Hei vaan. Tarkoitus olisi lähteä Marmarikseen heti toukokuun alussa kun matkat saapuu myyntiin. Onko muilla samanlaisia suunnitelmia? Onko kellään kokemusta lämpötiloista toukokuussa, eli jokos siellä tarkenee ja onko kaikki paikat auki? Aikaisemmin ollaan oltu lokakuussa ja paikkoja laitettiin jo talviteloille. Eli mihin aikaan siellä alkaa varsinainen turistikausi?
Marmaris
5
1526
Vastaukset
- ssr
Olin Marmariksessa viimetoukokuun puolivälissä. Päivällä tarkenee mainiosti (25-30) yölläkin kyllä yökerhoissa (ainakin jos yhtään tanssimisesta tykkäät) pärjää t-paidalla, mutta esim. rantakadulla tai ravintoloissa voi tulla viileä, kun lämpötila voi laskea välillä 16 asteeseen.
Eli pitkähihaista illan rientoihin! Kaikki paikat olivat toukokuun puolivälissä jo auki, paitsi Crazy Daisy taisi olla vielä silloin remontissa. Mutta ei huolta sen suhteen, kyllä sieltä illanviettopaikkoja löytyy :D
Siellä oli silloin jo täysi tohina päällä, menisin ensivuonnakin samaan aikaan, mutta voi olla että pääsen vasta kesäkuussa.- Viivi
Olin tänä vuonna Marmariksessa 2-9.5. Päivät olivat aurinkoisia ja tarkeni hyvin. Yhtenä päivänä satoi ja silloin olimme tietysti veneretkellä, mutta sade lakkasi ja retki sujui mukavasti vaikka uimaan ei tarjennutkaan mennä. Veneen pysähtymispaikassa Kümlübykissä ei oltu vielä paariakaan avattu ja ranta oli siivoamatta, mutta äkkiäkös sitä yks kapakki auki saatiin. Marmariksessakin rantoja vasta siivoiltiin ja osa kuppiloista oli vielä kiinni. Barstreetin paikat oli alkuviikosta vielä remontissa, mutta lauantaina suurin osa oli jo toiminnas. Oikeestaan oli ihan kiva kokemus nähdä kun kaupunki ei vielä ollut täynnä turisteja. Mutta ensi vuonna lähden kyllä vähän myöhemmin kun lämpöiset illat ovat niin ihania!!!
- lisäys
Oma reissuni tosiaan ajoittui 11.-18.5 eikä sateesta ollut tietoakaan, muita turisteja oli juuri sopivasti, ei tungokseen asti. Kaikki liikkeet ja baarit olivat avanneet jo ovensa, mitä nyt tuota CrazyDaisya lukuun ottamatta.
- toukokuussa
Hei,
Olen ollut Marmariksessa parin viikon matkoilla toukokuun alussa, keskellä ja lopussa. Tietysti ilmat vähän vaihtelee, mutta omalle kohdalle sattui 6 pilvistä päivää toukokuun alkuun. Kuun lopussa taas oli jo sen verran hellettä, että en menisi kesäkuukausina. Eli suosittelen toukokuun puolivälistä eteenpäin. - Mari
Ollaa lähössä Marmariksee 30.04.2005 eli huomenna..Siellä on varmaanki turistikausi just alkamassa.. Uskoisin et on ihan lämmintä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391