselle oon miettinyt viimeistään kesällä ajan varaamista mutta sitä kautta on niin kallista. Se on maailman kamalin tunne miettiä joka kuukausi että eikö niitä lapsia voi oikeasti koskaan saada.. tsemppiä teille kaikille ja toivotaan et joskus vielä tärppäis!<3

• Undulaatti

Täällä peiton alla itkeskelen samaa aihetta. 28v ollaan, savuttomia ja ihan ok elämäntavat muutenkin. 2v yritystä, yksi keskenmeno viikolla 5. Kilpparin vajaatoiminta todettiin helmikuussa ja nyt koitetaan sopivaa annostusta löytää arvojen tasaamiseen.

Yöllä oli pieni kohtaus parisuhteessa, ovispäivät pitäisi olla mutta mua ei vaan kiinnosta seksi. Siitä on tullut joku ihme mörkö mulle, tämä taas ei paljoa asiaa auta. Ylipäätään kaikki seksuaaliset huomionosoitukset ahdistaa, kaipaan vain läheisyyttä ja jotain... Uuden elämän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      214
      2829
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      126
      2702
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      78
      1773
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1332
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      63
      1308
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1098
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      861
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      833
    Aihe