Kävin tänään vorssasa.Kuinka tei siellä kartanonkadulla voitte ajella ku se on niin töyssynen.
Mää en meinannu pysyä rattorin pukilla millään.
kartanonkatu
12
367
Vastaukset 12
- ei valittamista
kesäisen korjauksen jälkeen olen jälleen alkanut ajamaan kartanonkadun kautta, hyvin menee jopa 70 km/h
- Keksitkö iha ite
Hyvä yritys hermanni. Taas.
- ohikulkijat
mekin ollaan löydetty kartanonkatu uudelleen, nopein tie kotiin, Kiitos.
- Torronpoika
ohikulkijat kirjoitti:
mekin ollaan löydetty kartanonkatu uudelleen, nopein tie kotiin, Kiitos.
Jatkuuko Kartanonkatu Kukkapäänkatuvaloihin asti?
- torronpojalle
Torronpoika kirjoitti:
Jatkuuko Kartanonkatu Kukkapäänkatuvaloihin asti?
Raitoontielle
Taisit olla pikkuusen pöhnässä.Ei se katu oo paha ajaa,kun ajaa rajoitusten mukahan.
- pete the parkki
Mitä, onko se vieläkin yhtä töyssyinen? Muuta kautta jo tottunut kiertelemään, paljon sujuvammin.
Olisi vain jätetty entiselleen ja tehty vaikka pitkätunneli tuohon kakkostielle, sen päälle sitten megalomaaninen ostos ja rahastus keskus jossa on satoja erilaisia liikkeitä. - ypäjä
Totta puhut.Munkin täyty lähtee täältä ypäjältä saakka kattomaan kummonen se on. Tulin pelaruksella ja sekin hyppäsi kolmen metrin
loikkia vaikka onkin putinilassa suunniteltu töyssyissä kulkemaan. - nnfnfnffkjfkfkkflfkf
Nonii. Nyt siellä pääsee jo liian lujaa kun kh tilannetiimissä facebookissa on kuva, miten poliisi oli tutkaamassa ja sakottamassa autoilijoita.
Jos tiellä on töyssyjä ei se ole hyvä kun pitää hidastaa. Jos töyssyjä ei ole, ei sekään ole hyvä kun ei täydy hidastaa ja tulee sakot. Forssa. - Noh jotain
Miksi ei Kartanonkadulla ole liikennemerkkiä joka varoittaa töyssyistä????
Laki sano seuraavan( 23.06.2010 )
Uutta töyssyistä varoittavaa liikennemerkkiä ja tiemerkintää käytetään kun nopeusrajoitus on 40km/h tai korkeampi. - rattorimiäs
Mitäs sä nyt jatkuvasti täällä pörräät,just keväällä viimeks kävit,ei se katu mikskään ole muuttunu,sido ittes penkkiin kiinni tai ajele toisia katuja.
- Noh jopa jotain
Pörräävät ketkä pörräävät!
Kyllä varoitus olisi kohdallaan että ei lujaa pörrää.
Naru loppui sekä naruttaminen, ja toista kautta en voi ajaa koska asun Kartanonkadulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on481511Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64941Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 87647
- 46618
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14605Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56584Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24581- 8579
- 44531
- 61525
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47513- 37506
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14501- 47480
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132469Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45419Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26409