Kävin tänään vorssasa.Kuinka tei siellä kartanonkadulla voitte ajella ku se on niin töyssynen.
Mää en meinannu pysyä rattorin pukilla millään.
kartanonkatu
12
319
Vastaukset
- ei valittamista
kesäisen korjauksen jälkeen olen jälleen alkanut ajamaan kartanonkadun kautta, hyvin menee jopa 70 km/h
- Keksitkö iha ite
Hyvä yritys hermanni. Taas.
- ohikulkijat
mekin ollaan löydetty kartanonkatu uudelleen, nopein tie kotiin, Kiitos.
- Torronpoika
ohikulkijat kirjoitti:
mekin ollaan löydetty kartanonkatu uudelleen, nopein tie kotiin, Kiitos.
Jatkuuko Kartanonkatu Kukkapäänkatuvaloihin asti?
- torronpojalle
Torronpoika kirjoitti:
Jatkuuko Kartanonkatu Kukkapäänkatuvaloihin asti?
Raitoontielle
Taisit olla pikkuusen pöhnässä.Ei se katu oo paha ajaa,kun ajaa rajoitusten mukahan.
- pete the parkki
Mitä, onko se vieläkin yhtä töyssyinen? Muuta kautta jo tottunut kiertelemään, paljon sujuvammin.
Olisi vain jätetty entiselleen ja tehty vaikka pitkätunneli tuohon kakkostielle, sen päälle sitten megalomaaninen ostos ja rahastus keskus jossa on satoja erilaisia liikkeitä. - ypäjä
Totta puhut.Munkin täyty lähtee täältä ypäjältä saakka kattomaan kummonen se on. Tulin pelaruksella ja sekin hyppäsi kolmen metrin
loikkia vaikka onkin putinilassa suunniteltu töyssyissä kulkemaan. - nnfnfnffkjfkfkkflfkf
Nonii. Nyt siellä pääsee jo liian lujaa kun kh tilannetiimissä facebookissa on kuva, miten poliisi oli tutkaamassa ja sakottamassa autoilijoita.
Jos tiellä on töyssyjä ei se ole hyvä kun pitää hidastaa. Jos töyssyjä ei ole, ei sekään ole hyvä kun ei täydy hidastaa ja tulee sakot. Forssa. - Noh jotain
Miksi ei Kartanonkadulla ole liikennemerkkiä joka varoittaa töyssyistä????
Laki sano seuraavan( 23.06.2010 )
Uutta töyssyistä varoittavaa liikennemerkkiä ja tiemerkintää käytetään kun nopeusrajoitus on 40km/h tai korkeampi. - rattorimiäs
Mitäs sä nyt jatkuvasti täällä pörräät,just keväällä viimeks kävit,ei se katu mikskään ole muuttunu,sido ittes penkkiin kiinni tai ajele toisia katuja.
- Noh jopa jotain
Pörräävät ketkä pörräävät!
Kyllä varoitus olisi kohdallaan että ei lujaa pörrää.
Naru loppui sekä naruttaminen, ja toista kautta en voi ajaa koska asun Kartanonkadulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801967
- 1271661
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161151- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858